THEPOWERGAME
Η μείωση των διαφημίσεων έφερε απώλειες 9% στα έσοδα του α’ τρίμηνου στον όμιλο των New York Times στις ΗΠΑ για το α’ τρίμηνο του 2023 που διαμορφώθηκαν σε 560,7 εκατ. δολάρια
Τα έσοδα των διαδικτυακών διαφημίσεων έφτασαν τα 63,1 εκατ. δολάρια, μειωμένα κατά 9% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2022.
Η διοίκηση των NYT ανέφερε πως για το α’ τρίμηνο του 2023 προσέθεσε 190.000 ψηφιακούς συνδρομητές έναντι 240.000 συνδρομητών στο δ’ τρίμηνο του 2022. Ο όμιλος έχει θέσει ως στόχο του 15 εκατ. συνδρομητές μέχρι το 2027.
Ακόμα, οι Times ανακοίνωσαν πως ο Ουίλιαμ Μπαρντίν αναλαμβάνει καθήκοντα επικεφαλής των οικονομικών υποθέσεων (CFO), στη θέση του Ρόναλντ Καπούτο που ανακοίνωσε την συνταξιοδότηση του στον περασμένο Δεκέμβριο, μετέδωσε το Reuters.