THEPOWERGAME
Τα τελευταία χρόνια η ανάγκη για προσωποποιημένες υπηρεσίες φιγουράρει σταθερά ανάμεσα στις παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις. Μια μικρή ξενοδοχειακή μονάδα είναι πιο εύκολο να επιτύχει αυτόν τον στόχο, καθώς ο ξενοδόχος έρχεται πολλές φορές ακόμα και ο ίδιος σε επαφή με τον επισκέπτη. Πώς, όμως, θα μπορέσει να κάνει κάτι τέτοιο μια παγκόσμια ξενοδοχειακή αλυσίδα;
Η Accor αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο της φιλοξενίας, με πάνω από 40 brands όλων των κατηγοριών και περισσότερες από 5.300 ξενοδοχειακές μονάδες σε 110 χώρες. Και τώρα επεκτείνεται δημιουργώντας ένα ξεχωριστό brand. Πρόκειται για τη Handwritten Collection, ένα διεθνές portfolio bespoke ξενοδοχείων, που προσφέρουν μια οικεία και κομψή εμπειρία φιλοξενίας, εστιάζοντας στην προσωπικότητα του κάθε ιδιοκτήτη ξενοδόχου.
Όπως ανακοινώθηκε σε παγκόσμια συνέντευξη Τύπου, ήδη έχουν υπογράψει συνεργασία με τη Handwritten Collection 12 ξενοδοχεία σε Σαγκάη, Αυστραλία, Γαλλία, Βιετνάμ, Ισπανία, Ιταλία, Εσθονία και Ρουμανία, με τις 5 πρώτες μονάδες να αναμένεται να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2023. Μάλιστα, περισσότερα από 110 ξενοδοχεία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να ενταχθούν στο brand. Το χαρτοφυλάκιο της Handwritten Collection αναμένεται να ξεπεράσει τα 250 ξενοδοχεία μέχρι το 2030.
Στην Ελλάδα η Accor έχει ισχυρή παρουσία, με οκτώ μονάδες σε Αθήνα, Κρήτη, Ρόδο και Κέρκυρα.
Σε ποιους ξενοδόχους απευθύνεται
Η Handwritten Collection έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες ανεξάρτητων ξενοδόχων, παρέχοντας την επιλογή για franchise συμβόλαιο και ένα ευέλικτο και οικονομικά αποδοτικό επίπεδο επένδυσης. Με τρέχον ποσοστό μετατροπής 80%, το μεγαλύτερο μέρος των μονάδων που εντάσσονται στη Handwritten θα είναι projects μετατροπής και όχι νέες κατασκευές, που χρειάζονται μια απλούστερη διαδικασία μετάβασης και ανάπτυξης και ένα πιο βιώσιμο μοντέλο εξέλιξης. Τα πρότυπα του brand έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι ευέλικτα, light και εύκολα επιτεύξιμα.
Επιπλέον, η Handwritten Collection παρέχει άμεση απόδοση επένδυσης (ROI) και δίνει την ευκαιρία στους ιδιοκτήτες να μεγιστοποιήσουν τα έσοδα με άμεση πρόσβαση στη δυναμική και την εμβέλεια των πλατφορμών πωλήσεων, διανομής και αφοσίωσης της Accor, ενώ επωφελούνται επίσης από τις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και διοικητικές δυνατότητες (ESG) του ομίλου.
«Στόχος μας, πέρα από την παροχή μιας πραγματικά αυθεντικής εμπειρίας φιλοξενίας, είναι να υποστηρίξουμε τον αυξανόμενο αριθμό ιδιοκτητών ανεξάρτητων και boutique ξενοδοχείων, που θέλουν να ενισχύσουν το παγκόσμιο προφίλ τους, να συνδεθούν με περισσότερα κοινά και να αυξήσουν τα έσοδά τους, διατηρώντας αναλλοίωτη την ταυτότητά τους», δήλωσε ο Alex Schellenberger, chief marketing officer, Premium, Midscale, Economy Brands, Accor.
Στη συλλογή θα προστεθούν μεσαίας κλίμακας ξενοδοχεία, που θα είναι τόσο ξεχωριστά, με τις προσωπικές πινελιές κάθε οικοδεσπότη να ενσωματώνονται διακριτικά. Από ένα θερμό καλωσόρισμα που εξελίσσεται σε ενδιαφέρουσες συζητήσεις μέχρι φρεσκοψημένες λιχουδιές που κανείς δεν μπορεί να τους αντισταθεί, κανένα ξενοδοχείο ή διαμονή δεν θα είναι ίδια μεταξύ τους. «Ο τρόπος με τον οποίο κάθε οικοδεσπότης αλληλεπιδρά με τους καλεσμένους του εξετάζεται προσεκτικά και ζωντανεύει τη δική του προσωπικότητα», εξήγησε η Caroline Bénard, Global SVP Economy & Midscale Brands, Accor. «Αυτή η σχέση μεταξύ οικοδεσπότη και επισκέπτη συμβάλλει σε μια πιο ουσιαστική και αξέχαστη εμπειρία διαμονής» πρόσθεσε.