Γ.Δ.
1534.61 -0,32%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-1,57%
5
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,49%
8.15
EVR
-1,34%
1.475
NOVAL
+1,74%
2.34
OPTIMA
+0,31%
12.98
TITC
+1,35%
45.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-2,34%
1.84
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,55%
2.755
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
+4,81%
4.245
ΑΛΦΑ
-1,84%
1.735
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,19%
11
ΑΣΚΟ
-0,91%
3.27
ΑΣΤΑΚ
-0,83%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.772
ΑΤΤΙΚΑ
-0,92%
2.15
ΒΙΟ
+0,88%
5.73
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
-0,63%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+1,06%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,30%
18.76
ΔΑΑ
+2,91%
8.334
ΔΑΙΟΣ
+6,40%
3.66
ΔΕΗ
+0,39%
12.86
ΔΟΜΙΚ
+0,68%
2.95
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,17%
0.36
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
-0,72%
33
ΕΚΤΕΡ
+0,46%
1.758
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,34%
2.265
ΕΛΠΕ
-0,40%
7.52
ΕΛΣΤΡ
+5,66%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.85
ΕΛΧΑ
+1,44%
2.12
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,68%
1.21
ΕΤΕ
-1,53%
8.344
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-3,07%
2.4
ΕΧΑΕ
+1,80%
4.81
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+1,57%
0.3555
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,16%
4.805
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,87%
4.57
ΙΝΛΟΤ
+0,93%
1.08
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,73%
1.135
ΙΝΤΚΑ
+2,80%
3.31
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
+0,14%
1.384
ΚΟΥΕΣ
+0,16%
6.17
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+1,13%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-1,67%
7.08
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+5,60%
0.264
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
-1,63%
3.02
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,53%
2.82
ΜΙΝ
-5,63%
0.486
ΜΟΗ
-0,74%
21.34
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,46%
25.96
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
34.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-1,40%
28.1
ΟΛΠ
+2,16%
30.75
ΟΛΥΜΠ
+1,57%
2.59
ΟΠΑΠ
+1,13%
16.16
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,64%
0.777
ΟΤΕ
-0,07%
14.94
ΟΤΟΕΛ
+0,18%
11.22
ΠΑΙΡ
+6,25%
1.105
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-1,47%
4.301
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.155
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,16%
1.226
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+4,92%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,64%
7.75
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-0,63%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Motor Oil: Γιατί επέλεξε τη Salesforce για την ψηφιακή του στρατηγική

Τη Salesforce, τον παγκόσμιο ηγέτη στο CRM, επέλεξε ο Όμιλος Motor Oil για την υποστήριξη της ψηφιακής του στρατηγικής στις θυγατρικές Coral (κάτοχος άδειας σήματος Shell σε Ελλάδα, Κύπρο και Νοτιοανατολική Ευρώπη) και nrg, τις δύο κορυφαίες εταιρείες πετρελαιοειδών και ενέργειας, αντίστοιχα.

Η cloud πλατφόρμα Customer 360 της Salesforce, που υποστηρίζεται από ένα συγκεκριμένο μοντέλο δεδομένων για τον κλάδο, θα ενισχύσει τον Όμιλο Motor Oil μέσω ενός ενοποιημένου καναλιού, προσβάσιμου από οποιαδήποτε κατάλληλη συσκευή, καλύπτοντας τις λειτουργίες Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης, back, front και middle office και δίνοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα 360 μοιρών για κάθε ξεχωριστό πελάτη των εταιρειών.

Επιπρόσθετα, οπως αναφέρει η εισηγμένη, το Marketing Cloud της Salesforce θα υποστηρίζει τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης και τα προγράμματα πιστότητας της Motor Oil, ενώ οι εφαρμογές της πλατφόρμας θα επιτρέψουν στον Όμιλο να ενισχύσει τη διακυβέρνηση και κανονιστική του συμμόρφωση.

Οι λύσεις της Salesforce θα συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση των αναγκών κάθε πελάτη της Motor Oil, μέσω της ανάκτησης πληροφοριών και δεδομένων από διάφορα συστήματα και τμήματα, οδηγώντας στην ενίσχυση της ψηφιακής στρατηγικής του Ομίλου. Με αυτόν τον τρόπο, ο Όμιλος μπορεί τόσο να αυξήσει την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών πωλήσεων, όσο και να οδηγήσει σε καλύτερα στοχευμένες καμπάνιες επικοινωνίας με τους πελάτες μέσα από πολλαπλά κανάλια. Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας είναι το Κέντρο Συνδρομών, ο μηχανισμός που δημιουργήθηκε για τη διαχείριση συναινέσεων των πελατών. Μέσω του Κέντρου Συνδρομών οι εταιρείες μπορούν να παρακολουθούν τις προτιμήσεις των πελατών σχετικά με τα κανάλια που επιθυμούν να χρησιμοποιούν για την επικοινωνία, με αποτέλεσμα να ενδυναμώνεται η σχέση τους με αυτούς.

