Γ.Δ.
1379.49 -0,93%
ACAG
-1,27%
5.44
BOCHGR
+0,22%
4.5
CENER
-0,96%
8.26
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
-2,19%
8.5
NOVAL
-0,43%
2.33
OPTIMA
-0,78%
12.66
TITC
+0,14%
34.85
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,86%
1.374
ΑΒΕ
-1,07%
0.464
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.34
ΑΚΡΙΤ
+2,21%
0.695
ΑΛΜΥ
-2,96%
3.61
ΑΛΦΑ
-2,69%
1.522
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,15%
9.42
ΑΣΚΟ
0,00%
2.55
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,70%
1.065
ΑΤΤΙΚΑ
-2,36%
2.07
ΒΙΟ
-0,39%
5.08
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.73
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.455
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+0,77%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,35%
17.28
ΔΑΑ
-0,46%
7.824
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-1,49%
11.89
ΔΟΜΙΚ
-1,37%
2.88
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.3
ΕΒΡΟΦ
+1,41%
1.44
ΕΕΕ
-0,79%
32.72
ΕΚΤΕΡ
-1,89%
1.452
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
0,00%
2.03
ΕΛΛ
-0,75%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,84%
1.662
ΕΛΠΕ
-0,81%
6.71
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+1,16%
1.912
ΕΛΧΑ
-0,59%
1.69
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-2,17%
1.125
ΕΤΕ
-0,35%
6.864
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.15
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-1,35%
1.979
ΕΧΑΕ
+0,24%
4.26
ΙΑΤΡ
+0,32%
1.58
ΙΚΤΙΝ
+4,32%
0.314
ΙΛΥΔΑ
-2,30%
1.7
ΙΝΚΑΤ
-0,52%
4.775
ΙΝΛΙΦ
-0,47%
4.26
ΙΝΛΟΤ
-2,35%
0.872
ΙΝΤΕΚ
-0,36%
5.56
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
-2,25%
2.61
ΚΑΡΕΛ
+1,18%
342
ΚΕΚΡ
-5,00%
1.14
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,70%
1.44
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-0,57%
1.056
ΚΟΥΕΣ
-1,08%
5.52
ΚΡΙ
-1,42%
13.85
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-4,05%
0.9
ΛΑΒΙ
-1,30%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-3,46%
6.97
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-6,30%
0.238
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
-1,10%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-0,52%
3.8
ΜΕΝΤΙ
-2,38%
2.05
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-3,62%
3.06
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
19.36
ΜΟΝΤΑ
-0,83%
3.6
ΜΟΤΟ
-1,59%
2.475
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-2,28%
24.04
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-1,79%
31.74
ΝΑΚΑΣ
-7,69%
2.88
ΝΑΥΠ
+1,35%
0.898
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,96%
20.7
ΟΛΠ
+2,25%
29.6
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.32
ΟΠΑΠ
-0,60%
14.89
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
-1,20%
14.81
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.22
ΠΑΙΡ
0,00%
0.968
ΠΑΠ
+0,85%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,58%
3.54
ΠΕΡΦ
-7,50%
5.06
ΠΕΤΡΟ
-1,01%
7.84
ΠΛΑΘ
+0,25%
4.01
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,50%
1.204
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-2,14%
5.03
ΡΕΒΟΙΛ
+0,62%
1.635
ΣΑΡ
+1,57%
10.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,89%
0.336
ΣΙΔΜΑ
-2,53%
1.54
ΣΠΕΙΣ
+0,70%
5.72
ΣΠΙ
0,00%
0.53
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.76
ΤΖΚΑ
-3,86%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+4,35%
0.24
ΦΡΛΚ
-0,70%
3.555
ΧΑΙΔΕ
-3,45%
0.56

Singapore Airlines – Tata Sons: Συγχωνεύουν Air India και Vistara

Η Singapore Airlines και η Tata Sons συγχωνεύουν την Air India και τη Vistara, δημιουργώντας τον κορυφαίο αεροπορικό όμιλο της Ινδίας. Συγκεκριμένα, η Singapore Airlines και η Tata Sons συμφώνησαν να προχωρήσουν στη συγχώνευση της Air India και της Vistara, δημιουργώντας τον κορυφαίο αεροπορικό όμιλο της Ινδίας, με τη Singapore Airlines να επενδύει επίσης 250 εκατομμύρια δολάρια στην Air India στο πλαίσιο της συναλλαγής.

