Γ.Δ.
1452.69 +0,01%
ACAG
-1,03%
5.78
BOCHGR
-0,66%
4.51
CENER
+1,43%
9.24
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+0,90%
7.89
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+0,80%
12.66
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,13%
1.496
ΑΒΕ
-2,00%
0.44
ΑΔΜΗΕ
-0,19%
2.595
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
-1,10%
4.51
ΑΛΦΑ
+0,60%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,94%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+0,89%
10.16
ΑΣΚΟ
+0,35%
2.84
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,30%
0.668
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.2
ΒΙΟ
+1,71%
5.36
ΒΙΟΚΑ
+1,88%
1.9
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.61
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,99%
18.38
ΔΑΑ
-0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,12%
3.54
ΔΕΗ
+1,98%
11.83
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-0,85%
1.74
ΕΕΕ
+1,43%
32.64
ΕΚΤΕΡ
+3,43%
1.81
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+3,21%
2.25
ΕΛΛ
+1,03%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,03%
1.958
ΕΛΠΕ
-0,82%
7.24
ΕΛΣΤΡ
-3,37%
2.01
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
+0,43%
1.888
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
-2,40%
7.652
ΕΥΑΠΣ
-0,31%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,86%
5.85
ΕΥΡΩΒ
-1,02%
2.227
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+1,33%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+1,27%
2
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+1,80%
1.016
ΙΝΤΕΚ
+0,51%
5.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,44%
2.52
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+1,57%
2.905
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,00%
1.47
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.178
ΚΟΥΕΣ
+0,68%
5.9
ΚΡΙ
-0,98%
15.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.74
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.14
ΛΑΜΨΑ
+2,70%
38
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,70%
2.84
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,35%
2.845
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
-1,46%
20.26
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.68
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+1,11%
25.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,06%
33.38
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-4,14%
0.788
ΞΥΛΚ
-0,37%
0.27
ΞΥΛΠ
+9,58%
0.366
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+0,67%
30.25
ΟΛΥΜΠ
-0,85%
2.32
ΟΠΑΠ
-0,45%
15.62
ΟΡΙΛΙΝΑ
+2,13%
0.815
ΟΤΕ
-0,67%
14.75
ΟΤΟΕΛ
-0,19%
10.34
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-0,39%
3.876
ΠΕΡΦ
+0,74%
5.43
ΠΕΤΡΟ
+2,43%
8.44
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.93
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,01%
1.27
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,29%
6.7
ΠΡΟΦ
-0,95%
5.19
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,93%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
-3,85%
0.5
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
+0,34%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
+2,43%
3.79
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.58

Xiaomi: Εμπορικός στόχος πωλήσεων τα 10.000.000 οχήματα ετησίως

Τον Μάρτιο του 2021, η Xiaomi ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εξελίξει και να κατασκευάσει το δικό της αυτοκίνητο, ακολουθώντας το αντίστοιχο παράδειγμα των Apple και Sony.

Έξι μήνες αργότερα, τον περσινό Σεπτέμβριο, τα στελέχη της κινεζικής εταιρείας ανήγγειλαν την ίδρυση της Xiaomi Automobile η οποία χρηματοδοτήθηκε με το ποσό των 1,39 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να σχεδιάσει και να εξελίξει το πρώτο της αυτοκίνητο το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, προφανώς.

Έκτοτε, η κινεζική εταιρεία ξεκίνησε τη διαδικασία δημιουργίας τού αυτοκινήτου και έναν χρόνο αργότερα, δηλαδή τον εφετινό Σεπτέμβριο, εκπρόσωπός της ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η κατασκευή του πρώτου πρωτότυπου οχήματος.

Παρότι ακόμα δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες γι’ αυτό, ο κ. Lei Jun, ο ιδρυτής της Xiaomi, ανακοίνωσε τον εμπορικό στόχο πωλήσεων γι’ αυτό, όπως και για άλλα νέα μοντέλα που θα δημιουργηθούν στο μέλλον. Αυτός είναι τα 10.000.000 οχήματα ετησίως!

Συγκεκριμένα, ο κ. Jun έγραψε σχετικά στον λογαριασμό του στο Twitter: «Το ελάχιστο κατώφλι για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων έχει μειωθεί δραματικά σε σύγκριση με αυτό για τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Υπάρχει η δυνατότητα παραγωγής 30.000 αρθρωτών εξαρτημάτων και το κόστος των μπαταριών μειώθηκε κατά 80% τα τελευταία δέκα χρόνια (με τουλάχιστον κατά 50% περισσότερο περιθώριο μείωσής του στο μέλλον).

«Γι’ αυτούς τους λόγους, νομίζω ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μια μορφή ηλεκτρονικών καταναλωτικών ειδών, όπου στον πυρήνα τους θα έχουν τη νοημοσύνη, το λογισμικό και την εμπειρία χρήστη.

Η ουσία της αυτοκινητοβιομηχανίας θα μετεξελιχθεί από τη μηχανολογία στα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, όπου το μερίδιο αγοράς είναι ιδιαίτερα συγκεντρωμένο μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών του συγκεκριμένου κλάδου. Με άλλα λόγια, ο μόνος τρόπος για να πετύχουμε είναι να είμαστε μία από αυτές και να πουλάμε περισσότερα από 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως. Ο ανταγωνισμός θα είναι βάναυσος».

Βάσει του χρονοδιαγράμματος που έχει ανακοινώσει η Xiaomi, το πρώτο μοντέλο της θα παρουσιαστεί το 2024. Θα διατίθεται σε δύο εκδοχές, τόσο με πλατφόρμα 400 Volt όσο και με 800 Volt. Αντιστοίχως, θα έχει μπαταρίες είτε της BYD είτε της CATL.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!