THEPOWERGAME
Έξι μεγα-εργοστάσια συνολικής παραγωγικής ικανότητας 240 GWh, μόνο στην Ευρώπη, έχει δρομολογήσει να «στήσει» έως το τέλος της δεκαετίας η Volkswagen. Στην στρατηγική που θα ακολουθήσει ο όμιλος για τις μπαταρίες και τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, δίνεται έμφαση στη μείωση της πολυπλοκότητας και του κόστους της μπαταρίας, προκειμένου το ηλεκτρικό αυτοκίνητο να καταστεί πιο ελκυστικό και ρεαλιστικό για όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.
Τα δύο πρώτα μεγα-εργοστάσια θα λειτουργούν στη Σουηδία και στη Γερμανία, 40 GWh το καθένα. Στο πρώτο, θα κατασκευάζονται μπαταρίες για τα πιο premium μοντέλα, το δεύτερο θα παράγει μπαταρίες για πιο μαζικά μοντέλα από το 2025. Και τα δύο εργοστάσια θα τροφοδοτούνται με ηλεκτρισμό από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Το νέο ενιαίο μπλοκ μπαταρίας θα προσφέρει τεράστια εξοικονόμηση κόστους. Έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2023. Έτος ορόσημο, αφού μέχρι τότε θα έχει εγκατασταθεί στο 80% όλων των ηλεκτρικών οχημάτων του γκρουπ.
Στόχος είναι η σταδιακή μείωση του κόστους της μπαταρίας έως και κατά 50%.
Επίσης σχεδιάζεται σημαντική επέκταση του δημόσιου δικτύου γρήγορης φόρτισης (ταχυφόρτισης) με επένδυση περίπου 400 εκατομμυρίων ευρώ και λειτουργία περίπου 18.000 δημόσιων σημείων ταχυφόρτισης μόνο στην Ευρώπη έως το 2025.