Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Coca Cola HBC AG: Αύξηση καθαρών εσόδων 7,4% στο γ’ τρίμηνο

Αύξηση καθαρών εσόδων 7,4% στο γ’ τρίμηνο εμφάνισε η Coca Cola HBC AG, ανακοινώνοντας τα οικονομικά αποτελέσματά της.Η εταιρεία αύξησε τους όγκους πωλήσεων και τα έσοδα στις αγορές που δραστηριοποιείται.

Βασικά σημεία επιδόσεων τρίτου τριμήνου

• Η επιτυχής υλοποίηση της στρατηγικής μας οδήγησε σε ισχυρές επιδόσεις, με τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις, εξαιρουμένων της Ρωσίας και της Ουκρανίας, να αυξάνονται κατά 19,6% σε οργανική βάση το τρίτο τρίμηνο, συνεχίζοντας την ισχυρή δυναμική ανάπτυξης του πρώτου εξαμήνου.

o Οι όγκοι πωλήσεων (εξαιρουμένων της Ρωσίας και της Ουκρανίας) αυξήθηκαν κατά 5,7% σε οργανική βάση, επωφελούμενοι από τη δυναμική των κατηγοριών προτεραιότητάς μας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά στο +6,2%, τα ποτά ενέργειας στο +30% και την κατηγορία του καφέ στο +51%.

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο (εξαιρουμένων της Ρωσίας και της Ουκρανίας) αυξήθηκαν κατά 13,2% σε οργανική βάση λόγω της συνειδητής εστίασής μας στην αύξηση της αξίας, αξιοποιώντας την τιμολογιακή πολιτική και τις στοχευμένες ενέργειες για τη βελτίωση του μείγματος, ως σημαντικά εργαλεία για τη διαχείριση του πληθωρισμού κόστους. Επωφεληθήκαμε, επίσης, από τις πολύ καλές επιδόσεις στο κανάλι τής εκτός σπιτιού κατανάλωσης και την ισχυρή ανάπτυξη στο μείγμα προϊόντων άμεσης κατανάλωσης.

Η αύξηση του μεριδίου αγοράς σε αξία συνεχίστηκε, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 190 μονάδες βάσης και τα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 130 μονάδες βάσης το εννεάμηνο.

• Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις του Ομίλου κατά 7,4% σε οργανική βάση το τρίτο τρίμηνο.

o Ο όγκος πωλήσεων σε επίπεδο Ομίλου μειώθηκε κατά 6,6% σε οργανική βάση, με διψήφια αύξηση στις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αγορές, η οποία ωστόσο αντισταθμίστηκε από τη διακοπή των πωλήσεων εμπορικών σημάτων της The Coca-Cola Company στη Ρωσία, ενώ τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε επίπεδο Ομίλου αυξήθηκαν κατά 15,0% σε οργανική βάση.

• Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 26,9% σε δημοσιευμένη βάση το τρίτο τρίμηνο.

Η διαδικασία ενσωμάτωσης της Αιγύπτου σημειώνει σημαντική πρόοδο. Το τρίτο τρίμηνο η Αίγυπτος προσέθεσε 13,4 ποσοστιαίες μονάδες στη συνολική αύξηση του όγκου πωλήσεων σε δημοσιευμένη βάση και 8,1 ποσοστιαίες μονάδες στη συνολική αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε δημοσιευμένη βάση.

Οι μεταβολές στις συναλλαγματικές ισοτιμίες των ξένων νομισμάτων συνέβαλαν στην αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε δημοσιευμένη βάση κατά 7,6 ποσοστιαίες μονάδες την ίδια περίοδο.

• Βασικά στοιχεία ανά αγορά: Οι αναπτυγμένες και οι αναπτυσσόμενες αγορές συνεχίζουν να παρουσιάζουν ισχυρή δυναμική ανάπτυξης, ενώ οι αναδυόμενες αγορές επηρεάζονται αρνητικά από τη Ρωσία και την Ουκρανία.

Αναπτυγμένες αγορές: Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 19,3% σε οργανική βάση, με συνεχιζόμενη καλή δυναμική ανάπτυξης σε όλες τις χώρες, επωφελούμενη από την ισχυρή υλοποίηση της στρατηγικής μας κατά την καλοκαιρινή περίοδο, ιδίως στο κανάλι κατανάλωσης εκτός σπιτιού.

Αναπτυσσόμενες αγορές: Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 23,1% σε οργανική βάση, χάρη στην ισχυρή αύξηση των μεριδίων σε όλες τις χώρες.

