THEPOWERGAME
Κόντρα στους φόβους για ύφεση και τις αναταράξεις στην Κίνα λόγω πανδημίας, ο κολοσσός των ειδών πολυτελείας LVMH παρουσίασε το δ’ τρίμηνο οικονομικά αποτελέσματα που ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών, κυρίως χάρη στην αυξημένη αγοραστική κίνηση σε ΗΠΑ και Ευρώπη την περίοδο των εορτών.
Οι πωλήσεις του Ομίλου LVMH την εν λόγω περίοδο ανήλθαν στα 22,7 δισ. ευρώ ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών, σημειώνοντας αύξηση 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Λόγω των εξελίξεων στην Κίνα στα τέλη του 2022, παρατηρήθηκε ωστόσο επιβράδυνση σε σχέση με την αύξηση των πωλήσεων κατά 20% στο εννεάμηνο του 2022.
Για το σύνολο της χρήσης, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 79,18 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 17% σε σχέση με το 2021.
Σε μία ασυνήθιστη κίνηση, η LVMH έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις επιδόσεις της Louis Vuitton, τα έσοδά της οποίας έσπασαν για πρώτη φορά στα χρονικά το φράγμα των 20 δισ. ευρώ σε το 2022, ποσό που αντιστοιχεί στο 25% των συνολικών εσόδων του Ομίλου.