THEPOWERGAME
Σε μείωση εσωτερικής ανάπτυξης κατά 2,6% οδήγησε τη Nestle στα τέλη του προηγούμενου έτους η αύξηση των τιμών των προϊόντων της κατά 10,1%, όπως προκύπτει από τα οικονομικά αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του 2022.
Σύμφωνα με τους Financial Times, η Nestle δέχτηκε πλήγμα στον όγκο των πωλήσεών της το τελευταίο τρίμηνο του 2022 καθώς οι πιο απότομες αυξήσεις των τιμών της εδώ και δεκαετίες ώθησαν τα νοικοκυριά να περιορίσουν τις δαπάνες τους για τα προϊόντα της εταιρεία που μεταξύ άλλων παρασκευάζει τις κάψουλες Nespresso, τις σοκολάτες KitKat και τα ζυμαρικά Maggi.
Σε δηλώσεις του ο CEO της Nestle Μαρκ Σνάιντερ ανέφερε ότι η εταιρεία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει απότομες αυξήσεις κόστους φέτος. «Υπάρχουν μερικά στοιχεία κόστους που έχουν αρχίσει, σε επιτόπια βάση, να μειώνονται από το φθινόπωρο – ο καφές arabica, τα γαλακτοκομικά, ορισμένα από τα ενεργειακά είδη – αλλά σε ετήσια βάση εξακολουθούμε να βλέπουμε μια πολύ ζοφερή εικόνα», είπε.
Η Nestle είναι ο τελευταίος πολυεθνικός κατασκευαστής τροφίμων που αναφέρει πλήγμα στον όγκο πωλήσεων από την αύξηση των τιμών. Είχε προηγηθεί η Unilever, η οποία ανακοίνωσε ότι οι καταναλωτές αγόρασαν λιγότερα από τα προϊόντα της το 2022 λόγω των αυξήσεων ρεκόρ των τιμών. Ειδικά τα νοικοκυριά στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ έχουν στραφεί σε φθηνότερες επιλογές, όπως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των σούπερ μάρκετ.