Γ.Δ.
1417.5 -0,14%
ACAG
+0,19%
5.35
BOCHGR
+0,88%
4.57
CENER
+1,04%
8.74
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-0,77%
9.07
NOVAL
-1,23%
2.4
OPTIMA
+1,25%
13
TITC
+3,68%
35.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,14%
1.43
ΑΒΕ
-0,44%
0.452
ΑΔΜΗΕ
+1,27%
2.4
ΑΚΡΙΤ
+2,24%
0.685
ΑΛΜΥ
+5,44%
3.585
ΑΛΦΑ
+0,12%
1.6065
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
+0,51%
9.85
ΑΣΚΟ
+1,57%
2.59
ΑΣΤΑΚ
-1,14%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
-30,00%
3.08
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.1
ΒΙΟ
+1,13%
5.36
ΒΙΟΚΑ
+2,43%
1.685
ΒΙΟΣΚ
+0,33%
1.52
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+1,56%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,46%
17.44
ΔΑΑ
+1,41%
7.9
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,41%
12.35
ΔΟΜΙΚ
+4,01%
2.98
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,33%
0.299
ΕΒΡΟΦ
+2,14%
1.435
ΕΕΕ
-0,06%
33.6
ΕΚΤΕΡ
+8,07%
1.58
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
0,00%
2.02
ΕΛΛ
+1,14%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,34%
1.76
ΕΛΠΕ
+0,95%
6.88
ΕΛΣΤΡ
+0,98%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+3,59%
1.904
ΕΛΧΑ
+0,45%
1.788
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+2,15%
1.19
ΕΤΕ
-1,75%
7.206
ΕΥΑΠΣ
-2,76%
3.17
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.8
ΕΥΡΩΒ
-1,43%
1.9715
ΕΧΑΕ
+0,35%
4.355
ΙΑΤΡ
-1,00%
1.485
ΙΚΤΙΝ
-1,07%
0.3225
ΙΛΥΔΑ
+3,24%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-1,24%
4.785
ΙΝΛΙΦ
-0,46%
4.37
ΙΝΛΟΤ
+1,65%
0.925
ΙΝΤΕΚ
+0,34%
5.82
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
-1,43%
1.035
ΙΝΤΚΑ
-1,44%
2.74
ΚΑΡΕΛ
0,00%
346
ΚΕΚΡ
+0,79%
1.27
ΚΕΠΕΝ
+9,90%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.46
ΚΟΡΔΕ
+2,20%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+6,92%
1.112
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.69
ΚΡΙ
-0,67%
14.75
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,43%
0.938
ΛΑΒΙ
-0,63%
0.79
ΛΑΜΔΑ
-0,69%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
0,00%
0.248
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
+1,09%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.79
ΜΕΝΤΙ
+0,93%
2.17
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-2,18%
3.365
ΜΙΝ
0,00%
0.545
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,28%
19.8
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.59
ΜΟΤΟ
-0,39%
2.55
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-0,81%
24.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,67%
33.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+2,84%
0.868
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,95%
20.8
ΟΛΠ
+0,99%
30.5
ΟΛΥΜΠ
+0,85%
2.37
ΟΠΑΠ
+0,60%
15.09
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.797
ΟΤΕ
-3,02%
14.77
ΟΤΟΕΛ
-0,37%
10.7
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
+0,42%
2.4
ΠΕΙΡ
-2,34%
3.76
ΠΕΡΦ
-0,52%
5.7
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
-1,13%
3.955
ΠΛΑΚΡ
-3,33%
14.5
ΠΡΔ
+1,53%
0.266
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.2
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,76%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.64
ΣΑΡ
0,00%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,59%
0.339
ΣΙΔΜΑ
-1,90%
1.55
ΣΠΕΙΣ
+3,83%
5.96
ΣΠΙ
+3,35%
0.556
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.76
ΤΖΚΑ
+1,76%
1.445
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.646
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,66%
3.745
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Accor: Η κίνηση-ματ για να φέρει κοντά της μεμονωμένους ξενοδόχους

Τα τελευταία χρόνια η ανάγκη για προσωποποιημένες υπηρεσίες φιγουράρει σταθερά ανάμεσα στις παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις. Μια μικρή ξενοδοχειακή μονάδα είναι πιο εύκολο να επιτύχει αυτόν τον στόχο, καθώς ο ξενοδόχος έρχεται πολλές φορές ακόμα και ο ίδιος σε επαφή με τον επισκέπτη. Πώς, όμως, θα μπορέσει να κάνει κάτι τέτοιο μια παγκόσμια ξενοδοχειακή αλυσίδα;

Η Accor αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο της φιλοξενίας, με πάνω από 40 brands όλων των κατηγοριών και περισσότερες από 5.300 ξενοδοχειακές μονάδες σε 110 χώρες. Και τώρα επεκτείνεται δημιουργώντας ένα ξεχωριστό brand. Πρόκειται για τη Handwritten Collection, ένα διεθνές portfolio bespoke ξενοδοχείων, που προσφέρουν μια οικεία και κομψή εμπειρία φιλοξενίας, εστιάζοντας στην προσωπικότητα του κάθε ιδιοκτήτη ξενοδόχου.

