Γ.Δ.
1603.96 -0,88%
ACAG
-1,79%
6.05
AEM
-0,78%
4.5095
AKTR
-2,75%
5.3
BOCHGR
+1,12%
5.4
CENER
-0,63%
9.44
CNLCAP
-1,38%
7.15
DIMAND
+0,36%
8.27
EVR
-1,72%
1.715
NOVAL
-0,79%
2.52
OPTIMA
+0,57%
14.12
TITC
-1,68%
40.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+0,22%
2.255
ΑΒΕ
-0,23%
0.428
ΑΔΜΗΕ
+0,36%
2.825
ΑΚΡΙΤ
+0,67%
0.755
ΑΛΜΥ
-0,58%
4.285
ΑΛΦΑ
-2,35%
1.8455
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-2,46%
11.12
ΑΣΚΟ
-0,93%
3.19
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.3
ΑΤΕΚ
-9,27%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,86%
0.692
ΑΤΤΙΚΑ
-2,08%
2.35
ΒΙΟ
-1,20%
5.76
ΒΙΟΚΑ
-4,16%
1.845
ΒΙΟΣΚ
-1,29%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-0,81%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-1,27%
1.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,63%
18.78
ΔΑΑ
+8,04%
8.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,55%
12.99
ΔΟΜΙΚ
-1,24%
2.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,53%
0.378
ΕΒΡΟΦ
-2,05%
1.915
ΕΕΕ
+2,04%
40
ΕΚΤΕΡ
-2,18%
2.015
ΕΛΒΕ
-1,82%
5.4
ΕΛΙΝ
-0,46%
2.17
ΕΛΛ
-1,01%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.27
ΕΛΠΕ
-2,24%
7.86
ΕΛΣΤΡ
-1,24%
2.39
ΕΛΤΟΝ
-1,29%
1.834
ΕΛΧΑ
-1,62%
2.13
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.115
ΕΤΕ
-2,98%
8.39
ΕΥΑΠΣ
-1,45%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.08
ΕΥΡΩΒ
-0,40%
2.474
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-2,44%
2
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-1,13%
1.745
ΙΝΛΙΦ
-1,65%
4.77
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.89
ΙΝΤΕΤ
-3,13%
1.085
ΙΝΤΚΑ
-2,79%
3.14
ΚΑΡΕΛ
-1,84%
320
ΚΕΚΡ
-0,39%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-1,09%
0.454
ΚΟΥΑΛ
-0,31%
1.306
ΚΟΥΕΣ
-1,27%
6.22
ΚΡΙ
-1,52%
16.25
ΚΤΗΛΑ
-1,52%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-2,22%
0.794
ΛΑΜΔΑ
-2,72%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-3,64%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-2,06%
3.33
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,44%
2.24
ΜΕΡΚΟ
-1,01%
39.2
ΜΙΓ
-0,70%
2.845
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
-0,63%
22.26
ΜΟΝΤΑ
+1,59%
3.84
ΜΟΤΟ
-2,30%
2.76
ΜΟΥΖΚ
-1,59%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,00%
27.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-1,24%
2.39
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-0,54%
36.76
ΝΑΚΑΣ
-1,27%
3.1
ΝΑΥΠ
-2,17%
0.81
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
-5,56%
0.374
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
-0,38%
2.59
ΟΠΑΠ
-1,58%
16.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,67%
14.9
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.02
ΠΑΙΡ
-3,88%
0.966
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,62%
4.73
ΠΕΡΦ
-1,85%
5.3
ΠΕΤΡΟ
-2,00%
7.84
ΠΛΑΘ
-2,10%
3.965
ΠΛΑΚΡ
-0,66%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,31%
1.276
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,56%
6
ΠΡΟΦ
-1,90%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-2,56%
1.71
ΣΑΡ
-1,75%
12.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.352
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,17%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,77%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,84%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+7,56%
0.256
ΦΡΛΚ
-2,10%
4.19
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.75

Σκλαβενίτης: Ο αδύναμος κρίκος του επάνω ορόφου

Τέσσερα χρόνια συμπληρώνονται αυτές τις ημέρες από τότε που ο όμιλος Σκλαβενίτη μέσω της εξαγοράς του δικτύου καταστημάτων Carrefour – Μαρινόπουλος βρέθηκε στην κορυφή του λιανεμπορίου της χώρας. Τα τέσσερα αυτά χρόνια κύλησαν με πρωταρχικό στόχο την ομογενοποίηση του δικτύου στα πρότυπα των καταστημάτων της Σκλαβενίτης, την ανακαίνιση των καταστημάτων και την εκπαίδευση του προσωπικού.

