THEPOWERGAME
Eπιθετικό άνοιγμα και στον κινηματογράφο σχεδιάζει η Amazon, διευρύνοντας τη διείσδυση της στον κλάδο της ψυχαγωγίας, μετά και την επιτυχημένη πορεία της πλατφόρμας του Amazon Prime Video.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, η εταιρεία σχεδιάζει να δαπανήσει πάνω από 1 δισ. δολάρια το χρόνο για την παραγωγή ταινιών που θα παιχτούν σε κινηματογραφικές αίθουσες.
Συγκεκριμένα ο τεχνολογικός κολοσσός σχεδιάζει να παράγει από 12 έως 15 ταινίες το χρόνο. Μάλιστα, η παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών θα ξεκινήσει ήδη από την επόμενη χρονιά, με έναν πρώτο μικρό αριθμό ταινιών.
Στα επίπεδα αυτά η Amazon θα φτάσει να ανταγωνίζεται κραταιά κινηματογραφικά στούντιο, όπως η Paramount Pictures.
H πλατφόρμες streaming έχουν καταφέρει να προσελκύσουν το κοινό προχωρώντας σε δικές τους παραγωγές ή διασφαλίζοντας αποκλειστικά δικαιώματα αναπαραγωγής κινηματογραφικών επιτυχιών. Έχουν, ωστόσο, κοντραριστεί με τα παραδοσιακά στούντιο προωθώντας τις δικές τους ταινίες και στις αίθουσες, για μικρότερο διάστημα και συνήθως σε επιλεγμένο αριθμό αιθουσών.
Για παράδειγμα το Netflix έχει στο επίκεντρο της στρατηγικής του το «ανέβασμα» τουλάχιστον μιας νέας ταινίας, κάθε εβδομάδα. Σήμερα, η πλατφόρμα παρουσίασε στις κινηματογραφικές αίθουσες το sequel του επιτυχημένου «Knives Out», το οποίο όμως θα παίζεται στις αίθουσες μόνο μια εβδομάδα, πριν οδεύσει προς την πλατφόρμα.
Η επενδυτική αυτή απόφαση για την Amazon έρχεται σε ένα διάστημα που η εταιρεία πιέζεται οικονομικά και μάλιστα ανακοίνωσε κύμα απολύσεων, κυρίως στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Όμως, φαίνεται πως ποντάρει σε αυξημένη κερδοφορία από τον κλάδο της ψυχαγωγίας μετά και την τεχνογνωσία που απέκτησε με την ύψους 8,5 δισ. δολαρίων εξαγορά των ιστορικών στούντιο της MGM.