Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-1,88%
5.73
BOCHGR
-0,66%
4.51
CENER
+1,76%
9.27
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,44%
2.295
OPTIMA
+0,80%
12.66
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,67%
1.504
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-1,15%
2.57
ΑΚΡΙΤ
+2,90%
0.71
ΑΛΜΥ
-0,22%
4.55
ΑΛΦΑ
-0,28%
1.575
ΑΝΔΡΟ
-0,94%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
+1,37%
2.22
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,61%
1.895
ΒΙΟΣΚ
+1,25%
1.62
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,32%
18.44
ΔΑΑ
-0,38%
7.97
ΔΑΙΟΣ
-0,56%
3.56
ΔΕΗ
+1,98%
11.83
ΔΟΜΙΚ
-0,36%
2.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,27%
0.301
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,49%
32.66
ΕΚΤΕΡ
+3,43%
1.81
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+3,21%
2.25
ΕΛΛ
+1,38%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,64%
7.18
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
+0,11%
1.882
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-2,63%
7.634
ΕΥΑΠΣ
+2,49%
3.29
ΕΥΔΑΠ
+0,86%
5.85
ΕΥΡΩΒ
-1,02%
2.227
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+1,67%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+0,30%
0.335
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+0,72%
4.865
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,51%
5.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+0,87%
2.885
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-9,91%
2
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.178
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
-1,95%
15.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
+2,31%
0.754
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.15
ΛΑΜΨΑ
+2,70%
38
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
+0,35%
2.865
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,85%
20.18
ΜΟΝΤΑ
+3,93%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,71%
25.36
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,42%
33.26
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,46%
0.81
ΞΥΛΚ
-1,11%
0.268
ΞΥΛΠ
+8,98%
0.364
ΟΛΘ
-0,91%
21.8
ΟΛΠ
-1,33%
29.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,81%
14.73
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-1,46%
3.834
ΠΕΡΦ
-0,19%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,70%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.93
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,68%
1.278
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,29%
6.7
ΠΡΟΦ
-0,95%
5.19
ΡΕΒΟΙΛ
+1,75%
1.74
ΣΑΡ
+1,86%
10.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,85%
0.5
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,60%
19.9
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,86%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
+1,08%
3.74
ΧΑΙΔΕ
-0,83%
0.595

ΚΡΙ ΚΡΙ: Βραβεύτηκε για την εξαγωγική της δραστηριότητα

Στην κατηγορία «Εξωστρέφεια» των βραβείων «Ελληνική Αξία 2022» διακρίθηκε η Κρι Κρι κατά την 8η τελετή απονομής του θεσμού βράβευσης ελληνικών επιχειρήσεων που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ).

Η διάκριση αυτή έρχεται ως ανταμοιβή της αναπτυσσόμενης εξαγωγικής δραστηριότητας της εταιρείας, αλλά και των επιδόσεων της σε μια σειρά κριτηρίων εξωστρέφειας. Πιο συγκεκριμένα, το ποσοστό συμμετοχής των εξαγωγών στον συνολικό κύκλο εργασιών της Kρι Κρι παρουσιάζει σημαντική και συνεχή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, με τη φετινή χρονιά να φτάνει το 50% του συνολικού τζίρου της εταιρείας.

Ακόμη, σχεδόν το 90% της εξαγωγικής δράσης της Kρι Κρι αφορά το ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι η ελληνικότητα αποτελεί το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Kρι Κρι αποτελεί το γεγονός ότι το brand στο εξωτερικό είναι το «Kri Kri – My Authentic Greek yogurt», ενώ το εταιρικό slogan είναι το “The art of the authentic Greek flavor”.

Αντίστοιχα, το παγωτό διαγράφει αξιοσημείωτη επιτυχία με την κατηγορία Greek Frozen Yogurt, κατά την παραγωγή του οποίου χρησιμοποιείται ελληνικό γιαούρτι με 2% λιπαρά. Το 2021, το 38% του τζίρου παγωτού των εξαγωγών προήλθε από το Greek Frozen Yogurt, υπογραμμίζοντας τη δυναμική της κατηγορίας αυτής και τη στρατηγική της σημασία για τις εξαγωγές της Kρι Κρι.

Ο αριθμός των διεθνών αγορών της Kρι Κρι κατά την τελευταία τριετία όλο και αυξάνεται φτάνοντας πλέον τις 40 χώρες.

Στο επίκεντρο όλων των παραπάνω βρίσκεται το όραμα της Kρι Κρι να προβάλλει τη διατροφική κληρονομιά της Ελλάδας παγκοσμίως, προωθώντας, κυρίως, την αξία του ελληνικού γιαουρτιού σε ολοένα και περισσότερες αγορές. Πέρα από την προώθηση των επώνυμων προϊόντων Kρι Κρι, είναι και η ανάπτυξη προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για τις μεγαλύτερες αλυσίδες του εξωτερικού.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!