THEPOWERGAME
Σκληρά παζάρια για το τίμημα εξαγοράς της ΑΚΤΩΡ, αλλά και πιέσεις ώστε να προστεθεί στο πακέτο και η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, βρίσκονται σε εξέλιξη μεταξύ της διοίκησης του ομίλου Ελλάκτωρ και του σχήματος στο οποίο συμμετέχει ο κ. Δημήτρης Κούτρας και η κυπριακών / αραβικών συμφερόντων Wade Adams. Το σχήμα των δύο υποψηφίων επενδυτών έχει υπογράψει συμφωνία αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ μέχρι τις 31 Μαρτίου αλλά τα παζάρια κορυφώνονται αυτές τις ημέρες.
Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες, η πλευρά των αγοραστών εμφανίζεται να αμφισβητεί τα κέρδη που μπορεί να έχει η ΑΚΤΩΡ από την Ρουμανία και την Σερβία (όπου διεκδικεί αποζημιώσεις) καθώς και από κάποιες εργολαβίες στην Ελλάδα. Επιπλέον, από την πρώτη στιγμή έχει βάλει στο τραπέζι και το ενδεχόμενο απόκτησης μαζί με την ΑΚΤΩΡ και της ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις η οποία τις επόμενες εβδομάδες υπογράφει δύο νέες συμβάσεις ΣΔΙΤ για τους οδικούς άξονες Καλαμάτα – Πύλος – Μεθώνη και Χερσόνησος – Νεάπολη του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης. Υπενθυμίζεται πως η διοίκηση της Ελλάκτωρ είχε εκδώσει ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις δεν πωλείται, με αφορμή ρεπορτάζ του Powergame.gr.
Εχουν κυκλοφορήσει διάφορα ποσά για το τίμημα που θα πληρώσει το σχήμα Δημήτρη Κούτρα – Wade Adams για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ αλλά φαίνεται πως πλέον δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Τουλάχιστον με βάση όσα υποστηρίζει η πλευρά των αγοραστών η οποία ξεψαχνίζει εδώ και ημέρες τα οικονομικά δεδομένα των εργολαβιών που εκτελεί η κατασκευαστική εταιρεία. Στο επίκεντρο, όπως προαναφέρθηκε, βρίσκεται η αγορά της Ρουμανίας, η μοναδική διεθνή αγορά στην οποία διατηρεί σημαντική παρουσία η ΑΚΤΩΡ.
Η τελευταία αποσύρθηκε από σχεδόν όλες τις αγορές του εξωτερικού λόγω των τεράστιων ζημιών, συνολικού ύψους άνω του μισού δις. ευρώ, που κατέγραψε τα τελευταία χρόνια. Η σημερινή διοίκηση, που συμμάζεψε τα οικονομικά της ΑΚΤΩΡ, είχε μάλιστα θέσει ως προτεραιότητα την αποχώρηση από το εξωτερικό, πλην Ρουμανίας.