Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

FSI: Εξακολουθούν να σφυρίζουν αδιάφορα οι Ιταλοί για τα Τέμπη

Αν και έχει μεσολαβήσει σχεδόν μία εβδομάδα από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, η διοίκηση του ιταλικού ομίλου FSI, που ελέγχει την Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ), θεωρεί πως δεν υπάρχει κανένας λόγος ενημέρωσης του κοινού (επενδυτών, συνεργατών κ.ά.) για το συμβάν. Θεωρεί, δηλαδή, πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να παράσχει πληροφόρηση για μια τραγωδία στην οποία έχασαν τη ζωή τους υπάλληλοι του ομίλου, καθώς και δεκάδες επιβάτες αμαξοστοιχίας που διαχειρίζεται ο όμιλος FSI! Μπορεί κάποιος να το διαπιστώσει εύκολα αν επισκεφτεί την επίσημη ιστοσελίδα του ομίλου και αναζητήσει τα δελτία Τύπου που έχουν εκδοθεί τις τελευταίες ημέρες.

Δεν είναι τυχαίο πως απουσιάζει οποιαδήποτε δήλωση στελέχους του ιταλικού ομίλου από τον διεθνή και ελληνικό Τύπο. Μια δήλωση φιλοξένησε το Γαλλικό Πρακτορείο την προηγούμενη εβδομάδα, σύμφωνα με την οποία η ευθύνη του σιδηροδρομικού δικτύου ανήκει στον ΟΣΕ… Το Σαββατοκύριακο που πέρασε, μετά και τις σκληρές δηλώσεις του υπουργού Υγείας, Θάνου Πλεύρη, για την ανύπαρκτη υποστήριξη από πλευράς Hellenic Train, η διοίκηση της τελευταίας προχώρησε σε δύο, τρεις ανακοινώσεις, με τις οποίες επιχείρησε να ανατρέψει την αρνητική εικόνα. Ήταν πλέον πολύ αργά, όπως υποστηρίζουν στελέχη της αγοράς μεταφορών, τα οποία αδυνατούν να εξηγήσουν τη στάση του μητρικού ιταλικού ομίλου, καθώς και της ελληνικής θυγατρικής.

Η FSI δεν έχει δημοσιεύσει καμία ανακοίνωση από την ημέρα του δυστυχήματιος και μετά © fsitaliane.it
Η FSI δεν έχει δημοσιεύσει καμία ανακοίνωση από την ημέρα του δυστυχήματος και μετά © fsitaliane.it

Η κατάντια του ΟΣΕ και τα σοβαρά τεχνικά προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου αποτέλεσαν άλλοθι για την υστέρηση του επενδυτικού προγράμματος της Hellenic Train, παρά το γεγονός πως η ελληνική πολιτεία υπήρξε γαλαντόμος απέναντί της, με σύμβαση εκατοντάδων εκατομμυρίων για τις λεγόμενες άγονες γραμμές. Μετά την τραγωδία των Τεμπών, φαίνεται πως έρχεται η ώρα του λογαριασμού και για τη θυγατρική του ιταλικού ομίλου.

Τo powergame.gr έχει απευθυνθεί από την προηγούμενη εβδομάδα, με σειρά ερωτήσεων, προς το γραφείο Τύπου της FSI, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει λάβει απάντηση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!