Γ.Δ.
1407.03 0,00%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Boeing: Μεγάλη επένδυση στην Ινδία

Μια εγκατάσταση για τη μετατροπή επιβατικών αεροπλάνων 737 σε αεροσκάφη μεταφοράς εμπορευμάτων πρόκειται να δημιουργήσει η Boeing στην Ινδία.

Όπως σχολιάζει το Reuters, η επένδυση αυτή, που έρχεται να προστεθεί στην επέκταση της εταιρείας αεροναυπηγικής στην Ινδία μετά την παραγγελία-ρεκόρ αεροσκαφών από τον εθνικό αερομεταφορέα Air India, πραγματοποιείται παρά την παγκόσμια οικονομική επιβράδυνση που έχει αποδυναμώσει τις μεταφορές εμπορευμάτων από αέρος.

Σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), η παγκόσμια ζήτηση cargo τον Ιανουάριο μειώθηκε κατά σχεδόν 15% σε ετήσια βάση, ενώ οι τιμές των αεροπορικών εμπορευματικών μεταφορών βρίσκονται 28% κάτω από τα επίπεδα που παρατηρούνταν την ίδια περίοδο πέρυσι.

Επένδυση στην Ινδία

Η Boeing ανέφερε ότι θα δημιουργήσει την εγκατάσταση στο Χαϊντεραμπάντ, στην κεντρική Ινδία, από κοινού με τον ινδικό πάροχο υπηρεσιών συντήρησης, επισκευής και συντήρησης GMR Aero Technic.

Η συμφωνία προστίθεται στα προϊόντα αξίας 1 δισ. δολαρίων που προμηθεύεται η Boeing από την Ινδία, ενώ θα συμβάλει στις φιλοδοξίες του Νέου Δελχί να μετατραπεί σε παγκόσμιο κόμβο εμπορευματικών μεταφορών. Άλλωστε η Boeing επενδύει ήδη 24 εκατ. δολάρια στην Ινδία για τη δημιουργία ενός κέντρου εφοδιασμού για ανταλλακτικά αεροσκαφών.

Μια κίνηση με ρίσκο

Ο Salil Gupte, πρόεδρος της Boeing India, δήλωσε ότι υπάρχει ζήτηση για τη μετατροπή περισσότερων από 1.700 επιβατικών αεροσκαφών παγκοσμίως σε φορτηγά αεροσκάφη τα επόμενα 20 χρόνια, με περίπου 600 από αυτά να προέρχονται από την Ασία. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η κατασκευή ηλεκτρονικών ειδών στην Ινδία αυξάνεται, ενισχύοντας τις προοπτικές για τα αεροσκάφη μεταφοράς φορτίων. «Έτσι, είναι σωστό να έχουμε τη δυνατότητα να έχουμε μια γραμμή παραγωγής αυτών των φορτηγών αεροσκαφών εδώ στην Ινδία, όχι μόνο για την Ινδία, αλλά για την περιοχή και για τον κόσμο», είπε.

Η μείωση των ταξιδιών, λόγω της πανδημίας, οδήγησε πολλές αεροπορικές εταιρείες στην μετατροπή των παλαιών επιβατικών τους αεροσκαφών σε εμπορικά. Ωστόσο ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι σύντομα πολλές αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσαν να βρεθούν με έναν πλεονάζοντα στόλο αεροπλάνων μεταφοράς φορτίων, καθώς οι τιμές για την από αέρος μεταφορά εμπορευμάτων υποχωρούν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!