THEPOWERGAME
Καλύτερο των προσδοκιών ήταν το πρώτο τρίμηνο του 2023 για την Adidas, με πωλήσεις μειωμένες κατά 1% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, καθώς οι επενδυτές ελπίζουν ότι ο γερμανικός κολοσσός αθλητικών ειδών θα αλλάξει την τύχη του.
Οι αναλυτές ανέμεναν πτώση των πωλήσεων κατά 4% από το πρώτο τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας.
Η Adidas ανακοίνωσε λειτουργικό κέρδος 60 εκατ. ευρώ (66,26 εκατ. δολάρια) και χαμηλότερο μεικτό περιθώριο 44,8%, εξαιτίας του κόστους της εφοδιαστικής αλυσίδας και των αυξημένων εκπτώσεων.
Στο μεταξύ, σε μεγάλη μείωση του μερίσματος προχωρά η Adidas αφού η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών ανακοίνωσε τον Μάρτιο ότι θα προτείνει μέρισμα 70 λεπτά ανά μετοχή για το 2022, μειωμένο κατά 79%, από 3,30 ευρώ που ήταν το 2021.
Η Adidas AG μείωσε το μέρισμά της και δεν προσέφερε συγκεκριμένα σχέδια για τη διάθεση του εξοπλισμού Yeezy αξίας 1,3 δισ. δολαρίων, καθώς ο νέος διευθύνων σύμβουλος Bjorn Gulden προσπαθεί να ανατρέψει την πορεία της γερμανικής αθλητικής μάρκας που βρίσκεται σε κρίση.