Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Μοτοδυναμική: Ανεβάζει στροφές με Sixt και… Pοrsche

Πάνω από 28,1 εκατ. ευρώ έσοδα από πωλήσεις αυτοκινήτων, μεταξύ των οποίων και Porsche, ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος, είχε το 2022 η Μοτοδυναμική του Πάρι Κυριακόπουλου.

Η Μοτοδυναμική φαίνεται ότι έχει κάνει την ολική επαναφορά μετά και την απόκτηση της Sixt, την αντιπροσώπευση δηλαδή της γερμανικής εταιρείας ενοικιάσεων αυτοκινήτων. Εντυπωσιακό είναι δε ότι ο όμιλος αναμένει και για φέτος περαιτέρω αύξηση των οικονομικών μεγεθών του. Οι αγορές δικύκλων και αυτοκινήτων συνεχίζουν τη θετική τους πορεία στην αρχή του έτους, με τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα να υποχωρούν σταδιακά.

Παράλληλα, σημαντικό ρόλο θα παίξει και η αύξηση του τουριστικού ρεύματος τη φετινή σεζόν. Πάντως, επικρατεί αβεβαιότητα ως προς την αγοραστική δύναμη των επισκεπτών της χώρας μας, καθώς και για τον αναμενόμενο μέσο χρόνο παραμονής τους, παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα τις ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Πιθανή κλιμάκωση των γεωπολιτικών γεγονότων στην Ουκρανία, υπέρμετρη αύξηση των επιτοκίων, αναζωπύρωση της ενεργειακής κρίσης ή μια χρηματοπιστωτική κρίση θα οδηγήσουν σε περαιτέρω επιδείνωση του οικονομικού περιβάλλοντος και σε πίεση στις αγορές που δραστηριοποιείται ο όμιλος. H διοίκηση διατηρεί υψηλό επίπεδο προσαρμοστικότητας, αλλά και ρευστότητα πάνω από 8 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την οικονομική έκθεση, και θα κινηθεί, όπως αναφέρει, με τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο σε κάθε πιθανή εξέλιξη.

Πλην όμως, κατά το 2022 το κεφάλαιο κίνησης (χωρίς τον καθαρό δανεισμό) του ομίλου και της εταιρείας είναι αρνητικό, λόγω των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα και την περιορισμένη διαθεσιμότητα προϊόντων, η οποία επηρέασε το ύψος των αποθεμάτων. Κατά το 2022 ο όμιλος ανταποκρίθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα στις υποχρεώσεις του προς τους προμηθευτές και τις τράπεζες και συνεπώς δεν υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές την 31η Δεκεμβρίου 2022.

Επίσης, σύμφωνα με την οικονομική έκθεση, διαθέτει ικανή πιστοληπτική ικανότητα, γεγονός που επιβεβαιώνεται από το ύψος των πιστωτικών γραμμών, οι οποίες την 31 Δεκεμβρίου 2022 ανέρχονταν σε 17,5 εκατ. σε επίπεδο εταιρείας και 56,2 εκατ. σε επίπεδο ομίλου, συμπεριλαμβανομένου ποσού εγγυητικών επιστολών 1,5 εκατ. ευρώ. Κατά την 31η/12/2022, η εταιρεία έχει κάνει χρήση αυτών των πιστωτικών γραμμών μόνο σε ό,τι αφορά έκδοση εγγυητικών επιστολών ποσού 307,5 χιλ. ευρώ. Κατά το 2022 ο καθαρός δανεισμός του ομίλου διαμορφώθηκε στα 19,0 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 84,6% έναντι του 2021. Η αύξηση οφείλεται στη χορήγηση δανείων στην εταιρεία που υπάγεται η Sixt, τη ΛΑΙΟΝ ΡΕΝΤΑΛ ΑΕ, ύψους 8 εκατ. ευρώ, για τη χρηματοδότηση της αύξησης του στόλου αυτοκινήτων της.

Συνολικά, για την περασμένη χρήση οι πωλήσεις ανήλθαν στα 132 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 39,4% σε σύγκριση με το 2021. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (Ebitda) ανήλθαν σε 25,2 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 78%, και τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν στα 14,2 εκατ. υπερδιπλάσια από αυτά του 2021. Ως εκ τούτου, το ΔΣ θα προτείνει στη Γενική Συνέλευση διανομή μερίσματος στους μετόχους 0,09 ευρώ/μετοχή, έναντι 0,04 ευρώ την περσινή χρονιά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!