Αναδυόμενες αγορές: Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,2% σε οργανική βάση, επηρεασμένα από τη Ρωσία και την Ουκρανία. Εξαιρουμένων αυτών, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17,7% σε οργανική βάση.

Τι είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG

Ο κ. Zoran Bogdanovic, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
«Σημειώσαμε ισχυρή επίδοση και συνεχίσαμε να κερδίζουμε μερίδιο αγοράς κατά το τρίτο τρίμηνο χάρη στην αποτελεσματική υλοποίηση της στρατηγικής μας κατά τη διάρκεια αυτού του πολύ σημαντικού εμπορικά τριμήνου και στην εστίασή μας στις κατηγορίες και τα κανάλια όπου μπορούμε να επιτύχουμε την καλύτερη ανάπτυξη.

Μέχρι τώρα έχουμε δει πολύ περιορισμένα δείγματα αλλαγής της καταναλωτικής συμπεριφοράς, αλλά παραμένουμε σε εγρήγορση γι’ αυτό το ενδεχόμενο και μπορούμε να προσαρμοστούμε γρήγορα αν χρειαστεί. Έχουμε επίγνωση του αντίκτυπου που έχει το δύσκολο περιβάλλον στους καταναλωτές μας. Παράλληλα προσεγγίζουμε με υπευθυνότητα τις αποφάσεις σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική και το μείγμα προϊόντων στο πλαίσιο διαχείρισης της αύξησης των εσόδων, ενώ συνεχίζουμε να παρέχουμε αξία στους αγοραστές και στους πελάτες μας. Είναι ενθαρρυντικό ότι ως αποτέλεσμα αυτής της προσεκτικής προσέγγισης σημειώνουμε σταθερά ισχυρές επιδόσεις τιμών/μείγματος, παράλληλα με συνεχιζόμενη αύξηση του μεριδίου αγοράς και παραμένουμε πρώτοι στη συνεισφορά αύξησης εσόδων στον τομέα των προϊόντων ταχείας κατανάλωσης σε όλους του πελάτες μας λιανικής πώλησης.

Σε συνέχεια των ισχυρών αποτελεσμάτων της περιόδου και έχοντας επίγνωση του ευρύτερου μακροοικονομικού περιβάλλοντος και των γεωπολιτικών κινδύνων στις αγορές μας, ανανεώνουμε τις εκτιμήσεις μας σε σχέση με τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη για το 2022, τα οποία πλέον αναμένουμε ότι θα διαμορφωθούν μεταξύ €860 και €900 εκατομμυρίων.
Εξακολουθούμε να έχουμε εμπιστοσύνη στη δυναμική και το εύρος του χαρτοφυλακίου μας και στην ανθεκτικότητα της επιχείρησής μας. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε ευκαιρίες που βελτιώνουν τις προοπτικές μας για το μέλλον, με στόχο να επιτύχουμε βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας και δημιουργία αξίας για τους μετόχους μας. Αυτή συμπεριλαμβάνει την επίτευξη προόδου σε σχέση με τους περιβαλλοντικούς μας στόχους, που τώρα ενισχύεται περαιτέρω με την έκδοση του πρώτου μας «πράσινου» ομολόγου κατά το τρίτο τρίμηνο. Τέλος, οι επιδόσεις μας αποτελούν απόδειξη της σκληρής δουλειάς των ανθρώπων μας και θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους τους πελάτες και τους συνεργάτες μας για τη συνεχή υποστήριξή τους».

Μεταβολή (%) Καθαρά έσοδα από πωλήσεις Όγκος πωλήσεων Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο
Γ’ τρίμηνο 2022 με

Γ’ τρίμηνο 2021

σε οργανική βάση1 σε δημοσιευ-

μένη βάση

σε οργανική βάση1 σε δημοσιευ-μένη βάση σε οργανική βάση1 σε δημοσιευ-μένη βάση
Σύνολο Ομίλου 7,4 26,9 (6,6) 9,1 15,0 16,3
Αναπτυγμένες αγορές 19,3 20,9 10,1 10,1 8,3 9,8
Αναπτυσσόμενες αγορές 23,1 18,7 11,2 11,2 10,7 6,7
Αναδυόμενες αγορές (6,2) 34,9 (19,4) 8,0 16,5 24,9

Μεταβολή (%) Καθαρά έσοδα από πωλήσεις Όγκος πωλήσεων Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο

