Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

FSI: Εξακολουθούν να σφυρίζουν αδιάφορα οι Ιταλοί για τα Τέμπη

Αν και έχει μεσολαβήσει σχεδόν μία εβδομάδα από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, η διοίκηση του ιταλικού ομίλου FSI, που ελέγχει την Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ), θεωρεί πως δεν υπάρχει κανένας λόγος ενημέρωσης του κοινού (επενδυτών, συνεργατών κ.ά.) για το συμβάν. Θεωρεί, δηλαδή, πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να παράσχει πληροφόρηση για μια τραγωδία στην οποία έχασαν τη ζωή τους υπάλληλοι του ομίλου, καθώς και δεκάδες επιβάτες αμαξοστοιχίας που διαχειρίζεται ο όμιλος FSI! Μπορεί κάποιος να το διαπιστώσει εύκολα αν επισκεφτεί την επίσημη ιστοσελίδα του ομίλου και αναζητήσει τα δελτία Τύπου που έχουν εκδοθεί τις τελευταίες ημέρες.

Δεν είναι τυχαίο πως απουσιάζει οποιαδήποτε δήλωση στελέχους του ιταλικού ομίλου από τον διεθνή και ελληνικό Τύπο. Μια δήλωση φιλοξένησε το Γαλλικό Πρακτορείο την προηγούμενη εβδομάδα, σύμφωνα με την οποία η ευθύνη του σιδηροδρομικού δικτύου ανήκει στον ΟΣΕ… Το Σαββατοκύριακο που πέρασε, μετά και τις σκληρές δηλώσεις του υπουργού Υγείας, Θάνου Πλεύρη, για την ανύπαρκτη υποστήριξη από πλευράς Hellenic Train, η διοίκηση της τελευταίας προχώρησε σε δύο, τρεις ανακοινώσεις, με τις οποίες επιχείρησε να ανατρέψει την αρνητική εικόνα. Ήταν πλέον πολύ αργά, όπως υποστηρίζουν στελέχη της αγοράς μεταφορών, τα οποία αδυνατούν να εξηγήσουν τη στάση του μητρικού ιταλικού ομίλου, καθώς και της ελληνικής θυγατρικής.

Η FSI δεν έχει δημοσιεύσει καμία ανακοίνωση από την ημέρα του δυστυχήματιος και μετά © fsitaliane.it
Η FSI δεν έχει δημοσιεύσει καμία ανακοίνωση από την ημέρα του δυστυχήματος και μετά © fsitaliane.it

Η κατάντια του ΟΣΕ και τα σοβαρά τεχνικά προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου αποτέλεσαν άλλοθι για την υστέρηση του επενδυτικού προγράμματος της Hellenic Train, παρά το γεγονός πως η ελληνική πολιτεία υπήρξε γαλαντόμος απέναντί της, με σύμβαση εκατοντάδων εκατομμυρίων για τις λεγόμενες άγονες γραμμές. Μετά την τραγωδία των Τεμπών, φαίνεται πως έρχεται η ώρα του λογαριασμού και για τη θυγατρική του ιταλικού ομίλου.

Τo powergame.gr έχει απευθυνθεί από την προηγούμενη εβδομάδα, με σειρά ερωτήσεων, προς το γραφείο Τύπου της FSI, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει λάβει απάντηση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!