Γ.Δ.
1539.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
0,00%
9.58
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.19
EVR
0,00%
1.495
NOVAL
0,00%
2.3
OPTIMA
0,00%
12.94
TITC
0,00%
44.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.884
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.74
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
0,00%
4.05
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7675
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.66
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.68
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.415
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
0,00%
8.098
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
0,00%
12.81
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.93
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
0,00%
33.24
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
0,00%
2.21
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.235
ΕΛΠΕ
0,00%
7.55
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.12
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
2.09
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.19
ΕΤΕ
0,00%
8.474
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.476
ΕΧΑΕ
0,00%
4.725
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.75
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.61
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.155
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.22
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.382
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.16
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.81
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
0,00%
0.793
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
0,00%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.5
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.778
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
30.1
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
0,00%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.782
ΟΤΕ
0,00%
14.95
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.2
ΠΑΙΡ
0,00%
1.04
ΠΑΠ
0,00%
2.49
ΠΕΙΡ
0,00%
4.365
ΠΕΡΦ
0,00%
5.43
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.224
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.88
ΣΠΙ
0,00%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
0,00%
3.975
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Μοτοδυναμική: Ανεβάζει στροφές με Sixt και… Pοrsche

Πάνω από 28,1 εκατ. ευρώ έσοδα από πωλήσεις αυτοκινήτων, μεταξύ των οποίων και Porsche, ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος, είχε το 2022 η Μοτοδυναμική του Πάρι Κυριακόπουλου.

Η Μοτοδυναμική φαίνεται ότι έχει κάνει την ολική επαναφορά μετά και την απόκτηση της Sixt, την αντιπροσώπευση δηλαδή της γερμανικής εταιρείας ενοικιάσεων αυτοκινήτων. Εντυπωσιακό είναι δε ότι ο όμιλος αναμένει και για φέτος περαιτέρω αύξηση των οικονομικών μεγεθών του. Οι αγορές δικύκλων και αυτοκινήτων συνεχίζουν τη θετική τους πορεία στην αρχή του έτους, με τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα να υποχωρούν σταδιακά.

Παράλληλα, σημαντικό ρόλο θα παίξει και η αύξηση του τουριστικού ρεύματος τη φετινή σεζόν. Πάντως, επικρατεί αβεβαιότητα ως προς την αγοραστική δύναμη των επισκεπτών της χώρας μας, καθώς και για τον αναμενόμενο μέσο χρόνο παραμονής τους, παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα τις ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Πιθανή κλιμάκωση των γεωπολιτικών γεγονότων στην Ουκρανία, υπέρμετρη αύξηση των επιτοκίων, αναζωπύρωση της ενεργειακής κρίσης ή μια χρηματοπιστωτική κρίση θα οδηγήσουν σε περαιτέρω επιδείνωση του οικονομικού περιβάλλοντος και σε πίεση στις αγορές που δραστηριοποιείται ο όμιλος. H διοίκηση διατηρεί υψηλό επίπεδο προσαρμοστικότητας, αλλά και ρευστότητα πάνω από 8 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την οικονομική έκθεση, και θα κινηθεί, όπως αναφέρει, με τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο σε κάθε πιθανή εξέλιξη.

Πλην όμως, κατά το 2022 το κεφάλαιο κίνησης (χωρίς τον καθαρό δανεισμό) του ομίλου και της εταιρείας είναι αρνητικό, λόγω των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα και την περιορισμένη διαθεσιμότητα προϊόντων, η οποία επηρέασε το ύψος των αποθεμάτων. Κατά το 2022 ο όμιλος ανταποκρίθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα στις υποχρεώσεις του προς τους προμηθευτές και τις τράπεζες και συνεπώς δεν υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές την 31η Δεκεμβρίου 2022.

Επίσης, σύμφωνα με την οικονομική έκθεση, διαθέτει ικανή πιστοληπτική ικανότητα, γεγονός που επιβεβαιώνεται από το ύψος των πιστωτικών γραμμών, οι οποίες την 31 Δεκεμβρίου 2022 ανέρχονταν σε 17,5 εκατ. σε επίπεδο εταιρείας και 56,2 εκατ. σε επίπεδο ομίλου, συμπεριλαμβανομένου ποσού εγγυητικών επιστολών 1,5 εκατ. ευρώ. Κατά την 31η/12/2022, η εταιρεία έχει κάνει χρήση αυτών των πιστωτικών γραμμών μόνο σε ό,τι αφορά έκδοση εγγυητικών επιστολών ποσού 307,5 χιλ. ευρώ. Κατά το 2022 ο καθαρός δανεισμός του ομίλου διαμορφώθηκε στα 19,0 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 84,6% έναντι του 2021. Η αύξηση οφείλεται στη χορήγηση δανείων στην εταιρεία που υπάγεται η Sixt, τη ΛΑΙΟΝ ΡΕΝΤΑΛ ΑΕ, ύψους 8 εκατ. ευρώ, για τη χρηματοδότηση της αύξησης του στόλου αυτοκινήτων της.

Συνολικά, για την περασμένη χρήση οι πωλήσεις ανήλθαν στα 132 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 39,4% σε σύγκριση με το 2021. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (Ebitda) ανήλθαν σε 25,2 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 78%, και τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν στα 14,2 εκατ. υπερδιπλάσια από αυτά του 2021. Ως εκ τούτου, το ΔΣ θα προτείνει στη Γενική Συνέλευση διανομή μερίσματος στους μετόχους 0,09 ευρώ/μετοχή, έναντι 0,04 ευρώ την περσινή χρονιά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!