Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

FSI: Εξακολουθούν να σφυρίζουν αδιάφορα οι Ιταλοί για τα Τέμπη

Αν και έχει μεσολαβήσει σχεδόν μία εβδομάδα από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, η διοίκηση του ιταλικού ομίλου FSI, που ελέγχει την Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ), θεωρεί πως δεν υπάρχει κανένας λόγος ενημέρωσης του κοινού (επενδυτών, συνεργατών κ.ά.) για το συμβάν. Θεωρεί, δηλαδή, πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να παράσχει πληροφόρηση για μια τραγωδία στην οποία έχασαν τη ζωή τους υπάλληλοι του ομίλου, καθώς και δεκάδες επιβάτες αμαξοστοιχίας που διαχειρίζεται ο όμιλος FSI! Μπορεί κάποιος να το διαπιστώσει εύκολα αν επισκεφτεί την επίσημη ιστοσελίδα του ομίλου και αναζητήσει τα δελτία Τύπου που έχουν εκδοθεί τις τελευταίες ημέρες.

Δεν είναι τυχαίο πως απουσιάζει οποιαδήποτε δήλωση στελέχους του ιταλικού ομίλου από τον διεθνή και ελληνικό Τύπο. Μια δήλωση φιλοξένησε το Γαλλικό Πρακτορείο την προηγούμενη εβδομάδα, σύμφωνα με την οποία η ευθύνη του σιδηροδρομικού δικτύου ανήκει στον ΟΣΕ… Το Σαββατοκύριακο που πέρασε, μετά και τις σκληρές δηλώσεις του υπουργού Υγείας, Θάνου Πλεύρη, για την ανύπαρκτη υποστήριξη από πλευράς Hellenic Train, η διοίκηση της τελευταίας προχώρησε σε δύο, τρεις ανακοινώσεις, με τις οποίες επιχείρησε να ανατρέψει την αρνητική εικόνα. Ήταν πλέον πολύ αργά, όπως υποστηρίζουν στελέχη της αγοράς μεταφορών, τα οποία αδυνατούν να εξηγήσουν τη στάση του μητρικού ιταλικού ομίλου, καθώς και της ελληνικής θυγατρικής.

Η FSI δεν έχει δημοσιεύσει καμία ανακοίνωση από την ημέρα του δυστυχήματιος και μετά © fsitaliane.it
Η FSI δεν έχει δημοσιεύσει καμία ανακοίνωση από την ημέρα του δυστυχήματος και μετά © fsitaliane.it

Η κατάντια του ΟΣΕ και τα σοβαρά τεχνικά προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου αποτέλεσαν άλλοθι για την υστέρηση του επενδυτικού προγράμματος της Hellenic Train, παρά το γεγονός πως η ελληνική πολιτεία υπήρξε γαλαντόμος απέναντί της, με σύμβαση εκατοντάδων εκατομμυρίων για τις λεγόμενες άγονες γραμμές. Μετά την τραγωδία των Τεμπών, φαίνεται πως έρχεται η ώρα του λογαριασμού και για τη θυγατρική του ιταλικού ομίλου.

Τo powergame.gr έχει απευθυνθεί από την προηγούμενη εβδομάδα, με σειρά ερωτήσεων, προς το γραφείο Τύπου της FSI, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει λάβει απάντηση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!