THEPOWERGAME
Με 5 ξενοδοχεία στο χαρτοφυλάκιό της και άλλες δύο ξενοδοχειακές επενδύσεις στα σκαριά (η μία στη Γαλλία), η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία Azur Selection (πρώην G. Arvanitakis Group) εισήχθη στη μικρή αγορά του Euronext του Παρισιού, Access +. Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας μέχρι το 2025 περιλαμβάνει τον διπλασιασμό του ξενοδοχειακού χαρτοφυλακίου, από 5 σήμερα με 423 κλίνες, σε 10 με 1.400 κλίνες.
Ποια είναι η Azur Selection
Η Azur Selection ξεκίνησε τη λειτουργία της στις 20 Φεβρουαρίου 2017, αρχικά με την επωνυμία Triokix Overseas Ltd, με έδρα την Κύπρο, ενώ τον Αύγουστο του 2018 μετονομάστηκε σε G. Arvanitakis Group Ltd. Η επωνυμία Azur Selection επιλέχθηκε τον Μάρτιο του 2021 και ένα χρόνο αργότερα η έδρα μεταφέρθηκε στην Ελλάδα.
Βασικός μέτοχος είναι ο Γεώργιος Αρβανιτάκης.
Πρόκειται για μια εταιρεία επενδύσεων σε ακίνητα, κυρίως ξενοδοχείων και εμπορικών κέντρων, ακολουθώντας το μοντέλο leasing και subleasing.
Η Azur Selection σήμερα μισθώνει ή λειτουργεί πέντε ξενοδοχεία με συνολικά 423 κλίνες, εκ των οποίων τα δύο βρίσκονται στην Αθήνα και τα τρία στη Μύκονο. Στόχος είναι το χαρτοφυλάκιο να φτάσει τα δέκα ξενοδοχεία, με περισσότερες από 1.400 κλίνες, μέσα στην επόμενη τριετία. Επιπλέον, ο όμιλος λειτουργεί ένα πολυτελές εμπορικό κέντρο στη Μύκονο, το MyMall, με δεκαέξι ενοικιαστές, με στόχο την επόμενη τριετία να φτάσει στα πέντε εμπορικά κέντρα.
Ήδη, σύμφωνα με την εταιρεία, η δραστηριότητα διαχείρισης ξενοδοχείων και επαγγελματικών ακινήτων (έσοδα από ενοίκια από τη δραστηριότητα υπομίσθωσης και EBITDA από τα υπό διαχείριση ξενοδοχεία) είναι κερδοφόρα, με κέρδη προ φόρων το 2021 στα 408 χιλ. ευρώ.
Τα ξενοδοχεία της Azur Selection
Στο χαρτοφυλάκιο της Azur Selection αυτήν τη στιγμή υπάρχουν δύο ξενοδοχεία στην Αθήνα, το Azur Boutique Hotel και το Azur Suites Glyfada, και τρία στη Μύκονο, το Livin Mykonos Boutique Hotel, το My Mykonos Boutique Hotel και το Ξενοδοχείο Philippi, το οποίο όμως έχει μετατραπεί σε εμπορικό ακίνητο μεικτής χρήσης. Συγκεκριμένα, στον παλιό κήπο του στεγάζεται πλέον το εστιατόριο «Ceresio 7 mykonos», σε συνεργασία με τον Γρηγόρη Γκόφα. Πρόκειται για μια δημιουργική και αισθητική ιδέα των Dean και Dan Caten, που αναπτύσσεται σε ένα ιστορικό κτίριο που ενσωματώνει τέλεια το παραδοσιακό στυλ του νησιού.
Τα adults-only ξενοδοχεία Livin Mykonos και My Mykonos Boutique Hotel βρίσκονται στη δυτική πλευρά του νησιού, με επισκέπτες που συνήθως προέρχονται από τις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία, την Ελβετία, τη Λατινική Αμερική και τις αραβικές χώρες. Το πρώτο διαθέτει 26 δωμάτια, πισίνα, θέσεις στάθμευσης και ένα μπαρ-εστιατόριο. Και το δεύτερο διαθέτει 48 δωμάτια, πισίνα, θέσεις στάθμευσης, μπαρ-εστιατόριο και 10 σουίτες με ιδιωτική πισίνα. Και τα δύο ξενοδοχεία βρίσκονται υπό τη διαχείριση της Hotel Brain.
Το νεόκτιστο υπερσύγχρονο Boutique Hotel Azur βρίσκεται στη Βουλιαγμένη. Τα 44 δωμάτια και οι σουίτες του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων των 8 δωματίων με ιδιωτικές πισίνες, με τη ζεστή και φιλόξενη αισθητική τους ποιότητα, προσφέρουν πολυτελείς εγκαταστάσεις και, κυρίως, απεριόριστη ιδιωτικότητα στον επισκέπτη.
Το Azur Glyfada Suites είναι ένα νέο συγκρότημα στο εμπορικό κέντρο της Γλυφάδας, με 32 πλήρως επιπλωμένα διαμερίσματα (ξενοδοχείο διαμερισμάτων), επιφάνειας 35-45 τ.μ. το καθένα. Διαθέτει 32 σουίτες εξαιρετικής αισθητικής με κουζινάκι.
Οι επόμενες κινήσεις
Στα άμεσα σχέδια της Azur Selection είναι η δημιουργία 5άστερου ξενοδοχείου στη Μύκονο και συγκεκριμένα στον Άγιο Στέφανο, όπου έχει εκμισθωθεί έκταση 3.918 τ.μ. Η εταιρεία αυτήν τη στιγμή ολοκληρώνει τη διαδικασία αδειοδότησης του έργου. Το AS Resort Mykonos θα αποτελείται από 47 δωμάτια/138 κρεβάτια, πισίνες, εστιατόριο υψηλής ποιότητας, γυμναστήριο και SPA. Η εταιρεία θα παρέχει επίσης μεταφορές VIP στους πελάτες της (με γιοτ, ελικόπτερα, λιμουζίνες κ.λπ.).
Επίσης, η Azur Selection σχεδιάζει τη δημιουργία ενός boutique ξενοδοχείου 4 αστέρων στη Γαλλική Ριβιέρα και συγκεκριμένα στο Saint Jean Cap Ferrat. Το θέρετρο θα αποτελείται από 36 δωμάτια, πισίνα, εστιατόριο υψηλής γαστρονομίας, γυμναστήριο και spa.
Εάν η εξαγορά προχωρήσει και επιβεβαιωθεί, ο όμιλος σχεδιάζει να ανοίξει το θέρετρο την άνοιξη του 2023 και στοχεύει σε 285 ημέρες λειτουργίας ετησίως. Η αρχική επένδυση κόστισε 22,5 εκατ. ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί με δάνειο και αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Όπως αναφέρει η εταιρεία, πρόκειται για έναν προορισμό «που έχει θετικούς δείκτες ανάκαμψης μετά την πανδημία, με 11 εκατ. τουρίστες, μέση πληρότητα ξενοδοχείων στο 63% και 70 εκατ. διανυκτερεύσεις».
Αυτό το πρώτο άνοιγμα στη Γαλλία αποτελεί μέρος της συνολικής στρατηγικής του ομίλου για επέκταση παγκοσμίως, ανοίγοντας 3 θέρετρα ανά έτος μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας.