THEPOWERGAME
Η Adidas έχασε τη δικαστική διαμάχη με τον Thom Brown μέσω της οποίας προσπαθούσε να εμποδίσει την εταιρεία πολυτελών ειδών του σχεδιαστεί μόδας να χρησιμοποιεί ένα μοτίβο με τέσσερις ρίγες.
Ο γίγαντας των αθλητικών ειδών υποστήριζε ότι οι τέσσερις ρίγες του Thom Browne ήταν παρόμοιες και παρέπεμπαν στο δικό της σήμα κατατεθέν με τις τρεις ρίγες.
Η πλευρά του Browne υποστήριξε ότι οι καταναλωτές θα είναι απίθανο να μπερδέψουν τις δύο μάρκες καθώς – μεταξύ άλλων λόγων – το δικό του μοτίβο έχει διαφορετικό αριθμό λωρίδων. Πρόσθεσε δε ότι οι δύο εταιρείες απευθύνονται σε τελείως διαφορετικό κοινό. Υποστήριξε επίσης ότι οι ρίγες – ασχέτως αριθμού – είναι ένα κοινό και διαχρονικό σχέδιο.
Η Adidas σχεδίαζε να ζητήσει αποζημίωση άνω των 7,8 εκατ. δολαρίων, ωστόσο οι προσπάθειές της έπεσαν στο κενό.
Το μοτίβο με τις τέσσερις ρίγες συναντάται σε σακάκια, ζακέτες, αλλά και κάλτσες του σχεδιαστή μόδας.
Σημειώνεται ότι τα ρούχα της Thom Browne δεν απευθύνονται στην αγορά αθλητικών ενδυμάτων και απευθύνεται σε πιο ευκατάστατους πελάτες.
Αν και η νομική μάχη των δύο εταιρειών ξεκίνησε το 2021, η αντιπαλότητα των δύο εταιρειών χρονολογείται από το 2007, όταν παρουσιάστηκε το πρώτο σακάκι με ρίγες του σχεδιαστή μόδας.
Έκτοτε η εταιρεία έχει προσθέσει στην κολεξιόν της και κομμάτια που παραπέμπουν σε αθλητικά ενδύματα, ενώ έχει επώνυμους πελάτες όπως η γνωστή ράπερ Cardi B.
Εκπρόσωπος της Adidas εξέφρασε την απογοήτευση της εταιρείας για την απόφαση, διαμηνύοντας παράλληλα ότι θα συνεχίσει να προστατεύει προσεχτικά οτιδήποτε σχετίζεται με τα πνευματικά της δικαιώματα.