THEPOWERGAME
Ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών οι πωλήσεις της Burberry το τέταρτο τρίμηνο, καθώς ο βρετανικός οίκος μόδας άντλησε ώθηση από την ανάκαμψη της Κίνας μετά από τρία χρόνια με αυστηρά μέτρα για την αντιμετώπιση της COVID-19.
Συγκεκριμένα, για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε την 1η Απριλίου, οι συγκρίσιμες πωλήσεις στα καταστήματα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 16%, μετά την οριακή άνοδο του γ’ τριμήνου κατά 1%, ξεπερνώντας τις μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών για 14%. Οι πωλήσεις στην ηπειρωτική Κίνα αυξήθηκαν κατά 13%.
«Εμφανίσαμε ισχυρές χρηματοοικονομικές επιδόσεις, με στήριξη από την καλή πρόοδο σε βασικές κατηγορίες… με τα έσοδα να ενισχύονται το δ’ τρίμηνο καθώς η ανάπτυξη ανέκαμψε στην ηπειρωτική Κίνα», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τζόναθαν Ακερόιντ.