THEPOWERGAME
Η Adidas σκοπεύει να διπλασιάσει τις online πωλήσεις της, αλλά και να προστατεύσει το περιβάλλον με ακόμη περισσότερα «πράσινα» προϊόντα μέσα στα επόμενα 5 χρόνια.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, η Adidas σκοπεύει να επενδύσει περισσότερα από 1 δις δολάρια για να διπλασιάσει τις online πωλήσεις της, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια και να κάνει εννέα από τα 10 προϊόντα της φιλικά προς το περιβάλλον, χρησιμοποιώντας περισσότερα ανακυκλωμένα και βιοδιασπώμενα υλικά.
Ο Γίγαντας των αθλητικών ειδών κυκλοφόρησε το πενταετές σχέδιό του την Τετάρτη (10 Μαρτίου), μετά από καλύτερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου.
Μάλιστα, προέβλεψε ποσοστό αύξησης των πωλήσεων το 2021 σε χώρες μεσαίου έως υψηλού επιπέδου, το οποίο αυξήθηκε έως και 30% στην ευρύτερη Κίνα, την υπόλοιπη Ασία και τη Λατινική Αμερική.
Οι μετοχές της Adidas αυξήθηκαν κατά περίπου 5% μέχρι το μεσημέρι, καθιστώντας τις μεταξύ των μεγαλύτερων αναρριχητών στο γερμανικό δείκτη blue-chip.
Οι εταιρείες αθλητικών ειδών έχουν υποφέρει από το κλείσιμο των καταστημάτων, αλλά κέρδισαν διαδικτυακές πωλήσεις κατά τη διάρκεια των κλειδωμάτων, καθώς πολλοί έχουν στραφεί στο περπάτημα, στην άθληση σε εξωτερικού χώρους, αλλά και στο σπίτι.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο θα αντιπροσωπεύει πάνω από το 40% των πωλήσεων της βιομηχανίας μέχρι το 2025
Η Adidas θέλει να ανταγωνιστεί τα κέρδη της Nike, της παγκόσμιας ηγέτιδας, η οποία έχει προσελκύσει μαζικά ανθρώπους με τις εφαρμογές γυμναστικής και online αγορών, οι οποίες οδήγησαν σε σημαντικά υψηλότερες ηλεκτρονικές πωλήσεις κατά το τελευταίο έτος.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Adidas, Kasper Rorsted είπε ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο θα αντιπροσωπεύει πάνω από το 40% των πωλήσεων της βιομηχανίας μέχρι το 2025, με την online πώληση να αυξάνεται τρεις φορές ταχύτερα από ό,τι η πώληση στα καταστήματα.
Τέλος, ανέφερε ότι περισσότερο από το 70% των καταναλωτών αναφέρει ότι η βιωσιμότητα αποτελεί σημαντικό παράγοντα όταν γίνεται μια αγορά.