THEPOWERGAME
Αυξάνεται ο ανταγωνισμός μεταξύ των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, καθώς ήδη από χθες στη μάχη έχει ριχθεί και το e-food market, το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ του e-food. Την είσοδο της πλατφόρμας στο «καλάθι του νοικοκυριού» είχε προαναγγείλει για σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδ. Γεωργιάδης, όμως ήδη από χθες το απόγευμα η efood έχει δημιουργήσει ειδική ενότητα εντός του efood market με δεκάδες προϊόντα. Τη στιγμή που γραφόταν το κείμενο, στο «καλάθι του νοικοκυριού» της efood βρίσκονταν 97 προϊόντα και, σύμφωνα με πληροφορίες του powergame, σήμερα το πρωί θα περιλαμβάνει 99, με στόχο να φθάσει τα 100 τις επόμενες ημέρες.
Με τον παραπάνω αριθμό προϊόντων η e-food αυξάνει τον ανταγωνισμό σε επίπεδο ποικιλίας, καθώς είναι έως σήμερα το πιο πλούσιο σε προϊόντα «καλάθι του νοικοκυριού». Στο σύνολό του είναι με επώνυμα προϊόντα (σ.σ. η πλατφόρμα δεν διαθέτει προϊόντα private label, με μοναδική εξαίρεση μία σειρά έτοιμων γευμάτων που έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με τον σεφ Αλέξανδρο Παπανδρέου) και συμπεριλαμβάνει και κατηγορίες πέρα από αυτές που έχει ορίσει το υπουργείο Ανάπτυξης, όπως είναι για παράδειγμα τα αναψυκτικά.
Σύμφωνα με κύκλους της εταιρείας, μπορεί να μην υπάρχουν private label προϊόντα, όμως στα επώνυμα οι τιμές είναι οι πιο χαμηλές και ευθέως ανταγωνιστικές ως προς αυτές των σούπερ μάρκετ με φυσικά καταστήματα. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε από τον συνομιλητή μας στην κατηγορία των καφέδων και των ζυμαρικών, ενώ τονίστηκε ότι δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα να αναζητηθούν και νέοι προμηθευτές, ώστε να επιτευχθούν χαμηλότερες τιμές για το «καλάθι του νοικοκυριού».
Σύμφωνα με τους ίδιους κύκλους, οι ελλείψεις που εμφανίζονται και θα συνεχίσουν να εμφανίζονται τις πρώτες ημέρες θα υποχωρήσουν το επόμενο διάστημα, όμως είναι ιδιαίτερα δύσκολο λόγω της μορφής της υπηρεσίας να υπάρχει πληρότητα και στα 100 προϊόντα. «Πρόκειται για μια υπηρεσία που έχει στόχο την ταχύτητα, καθώς εξυπηρετούμε τον πελάτη κατά μέσο όρο εντός 20 λεπτών. Έχει δημιουργηθεί ένα δίκτυο από hub, τα οποία όμως δεν διαθέτουν τόσο μεγάλη αποθήκη, ενώ παράλληλα είμαστε σε λειτουργία επτά ημέρες την εβδομάδα και με διευρυμένο ωράριο. Παρά τις δυσκολίες, θα φροντίσουμε ώστε να υπάρχουν οι λιγότερες δυνατές ελλείψεις στο ”καλάθι του νοικοκυριού” ή να καλύπτονται όσο το δυνατόν πιο σύντομα», ανέφερε πρόσωπο κοντά στη διοίκηση της εταιρείας.
Efood: δείτε ΕΔΩ τα 99 προϊόντα του «καλαθιού του νοικοκυριού»
Σήμερα, μετά την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του μέτρου του «καλαθιού του νοικοκυριού», οι 13 αλυσίδες που υποχρεωτικά συμμετάσχουν θα αποστείλουν τις νέες λίστες με τα προϊόντα και τις τιμές που έχουν σχεδιάσει. Σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, το μέτρο έως σήμερα κρίνεται επιτυχημένο και αναμένεται από σήμερα να δούμε περαιτέρω μείωση στις τιμές που συμπεριλαμβάνονται στο καλάθι.