THEPOWERGAME
Στο real estate και στον τουρισμό αποφάσισε να επενδύσει η οικογένεια Ευαγγελίου, που ελέγχει μία από τις ισχυρότερες ελλληνικές βιομηχανίες προϊόντων προσωπικής περιποίησης που είναι και από τους βασικούς παίκτες σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, τη Septona.
Η νέα εταιρεία των αδελφών Κωνσταντίνας και Βασιλικής Ευαγγελίου, ονομάζεται VaCon Properties IKE, και σκοπός της είναι η ανέγερση κατοικιών, γραφείων, καταστημάτων και τουριστικών μονάδων αλλά και η εκμετάλλευση, διαχείριση και διεύθυνση τουριστικών δραστηριοτήτων και παροχής τουριστικών υπηρεσιών, όπως σκαφών αναψυχής, ξενοδοχείων, spa, catering, παραθεριστικών οικισμών, κ.ά.
Νέο επιχειρηματικό πεδίο
Πρόκειται για ένα νέο επιχειρηματικό πεδίο για τις δύο αδελφές που έχουν αναλάβει τα ηνία της οικογενειακής επιχείρησης Septona τα τελευταία χρόνια. Με σπουδές στη διοίκηση επιχειρήσεων η Κωνσταντίνα Ευαγγελίου από το 1997 ασχολήθηκε εξ ολοκλήρου με την ανάπτυξη των εξαγωγών της Septona. Το 2017 ανέλαβε τη θέση της διευθύνουσας συμβούλου παίρνοντας τα ηνία από τους γονείς της Θωμά, πρώην τραπεζικό υπάλληλο, και Ρόη, φαρμακοποιό, που απέκτησαν το 1990 τον πλήρη έλεγχο της Septona που είχε ιδρυθεί το 1975 με πολυμετοχική σύνθεση και βασικό προϊόν την μπατονέτα.
Σήμερα η εταιρεία διαθέτει τρία εργοστάσια στα Οινόφυτα και ένα στη Βουλγαρία ενώ ετοιμάζεται για νέες παραγωγικές επενδύσεις. Είναι δε η μοναδική ευρωπαϊκή επιχείρηση με 100% καθετοποίηση στην παραγωγή και με δικά της κέντρα διανομής σε διάφορες χώρες του εξωτερικού.
Septona: Τα οικονομικά μεγέθη
Οι εξαγωγές της που έχουν συνεχώς ανοδική τάση αντιπροσωπεύουν πάνω από το 70% του τζίρου και του όγκου παραγωγής των εργοστασίων της και ένα από τα αξιοσημείωτα στοιχεία είναι σημαντικό μέρος αυτής της παραγωγής κατευθύνεται σε “δύσκολες” αγορές όπως αυτές της Γερμανίας, της Μεγάλης Βρετανίας, της Ελβετίας και των ΗΠΑ και σε απαιτητικούς πελάτες, μεταξύ των οποίων στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Πέρυσι η ελληνική βιομηχανία από τα Οινόφυτα που εκτός από μπατονέτες παράγει μωρομάντηλα, βρεφοκαλλυντικά, σερβιέτες, κ.ά. ολοκλήρωσε επένδυση 20 εκατ. ευρώ ενώ τη φετινή χρονιά υλοποιεί νέα ύψους 18 εκατ. ευρώ. Επενδύσεις που συνδέονται με την κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων της. Το 2019 ο τζίρος της ξεπέρασε τα 68,9 εκατ. ευρώ, 20,7% υψηλότερος από το 2018, ενώ πέρυσι έσπασε κάθε ρεκόρ, πληροφορίες αναφέρουν πως σημείωσε αύξηση πάνω από 50% σε σχέση με το 2019, αφού τα προϊόντα της και κυρίως τα υγρά αντισηπτικά μαντηλάκια ήταν και παραμένουν το Νο 1 σε ζήτηση προϊόν παγκοσμίως.