Γ.Δ.
1392.52 +0,57%
ACAG
-0,92%
5.4
BOCHGR
-0,68%
4.4
CENER
-2,38%
8.22
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.36
NOVAL
-0,88%
2.265
OPTIMA
+1,43%
12.78
TITC
+1,83%
36.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,15%
1.368
ΑΒΕ
+0,22%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.335
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-0,68%
3.67
ΑΛΦΑ
+0,10%
1.5565
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
+0,11%
9.44
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-1,69%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-16,35%
0.624
ΑΤΤΙΚΑ
+2,91%
2.12
ΒΙΟ
+2,80%
5.14
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.36
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,33%
17.56
ΔΑΑ
+1,15%
7.888
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,30%
11.71
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,02%
0.297
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.415
ΕΕΕ
+0,12%
33.04
ΕΚΤΕΡ
+2,87%
1.432
ΕΛΒΕ
-1,70%
4.62
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,14%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,49%
1.636
ΕΛΠΕ
+1,95%
6.78
ΕΛΣΤΡ
-1,46%
2.03
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+7,17%
1.764
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,20%
7.03
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.11
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+1,15%
2.019
ΕΧΑΕ
+1,32%
4.225
ΙΑΤΡ
-1,31%
1.505
ΙΚΤΙΝ
-2,26%
0.303
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-1,36%
4.705
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,49%
0.887
ΙΝΤΕΚ
+2,75%
5.6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,76%
334
ΚΕΚΡ
+3,96%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+4,91%
1.495
ΚΟΡΔΕ
-0,49%
0.407
ΚΟΥΑΛ
-0,38%
1.04
ΚΟΥΕΣ
-1,25%
5.53
ΚΡΙ
+1,45%
14
ΚΤΗΛΑ
-2,94%
1.65
ΚΥΡΙΟ
+7,05%
0.942
ΛΑΒΙ
+0,28%
0.725
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.06
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.66
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,83%
3.65
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+3,56%
3.055
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,42%
19.17
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
+1,02%
2.475
ΜΟΥΖΚ
-3,85%
0.625
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
24.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
+0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,26%
31.2
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
-6,28%
0.806
ΞΥΛΚ
0,00%
0.255
ΞΥΛΠ
+9,05%
0.434
ΟΛΘ
+1,45%
21
ΟΛΠ
-0,33%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-1,72%
2.28
ΟΠΑΠ
+1,73%
15.29
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,77%
0.786
ΟΤΕ
0,00%
14.92
ΟΤΟΕΛ
-0,39%
10.2
ΠΑΙΡ
0,00%
0.976
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
-0,41%
3.615
ΠΕΡΦ
+4,73%
5.31
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,75%
3.97
ΠΛΑΚΡ
-0,72%
13.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
-6,45%
5.8
ΠΡΟΦ
-0,30%
4.985
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
+2,46%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-0,39%
0.512
ΣΠΥΡ
-3,94%
0.122
ΤΕΝΕΡΓ
+0,15%
19.8
ΤΖΚΑ
-3,83%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,42%
3.56
ΧΑΙΔΕ
-0,89%
0.56

Wolt Market: Τι ψάχνουν Βενέτης, Intersport, LEGO και Cellier στο online σούπερ μάρκετ

Λίγο πριν συμπληρώσει δύο χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, η Wolt Market αυξάνει συνεχώς το αποτύπωμά της μέσω νέων συνεργασιών και αύξησης πωλήσεων και σημείων.

Σε δημοσιογραφική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στο dark store της online αλυσίδας σούπερ μάρκετ στο Περιστέρι, ο γενικός διευθυντής της, Αθανάσιος Μπιλαλής, ανέφερε ότι η εταιρεία προχώρησε πρόσφατα σε τέσσερις σημαντικές στρατηγικές συνεργασίες με Βενέτη, Intersport, LEGO και Cellier.

