THEPOWERGAME
Η ALMI Foods συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφαία έκθεση τροφίμων Foodex Japan, η οποία διεξήχθη στο Τόκιο, με περισσότερους από 800 εκθέτες προϊόντων και brands από χώρες της Ασίας και άλλες διεθνείς αγορές. Στόχος της εταιρείας η περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στις αγορές της Ασίας καθώς και η σημαντική διεύρυνση της εξαγωγικής της δραστηριότητας, η οποία εκτείνεται σήμερα σε περισσότερες από 25 αγορές του εξωτερικού.
Η ALMI Foods αποτελεί μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, με βάση την Αλεξάνδρεια Ημαθίας, η οποία εισήλθε δυναμικά στην αγορά της Νοτίου Κορέας, το 2015 και σε αυτή της Ιαπωνίας το 2017, καταγράφοντας σημαντικούς αριθμούς πωλήσεων, με το 2021 μάλιστα, να αποτελεί το έτος όπου σημείωσε διπλασιασμό του τζίρου της στις ασιατικές αγορές.
Στην Foodex Japan 2023, η ALMI Foods, πέρα από τα δημοφιλή για τις ασιατικές αγορές προϊόντα της, όπως τις «Γλυκοπικάντικες πιπεριές Κεράσι με κρέμα τυριών» και τα «Ψητά Μανιτάρια γεμιστά με κρέμα τυριών», τα οποία καταγράφουν σημαντική ζήτηση στην Νότιο Κορέα και την Ιαπωνία, διερεύνησε το λανσάρισμα βιολογικών και vegan προϊόντων, δεδομένης της δυναμικής που παρουσιάζουν οι κατηγορίες αυτές στις τοπικές αγορές.
Μερτζανίδης: Στόχος μας η επέκταση τις παρουσίας μας στις χώρες της Ασίας
«Οι χώρες της Ασίας αποτελούν, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, βασικές αγορές για τα προϊόντα μας. Με τη συστηματική μας δουλειά στις τοπικές αγορές, έχουμε καταφέρει να φέρουμε σε επαφή τους καταναλωτές με τις ελληνικές συνταγές, σε μια αγορά με σημαντικά διαφορετικές διατροφικές συνήθειες και τελικά να δημιουργήσουμε μια σταθερή ζήτηση για τα προϊόντα μας.
Στο πλαίσιο της παρουσίας μας στην κορυφαία έκθεση τροφίμων της Ιαπωνίας, συζητήσαμε την επέκταση της παρουσίας μας στις τοπικές αγορές, όπως και τη διεύρυνση των συνεργασιών μας στους τομείς της HoReCa, των βιολογικών και των vegan προϊόντων», σημείωσε ο CEO της ALMI Foods, Μηνάς Μερτζανίδης.
Σημειώνεται ότι η ALMI Foods απασχολεί 360 μόνιμους και άλλους 70 εποχιακούς εργαζομένους στην κορύφωση της παραγωγής, ενώ έχει αποκλειστική συνεργασία με περισσότερους από 200 παραγωγούς ανά την Ελλάδα. Η εταιρεία βρίσκεται σήμερα σε 29 αγορές, στην Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική, στις οποίες διανέμει το 98% της παραγωγής της.