THEPOWERGAME
Με τρεις σημαντικές διακρίσεις ξεκίνησε το 2021 για την Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, της μεγαλύτερης εταιρείας στην παροχή «Customer Experience Management» στον κόσμο. Αυτή την ιδιαίτερη για όλους μας χρονιά, απέσπασε 3 Gold βραβεία στα European Contact Centre & Customer Service Awards 2020 (ECCCSAs).
Τα ECCCSAs, το κορυφαίο πρόγραμμα απονομής βραβείων στον τομέα των Contact Centers και της εξυπηρέτησης πελατών που αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν οργανισμούς σε όλη την Ευρώπη, πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά στις 16 Μαρτίου 2021.
Τα 3 Gold βραβεία της Teleperformance Greece
- Best Outsourcing Partnership (Small) στην οποία συμμετείχε σε συνεργασία με τη Philips,
- Best Quality Management Team και
- Most Effective Learning and Development Initiative.
Η εταιρεία κατάφερε να ξεχωρίσει για ακόμη μια φορά, ανάμεσα σε 26 χώρες που ανταγωνίστηκαν σε 36 κατηγορίες, για την καινοτομία και την αποτελεσματικότητά της σε κάθε επίπεδο της λειτουργίας της.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Teleperformance Greece, κ. Κωνσταντίνος Χαμαλέλης, δήλωσε σχετικά: «Είναι τιμή για εμάς, σαν Ελλάδα, αλλά και για όλη την οικογένεια της Teleperformance παγκοσμίως, να βρισκόμαστε για μια ακόμη χρονιά σε αυτή την κατάταξη ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου.
«Οι τρεις πρώτες θέσεις αναδεικνύουν όχι μόνο τη στρατηγική μας, αλλά κυρίως την έμπρακτη πρακτική μας στη διάνθιση και ενίσχυση όλων των σημείων δράσεων που μας αφορούν, έτσι ώστε να προσφέρουμε μια ολιστική προσέγγιση στους πελάτες που μας εμπιστεύονται» δήλωσε.
Η Εταιρεία
Η Teleperformance Greece είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής “Customer Experience Management” στην Ελλάδα. Με περισσότερες από τρεις δεκαετίες εμπειρίας, αποτελεί σήμερα ένα από τα κορυφαία Multilingual Hubs στον κόσμο, υποστηρίζοντας πάνω από 140 Αγορές σε 40 γλώσσες και διαλέκτους, με πάνω 10.000 εργαζόμενους που προέρχονται από 109 χώρες.
Πιστοποιημένη κατά ISO 9001, COPC OSP, PCI DSS, ISO 27001, Verego SRS, BEST, TOPS και Lean Six Sigma, χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής και υποστηρίζει επαφές μέσω κλήσεων, e-mail, chat, μέσων Κοινωνικής δικτύωσης, Artificial Intelligence, Ψηφιακές Πλατφόρμες, Bots, Speech Analytics, Bots, RPA’s, IVR, fax, sms και whitemails.
Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη και Χανιά, προσφέρει ολοκληρωμένη γκάμα λύσεων «One-Office» σε Customer Experience Services, Back-Office Services και Knowledge Services, έχοντας λάβει πολλές σημαντικές διακρίσεις στην Ελλάδα όπως «Best Place to Work» (2020, 2017, 2013), αλλά και στο εξωτερικό όπως το «Best Multilingual Contact Center in Europe» (2019, 2018, 2017).