Η Ινδία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη παγκόσμια οικονομία και προβλέπεται να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη στον κόσμο έως το 2027.  Είναι επίσης η τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική αγορά στον κόσμο. Η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια αυξάνεται ραγδαία, με την επιβατική κίνηση να αναμένεται να υπερδιπλασιαστεί τα επόμενα 10 χρόνια, συνεπικουρούμενη από την άνοδο του εισοδήματος και τις συνεχόμενες επενδύσεις στην αεροπορική υποδομή της χώρας. Ωστόσο, η Ινδία παραμένει επίσης υποεξυπηρετούμενη, με χαμηλά κατά κεφαλήν ποσοστά διεθνών αεροπορικών καθισμάτων, γεγονός που υποδηλώνει ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης.

Μετά τη συγχώνευση η Singapore Airlines θα διαθέτει μερίδιο 25,1% σε έναν διευρυμένο όμιλο Air India. Σήμερα η Singapore Airlines και η Tata κατέχουν 49% και 51% των μετοχών της Vistara αντίστοιχα. Η Tata έχει την πλήρη κυριότητα της Air India, η οποία περιλαμβάνει τους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους Air India Express και AirAsia India. H συγχώνευση αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τον Μάρτιο του 2024, με την επιφύλαξη των κανονιστικών εγκρίσεων.

Η συγχώνευση θα ενισχύσει την παρουσία της Singapore Airlines στην Ινδία και τη στρατηγική της για πολλαπλούς κόμβους.

Ο συνδυασμός της Air India και της Vistara θα επιφέρει σημαντικές συνέργειες. Με τη Vistara να αναγνωρίζεται ευρέως ως ο κορυφαίος αερομεταφορέας πλήρους εξυπηρέτησης της Ινδίας, η Air India θα επωφεληθεί από τις επιχειρησιακές της δυνατότητες, την πελατειακή της βάση, την έντονη εστίαση στην εξυπηρέτηση πελατών και την άριστη ποιότητα των προϊόντων της.

Σήμερα η Air India (συμπεριλαμβανομένης της Air India Express και της AirAsia India) και η Vistara διαθέτουν συνολικά 218 αεροσκάφη ευρείας και στενής ατράκτου, τα οποία εξυπηρετούν 38 διεθνείς και 52 εγχώριους προορισμούς.

Με τη συγχώνευση, η Air India θα είναι ο μοναδικός ινδικός όμιλος αεροπορικών εταιρειών που θα εκτελεί τόσο υπηρεσίες πλήρους εξυπηρέτησης όσο και υπηρεσίες χαμηλού κόστους για επιβάτες. Θα μπορεί να βελτιστοποιήσει το δίκτυο δρομολογίων και τη χρήση των πόρων της, να είναι ευέλικτη και ευκίνητη στην κάλυψη της ζήτησης σε όλα τα τμήματα της αγοράς και να αξιοποιήσει μια μεγαλύτερη βάση καταναλωτών για να ενισχύσει το πρόγραμμα πιστότητας.

Αυτό θα ενισχύσει τη θέση της ως του μεγαλύτερου διεθνούς αερομεταφορέα της Ινδίας και δεύτερου μεγαλύτερου εγχώριου αερομεταφορέα, θα της επιτρέψει να προσφέρει περισσότερες επιλογές και συνδεσιμότητα για τους επιχειρηματικούς ταξιδιώτες και τους επιβάτες αναψυχής και θα της επιτρέψει να ανταγωνιστεί ως κορυφαία παγκόσμια αεροπορική εταιρεία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!