THEPOWERGAME
Οι πωλήσεις του Jumbo σημείωσαν πτώση 34% τον Φεβρουάριο, ενώ υποχώρησαν 19% στους πρώτους δύο μήνες του έτους, εξαιτίας των ιδιαίτερων συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί στο λιανεμπόριο λόγω της πανδημικής κρίσης, με τα οικονομικά μεγέθη του ομίλου να είναι ιδιαιτέρως αρνητικά.
Με τη διοίκηση του Ομίλου JUMBO μάλιστα να κάνει λόγο για μία ακόμη «χαμένη αποκριάτικη περίοδο».
Αναλυτικότερα, η πτώση κατά περίπου –34% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, σημαίνει ότι οι συνολικές απώλειες τζίρου, για το πρώτο δίμηνο της νέας χρονιάς εκτιμώνται στο -19%, από -0,6% κατά τον σχετικά αισιόδοξο Ιανουάριο του 2021.
Πέρυσι, τον Φεβρουάριο 2020, όλα τα καταστήματα σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος ήταν ανοιχτά. Επιπλέον, οι πωλήσεις για τον μήνα αυτό είχαν επηρεαστεί θετικά λόγω της εποχικότητας του εορτασμού των Αποκριών όπου ολοκληρώθηκε αρχές Μαρτίου.
Κατά συνέπεια, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας – χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές – παρουσίασαν μείωση κατά 55% περίπου σε σχέση τον περσινό Φεβρουάριο.
– Κύπρος: Την 8η Φεβρουαρίου 2021 όλα τα καταστήματα ξεκίνησαν και πάλι να λειτουργούν. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση -20% περίπου, σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2020.
– Βουλγαρία: Λειτούργησαν κανονικά όλα τα καταστήματα Jumbo. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +10% περίπου κατά τον Φεβρουάριο 2021.
– Ρουμανία: Λειτούργησαν όλα τα 14 καταστήματα Jumbo στη χώρα, σημειώνοντας αύξηση κατά +22% περίπου σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2020 όπου λειτουργούσε ο ίδιος αριθμός καταστημάτων.