THEPOWERGAME
Σημαντική κερδοφορία παρουσιάζει η Austriacard Holdings στα οικονομικά αποτελέσματα για το α’ τρίμηνο του 2023. Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 133,1% βελτιώνοντας το ποσοστό καθαρής κερδοφορίας από 3,4% στο αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, σε 5,3% στο παρόν τρίμηνο.
Την ίδια στιγμή οι πωλήσεις του Α’ τριμήνου 2023 αυξήθηκαν κατά 48,7% φτάνοντας τα 89,8 εκατ. ευρώ, λόγω των εξαιρετικών επιδόσεων στις κατηγορίες των προϊόντων και λύσεων πληρωμών (payment) στις αγορές που εστιάζει η εταιρεία (Challenger Banks, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Τουρκία), καθώς και λόγω της ανάπτυξης στις προϊοντικές κατηγορίες ασφαλούς διαχείρισης δεδομένων (secure data management) και υπηρεσιών ταχυδρομικής διανομής.
Όπως γνωστοποιεί η εταιρεία, οικονομίες κλίμακας και υψηλότερες μέσες τιμές πώλησης υπεραντιστάθμισαν τις αυξήσεις κόστους πρώτων υλών και ενέργειας, αυξάνοντας το μεικτό κέρδος κατά 54,6% στα 21,9 εκατ. ευρώ, βελτιώνοντας παράλληλα το ποσοστό μεικτού κέρδους στο 24,4%.
Επιπλέον, τα μέτρα εξοικονόμησης κόστους σε όλους τους τομείς περιόρισαν την αύξηση του λειτουργικού κόστους στο 24,6%, οδηγώντας σε αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA κατά 78,5%, το οποίο έφτασε τα 13,5 εκατ. ευρώ, με σημαντικά βελτιωμένο περιθώριο από 12,5% στο πρώτο τρίμηνο του 2022 σε 15% στο παρόν τρίμηνο.
Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται ότι στις 23 Μαρτίου ξεκίνησε η διαπραγμάτευση των μετοχών της AUSTRIACARD HOLDINGS AG στα χρηματιστήρια της Αθήνας και της Βιέννης με το σύμβολο ACAG.
Σπυρόπουλος: «Εξαιρετικά αποτελέσματα»
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Austriacard Holdings AG, Παναγιώτης Σπυρόπουλος, σημείωσε: «Παρουσιάσαμε εξαιρετικά αποτελέσματα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, με πολύ ισχυρή αύξηση πωλήσεων, προσαρμοσμένου EBITDA, και καθαρής κερδοφορίας, κατά 48,7%, 78,5% και 133,1% αντιστοίχως. Παράλληλα, ο καλός έλεγχος του κόστους, οι υψηλότερες μέσες τιμές πώλησης, καθώς και οι οικονομίες κλίμακος, οδήγησαν σε σημαντική αύξηση του περιθωρίου κερδοφορίας σε όλα τα επίπεδα.
»Η επιτυχημένη ενσωμάτωση των εταιρειών που εξαγόρασε ο Όμιλος τα τελευταία πέντε χρόνια, επέτρεψαν στην “ACAG” να εκμεταλλευτεί το αυξημένο μέγεθος, την εμβέλεια, και το εμπλουτισμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων που απέκτησε, με αποτέλεσμα την αύξηση του μεριδίου αγοράς της στις σημαντικές αγορές όπου εστιάζει, όπως στις αγορές Challenger Banks, ΗΠΑ, Ηνωμένου Βασιλείου και Τουρκίας, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 115,7%, 120,7%, 37,3%, και 143,7% αντιστοίχως.
»Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος διαθέτει πλέον παραγωγικές εγκαταστάσεις ή / και κέντρα προσωποποίησης, σε Ανδόρρα, Αυστρία, Πολωνία, Ελλάδα, Ρουμανία, Ισπανία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ, ενώ διαθέτει γραφεία πωλήσεων σε τέσσερεις ηπείρους, απασχολώντας περίπου 2,500 εργαζόμενους. Η “ACAG” προσφέρει ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο διεθνούς επιπέδου προϊόντων και λύσεων Secure Digital Technology στον τομέα των πληρωμών, της ασφαλούς διαχείρισης δεδομένων, και της ψηφιοποίησης, σε ένα μεγάλο μέρος της υφηλίου, έτσι εκτιμά ότι η αύξηση των μεγεθών της θα συνεχιστεί και στα επόμενα χρόνια.
»Κατά τη διάρκεια του Α’ τριμήνου 2023 ολοκληρώσαμε ένα σημαντικό ορόσημο, την εισαγωγή και έναρξη διαπραγμάτευσης των μετοχών της μητρικής εταιρείας AUSTRIACARD HOLDINGS AG στα χρηματιστήρια Αθηνών και Βιέννης. Έχουμε φιλόδοξα σχέδια να αναπτυχθούμε τα επόμενα χρόνια οργανικά αλλά και με επιλεγμένες εξαγορές, εμπλουτίζοντας τόσο το χαρτοφυλάκιο των λύσεων μας, όσο και το γεωγραφικό μας αποτύπωμα, επομένως η ενισχυμένη πρόσβαση στις κεφαλαιαγορές και η προβολή που μας προσδίδουν, είναι πολύ σημαντικές. Βρισκόμαστε σε τροχιά επίτευξης των στόχων μας της τρέχουσας χρονιάς, για αύξηση πωλήσεων κατά 12% -15%, αύξηση προσαρμοσμένου EBITDA κατά 25% -30%, με περιθώριο καθαρού κέρδους 4% -5%».