Γ’ τρίμηνο 2022 με

Γ’ τρίμηνο 2021 σε οργανική βάση1 σε δημοσιευ-
μένη βάση σε οργανική βάση1 σε δημοσιευ-μένη βάση σε οργανική βάση1 σε δημοσιευ-μένη βάση
Σύνολο Ομίλου 7,4 26,9 (6,6) 9,1 15,0 16,3
Αναπτυγμένες αγορές 19,3 20,9 10,1 10,1 8,3 9,8
Αναπτυσσόμενες αγορές 23,1 18,7 11,2 11,2 10,7 6,7
Αναδυόμενες αγορές (6,2) 34,9 (19,4) 8,0 16,5 24,9

Εάν δεν αναφέρεται διαφορετικά, οι επιδόσεις αναφέρονται σε μεγέθη οργανικής αύξησης. Για λεπτομέρειες επί των εναλλακτικών δεικτών μέτρησης απόδοσης («ΕΔΜΑ»), ανατρέξτε στις ενότητες «Εναλλακτικοί Δείκτες Μέτρησης Απόδοσης» και «Ορισμοί και συμφωνίες εναλλακτικών δεικτών μέτρησης απόδοσης» («ΕΔΜΑ»).

Επιχειρηματικές προοπτικές

Επωφεληθήκαμε από την ισχυρή εμπορική κίνηση του καλοκαιριού και από οικονομικές επιδόσεις καλύτερες από τις αναμενόμενες. Ως εκ τούτου, διατηρώντας πάντα υπόψη μας τους μακροοικονομικούς και γεωπολιτικούς κινδύνους, αυξάνουμε τις εκτιμήσεις μας σε σχέση με τις οικονομικές μας επιδόσεις. Συνεχίζουμε να εμπιστευόμαστε το ισχυρό μας χαρτοφυλάκιο, τις δυνατότητές μας ως προς τη διαχείριση της αύξησης των εσόδων και τη διανομή, την πελατοκεντρική εμπορική μας στρατηγική, τη δυναμική των διαφόρων αγορών μας και, πάνω απ’ όλα, τις ικανότητες των ανθρώπων μας.
• Το 2022 αναμένουμε να επιτύχουμε διψήφια οργανική αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε επίπεδο Ομίλου.
• Συνεχίζουμε να αναμένουμε αύξηση του κόστους πωληθέντων ανά κιβώτιο εύρους 14%-16%, αλλά πλέον αναμένουμε ότι η αύξηση αυτή θα κινηθεί στο ανώτερο επίπεδο αυτού του εύρους.
• Αναμένουμε πλέον ότι η επίδραση από τις μεταβολές των συναλλαγματικών ισοτιμιών στα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη σε επίπεδο Ομίλου θα είναι γενικά ουδέτερη.
• Aναμένουμε πλέον ότι τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη του Ομίλου για το 2022 θα διαμορφωθούν μεταξύ €860 και €900 εκατομμυρίων, ποσό το οποίο περιλαμβάνει την ενοποίηση της Multon από τις 11 Αυγούστου 2022.

Αναπτυγμένες αγορές: Ελλάδα

Οι όγκοι πωλήσεων στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά υψηλό μονοψήφιο ποσοστό, επωφελούμενοι από την εφαρμογή της προσεκτικά σχεδιασμένης στρατηγικής μας κατά τη διάρκεια μιας ισχυρής τουριστικής περιόδου. Είδαμε υψηλή μονοψήφια αύξηση στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών, κυρίως λόγω των επιδόσεων των προϊόντων με σήμα Coke, τη Fanta και των ανθρακούχων αναψυκτικών για ενήλικες, τα οποία επωφελήθηκαν από την ισχυρή εποχιακή προώθηση και τις καλές επιδόσεις στο κανάλι κατανάλωσης εκτός σπιτιού. Τα ποτά ενέργειας διατήρησαν τη δυναμική τους, καταγράφοντας ισχυρή διψήφια αύξηση.

Ενδεχόμενες υποχρεώσεις- ενημέρωση

Στις 3 Νοεμβρίου 2022, η Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού εξέδωσε την απόφασή της σε σχέση με υπόθεση κατά της ελληνικής θυγατρικής μας που ξεκίνησε το 2016. Η απόφαση αυτή καταλογίζει στην ελληνική θυγατρική μας παραβίαση των κανόνων ανταγωνισμού που σχετίζονται με την ελληνική αγορά άμεσης κατανάλωσης και επιβάλλει πρόστιμο ύψους €10,3 εκατομμυρίων, καθώς και ένα διορθωτικό μέτρο σε σχέση με τα ψυγεία αναψυκτικών. Διαφωνούμε με την απόφαση αυτή και η ελληνική θυγατρική μας θα την προσβάλει ενώπιον των αρμόδιων δικαστηρίων.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!