Γ.Δ.
1618.16 0,00%
ACAG
0,00%
6.16
AEM
0,00%
4.545
AKTR
0,00%
5.45
BOCHGR
0,00%
5.34
CENER
0,00%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.24
EVR
0,00%
1.745
NOVAL
0,00%
2.54
OPTIMA
0,00%
14.04
TITC
0,00%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
0,00%
2.25
ΑΒΕ
0,00%
0.429
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
0,00%
4.31
ΑΛΦΑ
0,00%
1.89
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.4
ΑΣΚΟ
0,00%
3.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
0,00%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΙΟ
0,00%
5.83
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.925
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
0,00%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
13.33
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.38
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.955
ΕΕΕ
0,00%
39.2
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.06
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.265
ΕΛΠΕ
0,00%
8.04
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.858
ΕΛΧΑ
0,00%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.125
ΕΤΕ
0,00%
8.648
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.45
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.06
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.484
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
0,00%
2.05
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.765
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.85
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.12
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.459
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.31
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.3
ΚΡΙ
0,00%
16.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.812
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
0,00%
22.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
0,00%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.42
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.96
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.14
ΝΑΥΠ
0,00%
0.828
ΞΥΛΚ
0,00%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.396
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
0,00%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.06
ΠΑΙΡ
0,00%
1.005
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4.808
ΠΕΡΦ
0,00%
5.4
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
0,00%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.755
ΣΑΡ
0,00%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
4.28
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

Alstom: Tο ενδιαφέρον για την Κρήτη και οι σχεδιασμοί για το 2023

Στο Ηράκλειο της Κρήτης στρέφει το ενδιαφέρον του ο γαλλικός όμιλος Alstom, επαναφέροντας στις συζητήσεις την κατασκευή δικτύου σταθερής τροχιάς, που θα συνδέει το Ηράκλειο της Κρήτης με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι.

Ήδη, όπως ανέφερε ο κ. Σταύρος Βλάχος, Managing Director Ελλάδας και Δυτικών Βαλκανίων της Alstom, σε συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου, το θέμα έχει τεθεί στο τραπέζι των συζητήσεων με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Πρόκειται για την κατασκευή ενός σύνθετου δικτύου σταθερής τροχιάς, συνδυασμός τραμ και προαστιακού. Μέσα στην πόλη του Ηρακλείου θα έχει τη μορφή τραμ για χαμηλές ταχύτητες ενώ εκτός πόλης θα γίνει με τη μορφή Προαστιακού ώστε να αναπτύσσει μεγαλύτερες ταχύτητες.

Ο ίδιος τόνισε πως πρόκειται για ένα έργο που ζητάει η ίδια η πόλη, ενώ θα αξιοποιήσει, εφόσον υλοποιηθεί, και παλαιότερες υποδομές που υπήρχαν για τη μεταφορά κάρβουνου, και που έχουν εγκαταληφθεί ενώ υπάρχει πρόβλεψη το έργο να αναπτυχθεί και ενδιάμεσα του ΒΟΑΚ, όπως στην περίπτωση της Αττικής Οδού στην Αθήνα. Το έργο θα μπορούσε να γίνει είτε με κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης το οποίο χρηματοδοτεί έργα σταθερής τροχιάς είτε μέσω του προγράμματος για καινοτόμες επενδύσεις στο πλαίσιο «Πρότυπες προτάσεις».

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Βλάχος και στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, που όπως είπε «έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με το δίκτυο του μετρό που είναι από τα πιο προηγμένα δίκτυα της Ευρώπης». Στόχος της Alstom είναι να διεκδικήσει την συνολική αναβάθμιση και ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, ενώ η εταιρεία ολοκληρώνει την σηματοδότηση και ηλεκτροδότηση της γραμμής Δομοκός – Θεσσαλονίκη.

Πάντως στις επόμενες κινήσεις της εταιρείας για το 2023, εκτός από τη δυναμική της παρουσία στην κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό – είναι μέλος του σχήματος μαζί με ΑΒΑΞ και GHELLA, που ήδη έχει ξεκινήσει – είναι συμφωνίες οι οποίες αφορούν τις επεκτάσεις του Προαστιακού σιδηροδρόμου σε Ραφήνα και Λαύριο, τις μελλοντικές επεκτάσεις του μετρό, με πρώτη αυτήν προς Ίλιον, που αναμένεται να προκηρυχθεί το επόμενο διάστημα. Επίσης, η εταιρεία στοχεύει και στην προμήθεια νέων τρένων υδρογόνου που πρόκειται να προμηθευτεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ως το 2025. “Μας ενδιαφέρει πολύ αυτός ο διαγωνισμός, είμαστε πρωτοπόροι σε αυτή την τεχνολογία, έχουμε ήδη προμηθεύσει πόλεις της Γερμανίας, σύντομα θα δείτε τέτοια τρένα στο Μιλάνο αλλά και στη Γαλλία” είπε.

Η εταιρεία Alstom έχει συμμετάσχει με επιτυχία στις μεγαλύτερες κατασκευές συγκοινωνιακών υποδομών στη χώρα, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής των γραμμών 2 & 3 του Μετρό της Αθήνας, του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Αθήνας και της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό στον Πειραιά ενώ είναι ο προμηθευτής των 25 τραμ τελευταίας γενιάς Citadis X05.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!