Γ.Δ.
1597.91 +0,00%
ACAG
-0,33%
5.98
AEM
-0,56%
4.54
AKTR
-1,67%
5.29
BOCHGR
-0,37%
5.36
CENER
-0,11%
8.99
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,12%
8.33
EVR
-2,03%
1.685
NOVAL
-0,20%
2.495
OPTIMA
-0,99%
14.02
TITC
-0,12%
40.55
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
-0,44%
2.265
ΑΒΕ
+0,24%
0.423
ΑΔΜΗΕ
-0,71%
2.8
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.74
ΑΛΜΥ
+0,82%
4.3
ΑΛΦΑ
+2,20%
1.8805
ΑΝΔΡΟ
+1,56%
6.5
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.82
ΑΣΚΟ
-1,29%
3.06
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
+5,11%
1.44
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.78
ΑΤΤ
+0,86%
0.706
ΑΤΤΙΚΑ
-1,29%
2.3
ΒΙΟ
-1,25%
5.51
ΒΙΟΚΑ
-0,29%
1.73
ΒΙΟΣΚ
+1,69%
1.505
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-0,33%
1.5
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,65%
18.38
ΔΑΑ
-0,47%
8.852
ΔΑΙΟΣ
+7,02%
3.66
ΔΕΗ
-0,62%
12.85
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,05%
0.355
ΕΒΡΟΦ
+0,27%
1.875
ΕΕΕ
-0,83%
40.76
ΕΚΤΕΡ
-0,50%
2.01
ΕΛΒΕ
0,00%
5.1
ΕΛΙΝ
+0,47%
2.16
ΕΛΛ
-0,34%
14.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,44%
2.25
ΕΛΠΕ
+0,52%
7.79
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.3
ΕΛΤΟΝ
+0,78%
1.8
ΕΛΧΑ
-1,40%
2.11
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,45%
1.1
ΕΤΕ
+1,11%
8.716
ΕΥΑΠΣ
-1,18%
3.36
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.81
ΕΥΡΩΒ
-0,04%
2.499
ΕΧΑΕ
-0,21%
4.84
ΙΑΤΡ
-1,78%
1.935
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3555
ΙΛΥΔΑ
+2,69%
1.72
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.69
ΙΝΛΟΤ
-0,96%
1.03
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.88
ΙΝΤΕΤ
+2,94%
1.225
ΙΝΤΚΑ
-0,98%
3.02
ΚΑΡΕΛ
0,00%
320
ΚΕΚΡ
-3,61%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-1,82%
0.431
ΚΟΥΑΛ
-0,63%
1.27
ΚΟΥΕΣ
-0,81%
6.11
ΚΡΙ
0,00%
16.3
ΚΤΗΛΑ
-1,55%
1.9
ΚΥΡΙΟ
-0,21%
0.932
ΛΑΒΙ
-0,13%
0.783
ΛΑΜΔΑ
-0,46%
6.49
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
-5,14%
1.66
ΛΟΥΛΗ
-0,30%
3.34
ΜΑΘΙΟ
-0,27%
0.75
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
0,00%
2.81
ΜΙΝ
+1,00%
0.505
ΜΟΗ
-0,37%
21.7
ΜΟΝΤΑ
+1,60%
3.8
ΜΟΤΟ
-0,54%
2.755
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
+0,53%
26.36
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.82
ΜΠΡΙΚ
-0,42%
2.38
ΜΠΤΚ
-9,76%
0.555
ΜΥΤΙΛ
-1,77%
35.5
ΝΑΚΑΣ
+2,68%
3.06
ΝΑΥΠ
-2,86%
0.816
ΞΥΛΚ
-1,53%
0.257
ΞΥΛΠ
-2,70%
0.36
ΟΛΘ
0,00%
28.4
ΟΛΠ
+0,31%
32.85
ΟΛΥΜΠ
-1,56%
2.52
ΟΠΑΠ
-0,18%
17.05
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.798
ΟΤΕ
-0,14%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,93%
10.64
ΠΑΙΡ
+0,41%
0.984
ΠΑΠ
-1,15%
2.58
ΠΕΙΡ
-1,21%
4.505
ΠΕΡΦ
+0,39%
5.18
ΠΕΤΡΟ
-0,50%
7.94
ΠΛΑΘ
-0,39%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.27
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,18%
5.03
ΡΕΒΟΙΛ
+0,89%
1.7
ΣΑΡ
-0,62%
12.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,47%
0.344
ΣΙΔΜΑ
-2,24%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.54
ΣΠΙ
-3,01%
0.58
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,40%
20.08
ΤΖΚΑ
-0,35%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.29
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.24
ΦΡΛΚ
-1,46%
4.05
ΧΑΙΔΕ
-7,32%
0.76

