THEPOWERGAME
Πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις της εταιρείας πολυτελών ειδών Burberry το τελευταίο τρίμηνο του 2022. Η απότομη επιβράδυνση της εταιρείας οφείλεται κατά κύριο λόγο στην Κίνα, καθώς η έξαρση της πανδημίας του κορονοϊού επηρέασε τις επιδόσεις της στην Ευρώπη.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις της βρετανικής φίρμας ενισχύθηκαν στο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο κατά 1%, έναντι αύξησης κατά 2% που περίμεναν οι αναλυτές. Η εταιρεία είχε παρουσιάσει ανάπτυξη 11% το προηγούμενο τρίμηνο.
Η εταιρεία δήλωσε ικανοποιημένη με τις επιδόσεις της συνολικά, ενώ διατηρεί την πεποίθηση ότι είναι εφικτό να επιτύχει τους μεσοπρόθεσμους στόχους της παρά το πιο δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον.
«Η Ευρώπη ειδικότερα συνέχισε να έχει καλές επιδόσεις, ωθούμενη από τις ισχυρές συναλλαγές κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, με τα δερμάτινα είδη να σημειώνουν ένα ακόμη τρίμηνο διψήφιας ανάπτυξης παγκοσμίως», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Jonathan Akeroyd την Τετάρτη.
Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Burberry σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ινδία και Αφρική αυξήθηκαν κατά 19%, ωστόσο σε άλλες περιοχές μειώθηκαν.
Η ηπειρωτική Κίνα, η μεγαλύτερη αγορά της Burberry, σημείωσε πτώση 23%, ενώ η υπόλοιπη Ασία παρουσίασε μείωση 7% και η Αμερική κατά 1%.