THEPOWERGAME
Το efood ανακοίνωσε πρόσφατα τη συμμετοχή του στην πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης για τη δημιουργία του «καλαθιού του νοικοκυριού», με την ειδική κατηγορία στην εφαρμογή του, η οποία περιλαμβάνει περισσότερα από 90 επώνυμα προϊόντα σε χαμηλές τιμές.
Η συμμετοχή του efood στο «καλάθι του νοικοκυριού», η οποία δεν ήταν υποχρεωτική από το σχετικό πλαίσιο, εντάσσεται στη συνολική στρατηγική της εταιρείας να παρέχει προσιτές οικονομικά προτάσεις και υπηρεσίες στους καταναλωτές της, ιδιαίτερα στην παρούσα οικονομική συγκυρία, που το σύνολο των νοικοκυριών δέχεται σημαντικές πιέσεις.
Το «καλάθι του νοικοκυριού» του efood market
Με την ανακοίνωση της πρωτοβουλίας του «καλαθιού του νοικοκυριού», το efood προχώρησε στη δημιουργία της δικής του κατηγορίας προϊόντων με μειωμένες τιμές, θέλοντας να συμβάλει στην άμβλυνση των επιπτώσεων των οικονομικών πιέσεων προς τα νοικοκυριά.
Τα προϊόντα που ενσωματώνονται στη λίστα του «καλαθιού του νοικοκυριού» του efood market, τα οποία ξεπερνούν κατά πολύ τη βασική λίστα προϊόντων, επιλέγονται βάσει τριών κεντρικών χαρακτηριστικών: να καλύπτουν βασικές ανάγκες, να είναι επώνυμα και να βρίσκονται ταυτόχρονα στις βασικές επιλογές (πιο δημοφιλή) των καταναλωτών του efood market.
Με τον τρόπο αυτόν, η μείωση των τιμών στα συγκεκριμένα προϊόντα θα έχει άμεσο, θετικό αντίκτυπο στις αγορές μεγάλου μέρους των καταναλωτών, δεδομένου μάλιστα ότι το efood είναι το μεγαλύτερο delivery service στην Ελλάδα, με εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες που χρησιμοποιούν καθημερινά την πλατφόρμα του.
Τα προϊόντα με μειωμένες τιμές αφορούν όλες τις κατηγορίες ειδών πρώτης ανάγκης, όπως ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, όσπρια, γάλα, καφέ, τσάι, ζάχαρη, απορρυπαντικά, χαρτικά. Η λίστα του efood market περιλαμβάνει περισσότερα από τα προϊόντα που εντάσσονται στην πρωτοβουλία του «καλαθιού του νοικοκυριού» και πρόθεσή της εταιρείας είναι να αυξάνει μάλιστα τον αριθμό τους, ανάλογα με τις βασικές ανάγκες των καταναλωτών.
Δημιουργία μόνιμων προσφορών
Παράλληλα με την πρωτοβουλία του «καλαθιού του νοικοκυριού», το efood συνεχίζει να παρέχει στους χρήστες του μια σειρά από καθημερινές προσφορές, οι οποίες δημιουργούν σημαντικό και προφανές οικονομικό όφελος, αποσκοπώντας στο να παραμείνει η πλέον προσιτή πλατφόρμα για όλους τους καταναλωτές.
Καθημερινά το efood παρέχει στους χρήστες του την επιλογή συγκεκριμένων προσφορών, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, όπως αυτή των breakfast deals, που αφορούν προσφορές για προϊόντα που επιλέγουν οι καταναλωτές για το πρωινό τους, όπως καφέ, χυμό κ.λπ., και η προσφορά «1+1», με την οποία οι χρήστες του efood μπορούν, μέσω του συγκεκριμένου φίλτρου, να επιλέξουν να παραγγείλουν από καταστήματα που τους παρέχουν ένα ίδιο, επιπλέον πιάτο, δωρεάν.
Στην ίδια φιλοσοφία, αυτή της παροχής της δυνατότητας για χαμηλού κόστους επιλογές, το efood έχει δημιουργήσει ένα φίλτρο στην εφαρμογή του, με το οποίο οι χρήστες του αποκτούν πρόσβαση σε προσφορές κάτω των 5€, για μεγάλο αριθμό καταστημάτων, ενώ μέσω του επιτυχημένου προγράμματος Rubies δίνεται η ευκαιρία στους καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε προσφορές και χρηματικά κουπόνια για μελλοντικές παραγγελίες από τα καταστήματα που παραγγέλνουν πιο συχνά.
Λειτουργία και υπηρεσίες του efood market προς όφελος των καταναλωτών
Η ίδια η λειτουργία και οι υπηρεσίες του efood market αποτυπώνουν τη στρατηγική της εταιρείας να απευθύνεται στο σύνολο των καταναλωτών, παρέχοντάς τους προσιτές και οικονομικά συμφέρουσες λύσεις και προτάσεις, στηρίζοντας άμεσα και έμμεσα στην παρούσα οικονομική συγκυρία τα νοικοκυριά.
Το γεγονός ότι το efood market λειτουργεί και τις ώρες (λειτουργία καθημερινά έως τις 12:30 το βράδυ) και τις ημέρες (Κυριακή, αργίες) που τα super markets είναι κλειστά δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράζουν προϊόντα, με σταθερές τιμές, χωρίς πιθανή οικονομική επιβάρυνση και με παραλαβή στον χώρο τους εντός 20 λεπτών από την παραγγελία.
Παράλληλα, η ίδια η φύση της υπηρεσίας του efood market συμβάλλει έμμεσα και άμεσα στη στήριξη των νοικοκυριών, δεδομένου ότι η online αγορά και η υπηρεσία delivery μειώνουν εκ των πραγμάτων τις μετακινήσεις και συνεπακόλουθα τα κόστη μετακινήσεων, ενώ εξυπηρετούν ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, που έχουν δυσκολία ή αδυναμία μετάβασης από και προς τις αγορές.