Γ.Δ.
1390.41 +0,42%
ACAG
+0,37%
5.47
BOCHGR
-0,68%
4.4
CENER
-0,12%
8.41
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-0,12%
8.35
NOVAL
-0,22%
2.28
OPTIMA
0,00%
12.6
TITC
+1,69%
36.15
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,44%
1.364
ΑΒΕ
-0,22%
0.458
ΑΔΜΗΕ
+0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-2,98%
3.585
ΑΛΦΑ
-0,45%
1.548
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.43
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-19,03%
0.604
ΑΤΤΙΚΑ
+2,91%
2.12
ΒΙΟ
+2,20%
5.11
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.72
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.36
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+0,98%
2.06
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,05%
17.34
ΔΑΑ
+0,51%
7.838
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,04%
11.68
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.415
ΕΕΕ
-0,18%
32.94
ΕΚΤΕΡ
+1,87%
1.418
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
0,00%
1.98
ΕΛΛ
+1,14%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,97%
1.66
ΕΛΠΕ
+0,68%
6.695
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+1,65%
1.85
ΕΛΧΑ
+5,10%
1.73
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.12
ΕΤΕ
+0,31%
7.038
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.72
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.9945
ΕΧΑΕ
+1,08%
4.215
ΙΑΤΡ
+3,93%
1.585
ΙΚΤΙΝ
-3,23%
0.3
ΙΛΥΔΑ
-1,44%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,73%
4.735
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,03%
0.883
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.97
ΙΝΤΚΑ
+1,78%
2.58
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
342
ΚΕΚΡ
-1,32%
1.12
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+2,46%
1.46
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.409
ΚΟΥΑΛ
-0,96%
1.034
ΚΟΥΕΣ
-1,61%
5.51
ΚΡΙ
+2,54%
14.15
ΚΤΗΛΑ
-5,88%
1.6
ΚΥΡΙΟ
+7,05%
0.942
ΛΑΒΙ
-0,97%
0.716
ΛΑΜΔΑ
-0,85%
7.02
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.66
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-1,11%
3.58
ΜΕΝΤΙ
-0,98%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,53%
2.905
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,16%
19.28
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
+2,65%
2.515
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,24%
24.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.06
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,26%
31.36
ΝΑΚΑΣ
-1,96%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.86
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.254
ΞΥΛΠ
+9,05%
0.434
ΟΛΘ
0,00%
20.7
ΟΛΠ
-0,17%
29.95
ΟΛΥΜΠ
-2,16%
2.27
ΟΠΑΠ
+1,73%
15.29
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,15%
0.789
ΟΤΕ
+0,13%
14.94
ΟΤΟΕΛ
+0,20%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.976
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
+0,25%
3.639
ΠΕΡΦ
+0,20%
5.08
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.995
ΠΛΑΚΡ
-0,72%
13.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,67%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
-8,06%
5.7
ΠΡΟΦ
-0,40%
4.98
ΡΕΒΟΙΛ
-0,63%
1.57
ΣΑΡ
+2,65%
10.86
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,61%
0.327
ΣΙΔΜΑ
+0,97%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-0,35%
5.62
ΣΠΙ
-2,33%
0.502
ΣΠΥΡ
-3,94%
0.122
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-1,05%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,28%
3.565
ΧΑΙΔΕ
-0,89%
0.56

Alstom: Tο ενδιαφέρον για την Κρήτη και οι σχεδιασμοί για το 2023

Στο Ηράκλειο της Κρήτης στρέφει το ενδιαφέρον του ο γαλλικός όμιλος Alstom, επαναφέροντας στις συζητήσεις την κατασκευή δικτύου σταθερής τροχιάς, που θα συνδέει το Ηράκλειο της Κρήτης με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι.

Ήδη, όπως ανέφερε ο κ. Σταύρος Βλάχος, Managing Director Ελλάδας και Δυτικών Βαλκανίων της Alstom, σε συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου, το θέμα έχει τεθεί στο τραπέζι των συζητήσεων με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Πρόκειται για την κατασκευή ενός σύνθετου δικτύου σταθερής τροχιάς, συνδυασμός τραμ και προαστιακού. Μέσα στην πόλη του Ηρακλείου θα έχει τη μορφή τραμ για χαμηλές ταχύτητες ενώ εκτός πόλης θα γίνει με τη μορφή Προαστιακού ώστε να αναπτύσσει μεγαλύτερες ταχύτητες.

Ο ίδιος τόνισε πως πρόκειται για ένα έργο που ζητάει η ίδια η πόλη, ενώ θα αξιοποιήσει, εφόσον υλοποιηθεί, και παλαιότερες υποδομές που υπήρχαν για τη μεταφορά κάρβουνου, και που έχουν εγκαταληφθεί ενώ υπάρχει πρόβλεψη το έργο να αναπτυχθεί και ενδιάμεσα του ΒΟΑΚ, όπως στην περίπτωση της Αττικής Οδού στην Αθήνα. Το έργο θα μπορούσε να γίνει είτε με κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης το οποίο χρηματοδοτεί έργα σταθερής τροχιάς είτε μέσω του προγράμματος για καινοτόμες επενδύσεις στο πλαίσιο «Πρότυπες προτάσεις».

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Βλάχος και στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, που όπως είπε «έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με το δίκτυο του μετρό που είναι από τα πιο προηγμένα δίκτυα της Ευρώπης». Στόχος της Alstom είναι να διεκδικήσει την συνολική αναβάθμιση και ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, ενώ η εταιρεία ολοκληρώνει την σηματοδότηση και ηλεκτροδότηση της γραμμής Δομοκός – Θεσσαλονίκη.

Πάντως στις επόμενες κινήσεις της εταιρείας για το 2023, εκτός από τη δυναμική της παρουσία στην κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό – είναι μέλος του σχήματος μαζί με ΑΒΑΞ και GHELLA, που ήδη έχει ξεκινήσει – είναι συμφωνίες οι οποίες αφορούν τις επεκτάσεις του Προαστιακού σιδηροδρόμου σε Ραφήνα και Λαύριο, τις μελλοντικές επεκτάσεις του μετρό, με πρώτη αυτήν προς Ίλιον, που αναμένεται να προκηρυχθεί το επόμενο διάστημα. Επίσης, η εταιρεία στοχεύει και στην προμήθεια νέων τρένων υδρογόνου που πρόκειται να προμηθευτεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ως το 2025. “Μας ενδιαφέρει πολύ αυτός ο διαγωνισμός, είμαστε πρωτοπόροι σε αυτή την τεχνολογία, έχουμε ήδη προμηθεύσει πόλεις της Γερμανίας, σύντομα θα δείτε τέτοια τρένα στο Μιλάνο αλλά και στη Γαλλία” είπε.

Η εταιρεία Alstom έχει συμμετάσχει με επιτυχία στις μεγαλύτερες κατασκευές συγκοινωνιακών υποδομών στη χώρα, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής των γραμμών 2 & 3 του Μετρό της Αθήνας, του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Αθήνας και της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό στον Πειραιά ενώ είναι ο προμηθευτής των 25 τραμ τελευταίας γενιάς Citadis X05.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!