Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

efood market: Τριπλασιασμός των παραγγελιών κατά το 2022

Tο 2022 αποτέλεσε για το efood, μια χρονιά κατά την οποία πιστοποίησε σε μεγάλο βαθμό τη συνέχεια της ανάπτυξής και εξέλιξής του, με κεντρικούς πυλώνες τη διεύρυνση των συνεργαζόμενων καταστημάτων του, την αύξηση των παραγγελιών του και την ανάπτυξη του efood market, ως βασικής πλέον υπηρεσίας προς τους χρήστες του.

Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η εταιρεία, το τελευταίο έτος, το efood κατέγραψε μια σημαντική αύξηση των καταστημάτων που ενσωματώνονται στις υπηρεσίες του, πανελλαδικά, τα οποία σήμερα έχουν ξεπεράσει τις 21.000, διατηρώντας τοn θετικό ρυθμό αύξησης των συνεργαζόμενων καταστημάτων, που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, κατέγραψε μια αύξηση κατά 62% των τοπικών καταστημάτων -όπως κάβες, μανάβικα, ανθοπωλεία και κρεοπωλεία-, καθώς και μια αντίστοιχη αύξηση κατά 18,5% των καταστημάτων που αξιοποιούν την υπηρεσία delivered by efood, πιστοποιώντας τη δυναμική του own delivery που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια.

Το efood market αποτέλεσε για το efood, την υπηρεσία με την υψηλότερη ανάπτυξη, το 2022, με τριπλασιασμό των παραγγελιών σε σχέση με το 2021, η οποία οφείλεται τόσο στην γενικότερη αλλαγή των προτιμήσεων των καταναλωτών, όσο και στην ίδια την εξέλιξη της υπηρεσίας, η οποία σε επίπεδο κωδικολογίου ενσωμάτωσε κατά 61,7% περισσότερα προϊόντα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Τάσεις και προτιμήσεις των καταναλωτών

Οι καταναλωτές δείχνουν μια σαφή τάση προτίμησης των ηλεκτρονικών καναλιών για αγορές super market και μικρής λιανικής, με το efood market να καταγράφει -πέρα από την αύξηση στον αριθμό των παραγγελιών- σημαντική αύξηση στη συχνότητα παραγγελιών ανά χρήστη, κατά 25,7%, στοιχείο που αποτυπώνει σε σημαντικό βαθμό την προοδευτική μετατροπή της αγοραστικής τους συμπεριφοράς. Στις ποσοστιαίες αυτές μεταβολές έχει συμβάλει και η ίδια η λειτουργία του efood market, η οποία εκτείνεται εκτός ωραρίου της οργανωμένης λιανικής (καθημερινή λειτουργία έως τις 12.30 το βράδυ) ενώ δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να προχωρούν σε βασικές ή συμπληρωματικές αγορές και την Κυριακή όπως και τις ημέρες αργιών.

Σε επίπεδο προτιμήσεων, οι χρήστες του efood, αυξάνουν προοδευτικά τις ηλεκτρονικές τους πληρωμές (21% αύξηση, σε σχέση με την περίοδο προ-covid για το σύνολο των υπηρεσιών του efood), ενώ αναφορικά με τα προϊόντα super market και μικρής λιανικής, επιλέγουν όλες τις διαθέσιμες κατηγορίες προϊόντων, με βασικές επιλογές τα αλλαντικά-τυριά και τα χαρτικά είδη, ενώ στα μεγάλα αστικά κέντρα, καταγράφουν εκ των πραγμάτων μεγαλύτερη τάση χρήσης του efood market, με τις πόλεις – πρωταθλητές, να αναδεικνύονται η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα και το Ηράκλειο.

Σημαντικό στοιχείο για τη συμπεριφορά των καταναλωτών αποτελεί η σημαντική προτίμηση σε προσφορές, οι οποίες αποτελούν το 20% περίπου των συνολικών παραγγελιών, κάτι που οφείλεται και στη στρατηγική της εταιρείας να αποτελεί την πλέον προσιτή πλατφόρμα σε επίπεδο τιμών.

Στόχος η διατήρηση της δυναμικής για το 2023

Για το 2023, το efood ανακοίνωσε πως θα συνεχίσει τη δυναμική του ανάπτυξη, τόσο σε επίπεδο διεύρυνσης των υπηρεσιών του όσο και στην περαιτέρω ενίσχυση των οικονομικών του δεικτών.

Συγκεκριμένα, στοχεύει:

  • Στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου των συνεργαζόμενων καταστημάτων
  • Στην προσθήκη νέων κατηγοριών καταστημάτων
  • Στη σημαντική αύξηση της δυναμικής του efood market
  • Στην αύξηση του τζίρου και της κερδοφορίας
  • Στην περαιτέρω επέκταση της υπηρεσίας delivered by efood
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!