Σε ό,τι αφορά τη συνεργασία με τη Cellier, οι sommelier της κάβας επέλεξαν τις ετικέτες -πάνω από 230- που έχει στην γκάμα του το Wolt Market. Τα κρασιά καλύπτουν γεωγραφικά όλες τις οινικές περιοχές της Ελλάδας και συμπληρώνονται από κάποιες σημαντικές διεθνείς ετικέτες. Με τον Φούρνο Βενέτη η συνεργασία, πέρα από το ψωμί, επεκτείνεται σε αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά προϊόντα (Cremeria Venetis), ενώ στην Intersport αφορά αθλητικά αξεσουάρ και στη Lego μία μεγάλη γκάμα των παιχνιδιών της.

Οι παραπάνω συνεργασίες χαρακτηρίζονται win win, καθώς για τις επιχειρήσεις προσφέρουν ένα νέο και γρήγορο κανάλι διανομής, ενώ για τη Wolt Market επέκταση σε κατηγορίες και κωδικούς, που πιθανόν δεν είχε, μέσω επώνυμων συνεργασιών.

Σήμερα τα Wolt διαθέτουν δραστηριότητα σε 3 πόλεις με 10 καταστήματα, τα οποία λειτουργούν καθημερινά, αλλά και τα Σαββατοκύριακα, από τις 8 το πρωί έως τα μεσάνυχτα, παραδίδοντας τις παραγγελίες σε περίπου 20 λεπτά. Η Ελλάδα ήταν μία από τις πρώτες χώρες όπου η Wolt επένδυσε στη δημιουργία ενός δικτύου καταστημάτων Wolt Market, εμπλουτίζοντας τις διαθέσιμες επιλογές μέσω της εφαρμογής.

Διπλάσιες οι πωλήσεις στο 2ο εξάμηνο

Το πρώτο κατάστημα Wolt Market ξεκίνησε τη λειτουργία του στο Κέντρο της Αθήνας. Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια η παρουσία του Wolt Market επεκτάθηκε σε πολλές περιοχές της Αττικής, στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα, με συνολικά 10 καταστήματα. Χαρακτηριστικό της δυναμικής είναι ότι το δεύτερο εξάμηνο του 2022 οι πωλήσεις έχουν σχεδόν διπλασιαστεί σε σχέση με το πρώτο, όπως ανέφερε ο επικεφαλής της δραστηριότητας στη χώρα μας.

Σύμφωνα με τον κ. Μπιλαλή, σε αγαπημένες κατηγορίες των καταναλωτών έχουν αναδειχθεί τα φρουτολαχανικά, τα γαλακτοκομικά, τα κρεατικά και τα αλκοολούχα ποτά, με κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις, όπως vegan και βιολογικά προϊόντα, να καταγράφουν σταθερά αυξητική πορεία πωλήσεων.

Στόχος του Wolt Market είναι οι καταναλωτές να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα πιο οικονομικά και σε συμφέρουσες τιμές. Ήδη από την 1η Οκτωβρίου 2022 η εταιρεία προχώρησε σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα σε 1.500 κωδικούς προϊόντων, ενώ από τις 16 Νοεμβρίου συμμετέχει εθελοντικά στην πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων «καλάθι του νοικοκυριού». Μάλιστα, το «καλάθι» του Wolt Market στη συντριπτική του πλειονότητα περιέχει επώνυμα προϊόντα.

Ο Αθανάσιος Μπιλάλης, γενικός διευθυντής του Wolt Market για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Συμπληρώνοντας 2 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Ελλάδα, είμαστε πραγματικά περήφανοι για τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχει επιτύχει η ομάδα στη χώρα μας, καταγράφοντας διψήφια αύξηση ποσοστού τζίρου σε τριμηνιαία βάση όλο το 2022. Σε καμία περίπτωση, βέβαια, δεν επαναπαυόμαστε σε ό,τι έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε μια εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες, γεγονός που ήδη επιβεβαιώνεται από τις εξαιρετικές κριτικές που λαμβάνουμε από τους χρήστες, πάντα με σεβασμό στις τοπικές κοινωνίες που έχουμε παρουσία, δημιουργώντας παράλληλα μία αλυσίδα αξίας για καταναλωτές και προμηθευτές. Το 2023 η στρατηγική μας θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω βελτίωση του τρόπου λειτουργίας μας και στην αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης και διείσδυσης στην ελληνική αγορά, έτσι ώστε να εδραιώσουμε το Wolt Market ως τον ιδανικό εβδομαδιαίο προορισμό αγορών».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!