Για όσους έχουν παρακολουθήσει την πορεία από κοντά πρόκειται για μία επίπονη και μεθοδική διαδικασία που η πρώτη φάση της διήρκεσε σχεδόν δύο χρόνια. Σε αυτή την φάση κατ’ αρχάς έπρεπε να πεισθούν οι προμηθευτές για το εγχείρημα, να γεμίσουν ξανά τα ράφια και στην συνέχεια να ενημερωθούν οι πελάτες (σ.σ. πάντα χωρίς διαφήμιση) για την ομαλοποίηση στην τροφοδοσία των καταστημάτων και στην αναγνώριση τους σήματος Σκλαβενίτης στην ελληνική επαρχία καθώς έως τότε η αλυσίδα αναπτύσσονταν αποκλειστικά στον νομό Αττικής. Ταυτόχρονα η διοίκηση το διάστημα αυτό κατάφερε να κερδίσει και τους εργαζόμενους της εξαγοραζόμενης αλυσίδας μέσω μισθολογικής ενοποίησης, προσλήψεων και διατήρηση της κυριακάτικης αργίας.

Το επόμενο διάστημα που ο όμιλος είχε καταφέρει να βρει τον βηματισμό του και να επιλύσει «δευτερεύουσας» σημασίας προβλήματα, ήρθε αντιμέτωπος – όπως και το σύνολο του εμπορίου – με την πανδημία και οι προτεραιότητες ανατράπηκαν. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού επιταχύνθηκε η στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο και η δημιουργία e-shop. Στα πλαίσια αυτά πέρυσι την άνοιξη ξεκίνησε η συνεργασία με το e-food και από τα τέλη του 2020 προστέθηκε και το ηλεκτρονικό κατάστημα sklavenitis.gr και η δημιουργία του πρώτου darkstore στην Πέτρου Ράλλη. Τα επόμενα βήματα σε αυτό το μέτωπο περιλαμβάνουν την δημιουργία ενός ακόμη darkstore στα Βόρεια προάστια, την επέκταση του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών στα κεντρικά της εταιρείας στον Κηφισό και την επέκταση του sklavenitis.gr στην Θεσσαλονίκη μέσα στην Άνοιξη.

Σκλαβενίτης: Οι επόμενες κινήσεις

Εάν δεν προκύψει άλλη «τρικλοποδιά» η διοίκηση της Σκλαβενίτης θα στρέψει τις δυνάμεις της στην ενδυνάμωση του τμήματος διαρκών αγαθών που έχει αναπτύξει στις υπεραγορές τόσο σε αυτές που είχε ο όμιλος όσο και σε αυτές που “κληρονόμησε” από την εξαγορά της Μαρινόπουλος. Πρόκειται για τα προϊόντα που φιλοξενούνται συνήθως στον επάνω όροφο των υπερμάρκετ και αφορά τις κατηγορίες καλλυντικών επιλεκτικής διανομής, ένδυσης – υπόδησης, επίπλων, ειδών σπιτιού, ηλεκτρικών, ειδών αυτοκινήτου κ.α.

Σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr η διοίκηση έχει εντοπίσει ότι ο συγκεκριμένος χώρος αποτελεί τον αδύναμο κρίκο των πωλήσεων και επεξεργάζεται εναλλακτικές ώστε να τον ενδυναμώσει. Ένα από τα σενάρια θέλει τις στρατηγικές συνεργασίες με εξειδικευμένες εταιρείες του χώρου ακόμη και την ανάληψη master franchise αλυσίδων του εξωτερικού από την πλευρά της Σκλαβενίτης ώστε να γίνουν οι χώροι των διαρκών αγαθών πιο ελκυστικοί και να αυξηθούν οι πωλήσεις από τις συγκεκριμένες κατηγορίες.

Κύκλοι κοντά στην διοίκηση της Σκλαβενίτης ξεκαθαρίζουν ότι στις προθέσεις τους δεν είναι να επινοικιαστούν οι συγκεκριμένοι χώροι και κατηγορίες αλλά η ανάπτυξη μίας εναλλακτικής πρότασης από την υπάρχουσα η οποία θα είναι υπό τον έλεγχο της.

Στα πλαίσια αυτά σύμφωνα με πληροφορίες το βλέμμα είναι στραμμένο προς αγορές του εξωτερικού τόσο για την ανάληψη master franchise ενός ή και περισσότερων μοντέλων ή ακόμη και την συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρεία που θα αναλάβει την τροφοδοσία με προϊόντα από τις συγκεκριμένες κατηγορίες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!