Γ.Δ.
1539.88 -0,28%
ACAG
+0,50%
6.04
AEM
+8,75%
4.35
BOCHGR
+0,40%
5.04
CENER
-2,83%
9.61
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
-0,85%
8.16
EVR
-1,01%
1.47
NOVAL
-0,81%
2.46
OPTIMA
0,00%
13
TITC
-0,66%
45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+5,40%
1.952
ΑΒΕ
+0,22%
0.462
ΑΔΜΗΕ
-0,93%
2.66
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
-0,81%
4.3
ΑΛΦΑ
+2,47%
1.787
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.52
ΑΡΑΙΓ
-1,20%
10.72
ΑΣΚΟ
-0,90%
3.32
ΑΣΤΑΚ
+2,22%
7.38
ΑΤΕΚ
+8,86%
0.86
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,26%
0.776
ΑΤΤΙΚΑ
-0,84%
2.37
ΒΙΟ
-1,19%
5.79
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.89
ΒΙΟΣΚ
-0,32%
1.54
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
+0,70%
1.44
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,07%
18.5
ΔΑΑ
-0,80%
8.478
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,31%
12.91
ΔΟΜΙΚ
-1,58%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,97%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+1,62%
1.88
ΕΕΕ
+0,55%
33.18
ΕΚΤΕΡ
+0,66%
1.82
ΕΛΒΕ
-2,88%
5.05
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.23
ΕΛΛ
-0,69%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.23
ΕΛΠΕ
-0,27%
7.4
ΕΛΣΤΡ
-1,32%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-2,51%
1.79
ΕΛΧΑ
-1,90%
2.06
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,66%
1.185
ΕΤΕ
-1,10%
8.426
ΕΥΑΠΣ
-0,58%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-0,84%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.41
ΕΧΑΕ
-0,51%
4.87
ΙΑΤΡ
-0,60%
1.665
ΙΚΤΙΝ
-2,75%
0.353
ΙΛΥΔΑ
-1,45%
1.705
ΙΝΚΑΤ
-0,38%
5.26
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,22%
4.58
ΙΝΛΟΤ
-1,83%
1.074
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.1
ΙΝΤΕΤ
+1,33%
1.145
ΙΝΤΚΑ
-2,15%
3.19
ΚΑΡΕΛ
+2,42%
338
ΚΕΚΡ
-0,72%
1.38
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-0,22%
0.448
ΚΟΥΑΛ
-1,29%
1.376
ΚΟΥΕΣ
+0,48%
6.27
ΚΡΙ
-1,59%
15.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.78
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.85
ΛΑΜΔΑ
-0,43%
6.95
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-0,52%
0.965
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.264
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.61
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.03
ΜΑΘΙΟ
+2,78%
0.666
ΜΕΒΑ
+0,78%
3.86
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.34
ΜΕΡΚΟ
-2,56%
38
ΜΙΓ
-0,86%
2.885
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-1,31%
21.1
ΜΟΝΤΑ
-1,58%
3.73
ΜΟΤΟ
-0,71%
2.795
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-0,47%
25.62
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-2,16%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,45%
34
ΝΑΚΑΣ
+1,95%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,77%
0.786
ΞΥΛΚ
-3,11%
0.28
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,72%
27.4
ΟΛΠ
+1,29%
31.5
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.56
ΟΠΑΠ
0,00%
16.45
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,63%
0.784
ΟΤΕ
-0,27%
14.56
ΟΤΟΕΛ
+0,72%
11.2
ΠΑΙΡ
+3,38%
1.07
ΠΑΠ
+0,79%
2.54
ΠΕΙΡ
+0,95%
4.468
ΠΕΡΦ
-0,93%
5.3
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.32
ΠΛΑΘ
-0,74%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
+4,23%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-3,09%
1.254
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
-1,67%
5.29
ΡΕΒΟΙΛ
-0,58%
1.71
ΣΑΡ
+0,70%
11.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.585
ΣΠΕΙΣ
+1,05%
5.78
ΣΠΙ
-1,57%
0.626
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-1,29%
1.53
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.27
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
+3,00%
0.206
ΦΡΛΚ
+0,38%
3.975
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.55

Και όμως ο Χρήστος Καλογρίτσας παίρνει ακόμα έργα

Μπορεί να ασχολούνται όλοι με τη διαμάχη μεταξύ του Χρήστου Καλογρίτσα και του πρώην υπουργού της κυβέρνησης  ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Παππά, με αφορμή τις τηλεοπτικές άδειες, αλλά ο γνωστός εργολάβος συνεχίζει να παίρνει έργα. Όχι με την Τοξότης, τη ναυαρχίδα του ομίλου του που αντί για έργα παίρνει αιτήσεις πτώχευσης. Αλλά με την άλλη εταιρεία, την «Ομάδα Κατασκευών» στην οποία έχει «παρκάρει» το πτυχίο του ο κ. Καλογρίτσας.

Η «Ομάδα Κατασκευών» μειοδότησε πριν από λίγες ημέρες στο διαγωνισμό της Αττικό Μετρό για την επέκταση του αμαξοστασίου του Ελληνικού, έργο προϋπολογισμού 18,2 εκατ. ευρώ. Στο διαγωνισμό, που είχε αναβληθεί τρεις φορές, κατατέθηκαν τέσσερις προσφορές. Τη μεγαλύτερη έκπτωση, 43,01% προσέφερε η «Ομάδα Κατασκευών» ενώ ακολούθησε η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΘΕΜΕΛΗ με έκπτωση 17,20%, η ΑΒΑΞ με 11% και η Intrakat με 9,1%.

Θα πρέπει να τονιστεί πως η  «Ομάδα Κατασκευών» μετά την περιπέτεια που είχε με τις εργολαβίες του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος και του ΔΕΔΔΗΕ για τα δίκτυα σε αρκετές περιοχές της χώρας, συνεχίζει να εκτελεί εργολαβίες του τελευταίου. Προ διετίας υπήρξαν και μετοχικές αλλαγές, χωρίς να γνωρίζουμε ποιο ποσοστό ελέγχει ο κ. Καλογρίτσας. Το πτυχίο του, πάντως, το έχει καταθέσει στην εν λόγω εταιρεία, με βάση τα τελευταία στοιχεία της αρμόδιας διεύθυνσης του υπουργείου Υποδομών.

Το έργο στο Ελληνικό περιλαμβάνει την κατασκευή νέου μεταλλικού κτιρίου – στεγάστρου, ανοικτού περιμετρικά, διαστάσεων περίπου 70 x 43 μέτρων, σε νέο χώρο εμβαδού πέντε περίπου στρεμμάτων, παρακείμενο στο υφιστάμενο αμαξοστάσιο τραμ, που θα εξυπηρετεί την εναπόθεση είκοσι δύο νέων οχημάτων τραμ σε 11 παράλληλες νέες τροχιές σε έρμα, με λειτουργικό μήκος εναπόθεσης δύο οχημάτων η κάθε μία.

Να σημειωθεί πως οι νέες τροχιές θα συνδεθούν με τις υφιστάμενες τροχιές του αμαξοστασίου μέσω νέων σιδηροδρομικών διακλαδώσεων/αλλαγών. Τέλος ενδιάμεσα των τροχιών, κάτω από το στέγαστρο θα κατασκευασθούν οι απαιτούμενες πλατφόρμες μικρού ύψους που θα χρησιμοποιούνται ως πρόσβαση για τον καθαρισμό των οχημάτων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!