THEPOWERGAME
Η αυτοκινητοβιομηχανία Volvo ανακοίνωσε για το πρώτο τρίμηνο του 2023 αύξηση 7% στα λειτουργικά κέρδη της, εξαιρουμένων των κερδών από κοινοπραξίες και συνεργασίες, με περιθώριο κέρδους 6,6%.
Η αύξηση στα κέρδη σημειώθηκε παρά τη διατήρηση των τιμών των πρώτων υλών σε υψηλό επίπεδο, αλλά και τη συνεχιζόμενη αστάθεια ανά τον κόσμο.
Στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10% σε σχέση με την ίδια περίοδο του περσινού έτους, με τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών Volvo να ενισχύονται κατά 157%. Αυτή η επίδοση ώθησε το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο 18% επί του συνόλου, έναντι 8% κατά το περσινό πρώτο τρίμηνο. Καταδεικνύει ότι η Volvo είναι ανάμεσα στις ταχύτερα μετασχηματιζόμενες εταιρείες του κλάδου, ενώ συγχρόνως διατηρεί πειθαρχία όσον αφορά την πολιτική τιμών.
Η ανάπτυξη επετεύχθη με μόνο δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα: Το XC40 και το C40. Η εταιρεία θα παρουσιάσει περισσότερα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα προσεχή χρόνια, τουλάχιστον ένα κάθε έτος μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Τα αυτοκίνητα θα βασίζονται σε πλατφόρμες επόμενης γενιάς, με ηλεκτρική αρχιτεκτονική και τεχνολογία κεντρικής μονάδας υπολογιστή. Αυτό το σχέδιο ανάπτυξης δρομολογεί αποφασιστικά την επίτευξη των φιλόδοξων στόχων μετασχηματισμού της εταιρείας.
Το Volvo EX90 που παρουσιάστηκε σε όλο τον κόσμο πέρυσι, έχει εξαιρετικά μεγάλη απήχηση στους πελάτες, υπερβαίνοντας ακόμη και τις πιο φιλόδοξες και τολμηρές εσωτερικές προβλέψεις της εταιρείας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η Volvo να κλείσει το βιβλίο παραγγελιών προς το παρόν, διότι η πρώτη παρτίδα της παραγωγής έχει ήδη εξαντληθεί.
Τέλος, οι προσπάθειες της σουηδικής εταιρείας να μειώσει το αποτύπωμα CO2 ανά αυτοκίνητο προχωρούν επίσης σύμφωνα με το σχέδιο. Κατά το πρώτο τρίμηνο, οι εκπομπές CO2 ήταν 20% χαμηλότερες σε σχέση με το έτος αναφοράς 2018, υποστηρίζοντας τους στόχους της εταιρείας για τα μέσα της δεκαετίας, που προβλέπουν μείωση 40% ανά αυτοκίνητο.