Ξενοδοχείο Shanghai Sheshan Oriental © ΔΤ
Ξενοδοχείο Shanghai Sheshan Oriental © Accor
Ξενοδοχείο Paris Montmartre Sacre Coeur
Ξενοδοχείο Paris Montmartre Sacre Coeur © Accor

 

 

 

Όπως ανακοινώθηκε σε παγκόσμια συνέντευξη Τύπου, ήδη έχουν υπογράψει συνεργασία με τη Handwritten Collection 12 ξενοδοχεία σε Σαγκάη, Αυστραλία, Γαλλία, Βιετνάμ, Ισπανία, Ιταλία, Εσθονία και Ρουμανία, με τις 5 πρώτες μονάδες να αναμένεται να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2023. Μάλιστα, περισσότερα από 110 ξενοδοχεία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να ενταχθούν στο brand. Το χαρτοφυλάκιο της Handwritten Collection αναμένεται να ξεπεράσει τα 250 ξενοδοχεία μέχρι το 2030.
Στην Ελλάδα η Accor έχει ισχυρή παρουσία, με οκτώ μονάδες σε Αθήνα, Κρήτη, Ρόδο και Κέρκυρα.

Hotel Les Capitouls Toulouse Centre © Accor
Hotel Les Capitouls Toulouse Centre © Accor
Le Splendid Hotel © ΔΤ
Le Splendid Hotel © Accor

Σε ποιους ξενοδόχους απευθύνεται

Η Handwritten Collection έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες ανεξάρτητων ξενοδόχων, παρέχοντας την επιλογή για franchise συμβόλαιο και ένα ευέλικτο και οικονομικά αποδοτικό επίπεδο επένδυσης. Με τρέχον ποσοστό μετατροπής 80%, το μεγαλύτερο μέρος των μονάδων που εντάσσονται στη Handwritten θα είναι projects μετατροπής και όχι νέες κατασκευές, που χρειάζονται μια απλούστερη διαδικασία μετάβασης και ανάπτυξης και ένα πιο βιώσιμο μοντέλο εξέλιξης. Τα πρότυπα του brand έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι ευέλικτα, light και εύκολα επιτεύξιμα.

Επιπλέον, η Handwritten Collection παρέχει άμεση απόδοση επένδυσης (ROI) και δίνει την ευκαιρία στους ιδιοκτήτες να μεγιστοποιήσουν τα έσοδα με άμεση πρόσβαση στη δυναμική και την εμβέλεια των πλατφορμών πωλήσεων, διανομής και αφοσίωσης της Accor, ενώ επωφελούνται επίσης από τις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και διοικητικές δυνατότητες (ESG) του ομίλου.

Ξενοδοχείο Wonil © ΔΤ
Ξενοδοχείο Wonil © Accor

«Στόχος μας, πέρα από την παροχή μιας πραγματικά αυθεντικής εμπειρίας φιλοξενίας, είναι να υποστηρίξουμε τον αυξανόμενο αριθμό ιδιοκτητών ανεξάρτητων και boutique ξενοδοχείων, που θέλουν να ενισχύσουν το παγκόσμιο προφίλ τους, να συνδεθούν με περισσότερα κοινά και να αυξήσουν τα έσοδά τους, διατηρώντας αναλλοίωτη την ταυτότητά τους», δήλωσε ο Alex Schellenberger, chief marketing officer, Premium, Midscale, Economy Brands, Accor.

Le Saint Gervais © ΔΤ
Le Saint Gervais © Accor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Square Lodge Hotel La Roche sur Yon © Accor
Square Lodge Hotel La Roche sur Yon © Accor

Στη συλλογή θα προστεθούν μεσαίας κλίμακας ξενοδοχεία, που θα είναι τόσο ξεχωριστά, με τις προσωπικές πινελιές κάθε οικοδεσπότη να ενσωματώνονται διακριτικά. Από ένα θερμό καλωσόρισμα που εξελίσσεται σε ενδιαφέρουσες συζητήσεις μέχρι φρεσκοψημένες λιχουδιές που κανείς δεν μπορεί να τους αντισταθεί, κανένα ξενοδοχείο ή διαμονή δεν θα είναι ίδια μεταξύ τους. «Ο τρόπος με τον οποίο κάθε οικοδεσπότης αλληλεπιδρά με τους καλεσμένους του εξετάζεται προσεκτικά και ζωντανεύει τη δική του προσωπικότητα», εξήγησε η Caroline Bénard, Global SVP Economy & Midscale Brands, Accor. «Αυτή η σχέση μεταξύ οικοδεσπότη και επισκέπτη συμβάλλει σε μια πιο ουσιαστική και αξέχαστη εμπειρία διαμονής» πρόσθεσε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!