Και όμως ο Χρήστος Καλογρίτσας παίρνει ακόμα έργα

Μπορεί να ασχολούνται όλοι με τη διαμάχη μεταξύ του Χρήστου Καλογρίτσα και του πρώην υπουργού της κυβέρνησης  ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Παππά, με αφορμή τις τηλεοπτικές άδειες, αλλά ο γνωστός εργολάβος συνεχίζει να παίρνει έργα. Όχι με την Τοξότης, τη ναυαρχίδα του ομίλου του που αντί για έργα παίρνει αιτήσεις πτώχευσης. Αλλά με την άλλη εταιρεία, την «Ομάδα Κατασκευών» στην οποία έχει «παρκάρει» το πτυχίο του ο κ. Καλογρίτσας.

Η «Ομάδα Κατασκευών» μειοδότησε πριν από λίγες ημέρες στο διαγωνισμό της Αττικό Μετρό για την επέκταση του αμαξοστασίου του Ελληνικού, έργο προϋπολογισμού 18,2 εκατ. ευρώ. Στο διαγωνισμό, που είχε αναβληθεί τρεις φορές, κατατέθηκαν τέσσερις προσφορές. Τη μεγαλύτερη έκπτωση, 43,01% προσέφερε η «Ομάδα Κατασκευών» ενώ ακολούθησε η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΘΕΜΕΛΗ με έκπτωση 17,20%, η ΑΒΑΞ με 11% και η Intrakat με 9,1%.

Θα πρέπει να τονιστεί πως η  «Ομάδα Κατασκευών» μετά την περιπέτεια που είχε με τις εργολαβίες του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος και του ΔΕΔΔΗΕ για τα δίκτυα σε αρκετές περιοχές της χώρας, συνεχίζει να εκτελεί εργολαβίες του τελευταίου. Προ διετίας υπήρξαν και μετοχικές αλλαγές, χωρίς να γνωρίζουμε ποιο ποσοστό ελέγχει ο κ. Καλογρίτσας. Το πτυχίο του, πάντως, το έχει καταθέσει στην εν λόγω εταιρεία, με βάση τα τελευταία στοιχεία της αρμόδιας διεύθυνσης του υπουργείου Υποδομών.

Το έργο στο Ελληνικό περιλαμβάνει την κατασκευή νέου μεταλλικού κτιρίου – στεγάστρου, ανοικτού περιμετρικά, διαστάσεων περίπου 70 x 43 μέτρων, σε νέο χώρο εμβαδού πέντε περίπου στρεμμάτων, παρακείμενο στο υφιστάμενο αμαξοστάσιο τραμ, που θα εξυπηρετεί την εναπόθεση είκοσι δύο νέων οχημάτων τραμ σε 11 παράλληλες νέες τροχιές σε έρμα, με λειτουργικό μήκος εναπόθεσης δύο οχημάτων η κάθε μία.

Να σημειωθεί πως οι νέες τροχιές θα συνδεθούν με τις υφιστάμενες τροχιές του αμαξοστασίου μέσω νέων σιδηροδρομικών διακλαδώσεων/αλλαγών. Τέλος ενδιάμεσα των τροχιών, κάτω από το στέγαστρο θα κατασκευασθούν οι απαιτούμενες πλατφόρμες μικρού ύψους που θα χρησιμοποιούνται ως πρόσβαση για τον καθαρισμό των οχημάτων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!