THEPOWERGAME
Η Burberry Group ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις της εταιρείας στους τρεις μήνες μέχρι τον Σεπτέμβριο σημείωσαν αύξηση 11%, καθώς οι Αμερικανοί τουρίστες εκμεταλλεύτηκαν το ισχυρό δολάριο για να αγοράσουν πολυτελή προϊόντα στην Ευρώπη.
Έτσι, ξεπέρασε τη μέση εκτίμηση του 8,3% των αναλυτών που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg. Ωστόσο, οι πωλήσεις στην αμερικανική ήπειρο υποχώρησαν και πάλι.
Η Burberry στοχεύει τώρα στον διπλασιασμό των πωλήσεων δερμάτινων ειδών, υποδημάτων και γυναικείων ενδυμάτων μεσοπρόθεσμα.