THEPOWERGAME
Διαγωνισμό ύψους 558.000 ευρώ (με ΦΠΑ) προκήρυξε η Αττικό Μετρό. Αντικείμενο της σύμβασης είναι οι υπηρεσίες επικοινωνίας, προβολής και διαφήμισης της Αττικό Μετρό Α.Ε. και των έργων που εκτελούνται για την επέκταση της Γραμμής 3 (Τμήμα Αγία Μαρίνα – Δημοτικό Θέατρο).
Συγκεκριμένα, ο ανάδοχος θα αναλάβει την εκπόνηση αναλυτικού Επικοινωνιακού Σχεδίου Δράσεων, με τεκμηριωμένη την αποτελεσματικότητα των προτάσεων σε σχέση με τις ομάδες κοινού-στόχος (targets groups), βάσει του οποίου θα υλοποιηθεί η επικοινωνιακή στρατηγική σχετικά με την επέκταση του Μετρό της Αθήνας, Tμήμα Χαϊδάρι – Πειραιάς και συρμοί του Μετρό Αθήνας – Ολοκλήρωση και θέση σε λειτουργία – Φάση Β.
Το αντικείμενο θα περιλαμβάνει ενδεικτικά το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη συμβουλευτική υποστήριξη ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας, προ- βολής και διαφήμισης (δράσεων δημοσιότητας και διαφημιστικής προβολής στα ΜΜΕ) για την επί- τευξη των στόχων της προκήρυ- ξης. Προσφορές υποβάλλονται μέχρι την Τρίτη 20 Απριλίου.