Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Hilton – Marriott: Ετοιμάζουν νέα brands για να χτυπήσουν Airbnb και Vrbo

Τη νέα τουριστική αγορά που προέκυψε μέσα από την πανδημία, με διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας, επιχειρούν να κατακτήσουν οι δύο μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες της Αμερικής -Marriott και Hilton- σε μια προσπάθεια να «χτυπήσουν» τις γνωστές πλατφόρμες Airbnb και Vrbo.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Wall Street Journal, οι δύο αλυσίδες ετοιμάζονται να λανσάρουν νέα ξενοδοχειακά brands εντός του επόμενου έτους, με μονάδες που θα περιλαμβάνουν δωμάτια κατάλληλα για μεγαλύτερης διάρκεια διαμονές. Θα είναι μεγαλύτερα σε μέγεθος, θα διαθέτουν κανονικού μεγέθους ψυγείο, μάτια κουζίνας και πλυντήριο πιάτων, αντί για υπηρεσία δωματίου και φαγητό room service. Κάτι που φυσικά σημαίνει λιγότερους εργαζόμενους, μειώνοντας το εργατικό κόστος.

Παρόλο που οι δύο αλυσίδες δεν έχουν ανακοινώσει ακόμα την ονομασία των νέων brands τους, και οι δύο στοχεύουν στο ίδιο ακριβώς κοινό: τους ταξιδιώτες που θέλουν να κλείσουν δωμάτια σε προσιτή τιμή για 20 νύχτες ή και περισσότερο. Η Marriott στοχεύει στα 80 δολάρια τη βραδιά και η Hilton περίπου στα 100 δολάρια τη βραδιά — σε σύγκριση με τη μέση ημερήσια τιμή των 149 δολαρίων των αμερικανικών ξενοδοχείων πέρυσι.

Ήδη, η Hilton είναι σε διαπραγματεύσεις με περισσότερους από 100 ξενοδόχους προκειμένου να εντάξουν τις μονάδες τους κάτω από το νέο brand. «Θα υπάρχουν όλα όσα χρειάζεστε για να δουλέψετε, να κοιμηθείτε, να φάτε», είπε στη WSJ ο διευθύνων σύμβουλος της Hilton, Chris Nassetta. Τα δωμάτια θα διαθέτουν πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα και τα κτίρια θα διαθέτουν γυμναστήρια, εξοπλισμό για πλύσιμο ρούχων και καταστήματα για να μπορούν οι επισκέπτες να αγοράσουν σνακ και αναλώσιμα.

Η αγορά της «παρατεταμένης διαμονής»

Με τον Chris Nassetta να εκτιμά ότι το εν λόγω brand θα είναι το πιο προσοδοφόρο για τον ξενοδοχειακό κολοσσό, η αγορά «παρατεταμένης διαμονής» έχει μεγάλη δυναμική. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις ΗΠΑ, πέρυσι, τα καταλύματα αυτού του είδους είχαν πληρότητες της τάξης του 74,7%, πολύ πάνω από το 62,6% του συνόλου του ξενοδοχειακού κλάδου της χώρας.

Οι πληρότητες αυτές αντικατοπτρίζουν την αλλαγή ζωής εκατομμυρίων Αμερικανών, οι οποίοι εργάζονται και ταξιδεύουν πλέον διαφορετικά, συχνά συνδυάζοντας και τα δύο.
«Η αποσύνδεση της δουλειάς από την παρουσία στο γραφείο έχει δημιουργήσει μια ελευθερία κινήσεων, επιτρέποντας στους ανθρώπους να ταξιδεύουν και να εργάζονται μακριά από το σπίτι, για μεγαλύτερα διαστήματα», λέει ο Noah Silverman, της Marriott.
Μάλιστα εκτιμάται ότι η ζήτηση για τέτοιου είδους καταλύματα θα παραμείνει ισχυρή ακόμα και αν η αμερικανική οικονομία μπει σε ύφεση, όπως προβλέπουν πολλοί οικονομολόγοι.

Και άλλοι παίκτες

Δεν είναι μόνο η Marriott και η Hilton που θέλουν να επενδύσουν στα καταλύματα μεγαλύτερης διαμονής. Η Hyatt ανακοίνωσε τον προηγούμενο μήνα ότι έχει συνάψει κάποιες αρχικές συμφωνίες με κατασκευαστές για 100 ξενοδοχεία που θα ενταχθούν στο brand Hyatt Studios, ένα προϊόν με υψηλότερες τιμές από αυτές που πρόκειται να έχουν τα brands των Hilton και Marriott.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!