Γ.Δ.
1535.83 -0,24%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-1,57%
5
CENER
+1,57%
9.73
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,12%
8.18
EVR
-1,34%
1.475
NOVAL
+1,30%
2.33
OPTIMA
+0,15%
12.96
TITC
+1,24%
45.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,74%
1.87
ΑΒΕ
-1,09%
0.452
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
-1,94%
0.76
ΑΛΜΥ
+4,44%
4.23
ΑΛΦΑ
-1,30%
1.7445
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.28
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,51%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟ
+1,41%
5.76
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
-0,63%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+1,06%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,40%
18.78
ΔΑΑ
+2,15%
8.272
ΔΑΙΟΣ
+6,98%
3.68
ΔΕΗ
+0,55%
12.88
ΔΟΜΙΚ
+0,68%
2.95
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,82%
0.365
ΕΒΡΟΦ
+0,84%
1.81
ΕΕΕ
-0,42%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-0,11%
1.748
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,12%
2.26
ΕΛΠΕ
-0,20%
7.535
ΕΛΣΤΡ
+5,66%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.85
ΕΛΧΑ
+0,96%
2.11
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
-1,37%
8.358
ΕΥΑΠΣ
+0,88%
3.43
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-2,06%
2.425
ΕΧΑΕ
+2,01%
4.82
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΚΑΤ
+1,26%
4.81
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,65%
4.58
ΙΝΛΟΤ
+1,50%
1.086
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-2,16%
1.13
ΙΝΤΚΑ
+3,42%
3.33
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
+0,58%
1.39
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.16
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+0,63%
0.798
ΛΑΜΔΑ
-1,67%
7.08
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+4,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
-0,65%
3.05
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,53%
2.82
ΜΙΝ
-5,63%
0.486
ΜΟΗ
-0,56%
21.38
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,29%
34.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
+2,33%
30.8
ΟΛΥΜΠ
+0,78%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,88%
16.12
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,30%
0.764
ΟΤΕ
-0,07%
14.94
ΟΤΟΕΛ
-0,89%
11.1
ΠΑΙΡ
+2,40%
1.065
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,80%
4.33
ΠΕΡΦ
-1,47%
5.35
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
+0,94%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+4,92%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.644
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,64%
7.75
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-1,01%
3.935
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Singapore Airlines – Tata Sons: Συγχωνεύουν Air India και Vistara

Η Singapore Airlines και η Tata Sons συγχωνεύουν την Air India και τη Vistara, δημιουργώντας τον κορυφαίο αεροπορικό όμιλο της Ινδίας. Συγκεκριμένα, η Singapore Airlines και η Tata Sons συμφώνησαν να προχωρήσουν στη συγχώνευση της Air India και της Vistara, δημιουργώντας τον κορυφαίο αεροπορικό όμιλο της Ινδίας, με τη Singapore Airlines να επενδύει επίσης 250 εκατομμύρια δολάρια στην Air India στο πλαίσιο της συναλλαγής.

Η Ινδία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη παγκόσμια οικονομία και προβλέπεται να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη στον κόσμο έως το 2027.  Είναι επίσης η τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική αγορά στον κόσμο. Η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια αυξάνεται ραγδαία, με την επιβατική κίνηση να αναμένεται να υπερδιπλασιαστεί τα επόμενα 10 χρόνια, συνεπικουρούμενη από την άνοδο του εισοδήματος και τις συνεχόμενες επενδύσεις στην αεροπορική υποδομή της χώρας. Ωστόσο, η Ινδία παραμένει επίσης υποεξυπηρετούμενη, με χαμηλά κατά κεφαλήν ποσοστά διεθνών αεροπορικών καθισμάτων, γεγονός που υποδηλώνει ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης.

Μετά τη συγχώνευση η Singapore Airlines θα διαθέτει μερίδιο 25,1% σε έναν διευρυμένο όμιλο Air India. Σήμερα η Singapore Airlines και η Tata κατέχουν 49% και 51% των μετοχών της Vistara αντίστοιχα. Η Tata έχει την πλήρη κυριότητα της Air India, η οποία περιλαμβάνει τους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους Air India Express και AirAsia India. H συγχώνευση αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τον Μάρτιο του 2024, με την επιφύλαξη των κανονιστικών εγκρίσεων.

Η συγχώνευση θα ενισχύσει την παρουσία της Singapore Airlines στην Ινδία και τη στρατηγική της για πολλαπλούς κόμβους.

Ο συνδυασμός της Air India και της Vistara θα επιφέρει σημαντικές συνέργειες. Με τη Vistara να αναγνωρίζεται ευρέως ως ο κορυφαίος αερομεταφορέας πλήρους εξυπηρέτησης της Ινδίας, η Air India θα επωφεληθεί από τις επιχειρησιακές της δυνατότητες, την πελατειακή της βάση, την έντονη εστίαση στην εξυπηρέτηση πελατών και την άριστη ποιότητα των προϊόντων της.

Σήμερα η Air India (συμπεριλαμβανομένης της Air India Express και της AirAsia India) και η Vistara διαθέτουν συνολικά 218 αεροσκάφη ευρείας και στενής ατράκτου, τα οποία εξυπηρετούν 38 διεθνείς και 52 εγχώριους προορισμούς.

Με τη συγχώνευση, η Air India θα είναι ο μοναδικός ινδικός όμιλος αεροπορικών εταιρειών που θα εκτελεί τόσο υπηρεσίες πλήρους εξυπηρέτησης όσο και υπηρεσίες χαμηλού κόστους για επιβάτες. Θα μπορεί να βελτιστοποιήσει το δίκτυο δρομολογίων και τη χρήση των πόρων της, να είναι ευέλικτη και ευκίνητη στην κάλυψη της ζήτησης σε όλα τα τμήματα της αγοράς και να αξιοποιήσει μια μεγαλύτερη βάση καταναλωτών για να ενισχύσει το πρόγραμμα πιστότητας.

Αυτό θα ενισχύσει τη θέση της ως του μεγαλύτερου διεθνούς αερομεταφορέα της Ινδίας και δεύτερου μεγαλύτερου εγχώριου αερομεταφορέα, θα της επιτρέψει να προσφέρει περισσότερες επιλογές και συνδεσιμότητα για τους επιχειρηματικούς ταξιδιώτες και τους επιβάτες αναψυχής και θα της επιτρέψει να ανταγωνιστεί ως κορυφαία παγκόσμια αεροπορική εταιρεία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!