Με την ψηφιοποίηση και χρήση τεχνολογιών αιχμής, ο Όμιλος επιθυμεί να υποστηρίξει τους πυλώνες Βιωσιμότητας & Καινοτομίας, Ψηφιακού Εργασιακού Περιβάλλοντος & Λειτουργιών και Εκσυγχρονισμού Data Center (Data Center Modernization). Πρωταρχικός στόχος του Ομίλου Motor Oil είναι η ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των οικιακών και εμπορικών καταναλωτών μέσω παροχής υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και προγραμμάτων που καλύπτουν όλες τις ενεργειακές τους ανάγκες. H Salesforce υποστηρίζει την προσπάθεια του Ομίλου στη διαδικασία δημιουργίας ενός Κέντρου Αριστείας (CoE). Στόχος είναι να συνδράμει τον Όμιλο στην υλοποίηση ενός κέντρου καινοτομίας για την περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και τη βελτίωση των δεξιοτήτων των εργαζομένων του.

Τι είπε ο Δ/ντής Νέων Τεχνολογιών & Retail του Ομίλου Motor Oil, Ιάσων Ορφανίδης

Ο κ. Ιάσων Ορφανίδης, Δ/ντής Νέων Τεχνολογιών & Retail του Ομίλου Motor Oil σημειώνει: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με τη Salesforce, κάνοντας το επόμενο βήμα στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού μας. Φιλοδοξούμε να ηγηθούμε της ενεργειακής μετάβασης και να ενισχύσουμε τις ψηφιακές εμπειρίες που παρέχουμε στους πελάτες μας. Η συνεργασία με ηγέτες στην τεχνολογία, όπως η Salesforce, θα μας επιτρέψει να παραμείνουμε η πρώτη επιλογή των πελατών μας. Πρωτοπορούμε εδώ και 50 χρόνια και στοχεύουμε να συνεχίσουμε να το κάνουμε. Μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεχής αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και των πελατών. Η νέα προσέγγιση 360 μοιρών και το Κέντρο Αριστείας μας (CoE), με την υποστήριξη της Salesforce, θα ενισχύσουν τις καθημερινές μας λειτουργίες, επιτρέποντάς μας να επιτύχουμε τις δεσμεύσεις μας για βιωσιμότητα».

«Ο Όμιλος Motor Oil ενισχύει τη θέση του στον ψηφιακό κόσμο με όραμα την ανάπτυξη μιας στρατηγικής επικεντρωμένης στον πελάτη», δήλωσε ο Michael O’ Grady, Διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας της Salesforce. «Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με τον Όμιλο Motor Oil, ως αξιόπιστος σύμβουλος στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού του, βοηθώντας τον να δημιουργεί περισσότερη αξία και να χτίζει ισχυρότερες σχέσεις με κάθε πελάτη ξεχωριστά».

Διακρίνονται από αριστερά, οι κ.κ. Alexander Arnold, SVP Energy Cloud Source, Salesforce - Ιάσων Ορφανίδης, Διευθυντής Νέων Τεχνολογιών & Retail, Motor Oil - Αναστάσιος Λωσταράκος, Γενικός Διευθυντής nrg. Φωτογράφος: Κάλλια Ελευθεριάδου@ ΔΤ
Διακρίνονται από αριστερά, οι κ.κ. Alexander Arnold, SVP Energy Cloud Source, Salesforce – Ιάσων Ορφανίδης, Διευθυντής Νέων Τεχνολογιών & Retail, Motor Oil – Αναστάσιος Λωσταράκος, Γενικός Διευθυντής nrg. Φωτογράφος: Κάλλια Ελευθεριάδου@ ΔΤ

Το σχέδιο ψηφιοποίησης του Ομίλου Motor Oil περιλαμβάνει πολυάριθμες πρωτοβουλίες, ενσωματώνοντας πολλές διαφορετικές τεχνολογίες (Τεχνητή Νοημοσύνη, Διαδίκτυο των Πραγμάτων, κλπ.), με στόχο την αποτελεσματικότερη και πιο βιώσιμη λειτουργία της εταιρείας.

Η τεχνολογία της Salesforce θα βοηθήσει τον Όμιλο να παρέχει νέες εξατομικευμένες υπηρεσίες με επίκεντρο τον πελάτη και να επιτύχει την ψηφιακή του ανάπτυξη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!