THEPOWERGAME
Του Κωστή Χριστοδούλου
H Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, γνωστότερη για τα εμφιαλωμένα νερά και αναψυκτικά Βίκος, ανακοίνωσε το μεσημέρι της Δευτέρας την επέκταση της στην κατηγορία της cola zero, δηλαδή αναψυκτικού χωρίς ζάχαρη.
H Βίκος Cola Zero Sugar, η οποία είναι αποτέλεσμα έρευνας δύο ετών όπως ανέφερε ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Sales & Marketing Director της εταιρείας θα ξεκινήσει να τοποθετείτε από αύριο στα ράφια των σούπερ μάρκετ και θα έχει σύντομα παρουσία σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες αλλά και σε μικρά σημεία του λιανεμπορίου.
Η πλέον δυναμική αγορά
Η συγκεκριμένη κατηγορία, την οποία σχεδόν μονοπωλεί η Coca Zero είναι αυτή με την μεγαλύτερη άνοδο τόσο των αναψυκτικών όσο και σε αυτά των τύπου cola.
Συγκεκριμένα το σύνολο της αγοράς των αναψυκτικών παρουσίασε μία αύξηση της τάξης του 4,8% μεταξύ 2016 και 2020 ενώ η κατηγορία των αναψυκτικών cola κινήθηκε το αντίστοιχο διάστημα ακόμη πιο ανοδικά με μία αύξηση της κατηγορίας 8,4%.
Σε ότι αφορά τώρα την υποκατηγορία των Zero Sugar η άνοδος την περίοδο 2016 – 2020 ήταν της τάξης του 57%. Αξίζει να σημειωθεί ότι πλέον το 30% της κατηγορίας, σχεδόν ένας στους τρεις καταναλωτές που αγοράζουν cola, επιλέγουν Cola zero sugar.
Σύμφωνα με την διοίκηση της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων το νέο προϊόν είναι η πρώτηCola στην Ελλάδα με φυσικό μεταλλικό νερό και η μόνη ελληνική Cola με zero ζάχαρη. Στόχος είναι να βοηθήσει στην δυναμική του σήματος Βίκος στον χώρο των αναψυκτικών.
Συγκεκριμένα από το 2016 έως το 2020 η εταιρεία είχε μία ανάπτυξη της τάξης του 333% σε ότι αφορά σε όγκο στο σύνολο των αναψυκτικών ενώ στην υποκατηγορία των αναψυκτικών Cola η άνοδος ήταν της τάξης του 578% το ίδιο διάστημα.
Σύμφωνα με τον κ. Σεπετά το 2020 ήταν μία δύσκολη χρονιά κυρίως λόγω της μείωσης των τουριστών κάτι που οδήγησε σε μικρή μείωση των πωλήσεων. Για τα επόμενα χρόνια προβλέπει περαιτέρω αύξηση πωλήσεων κυρίως στην κατηγορία των αναψυκτικών με ταυτόχρονη ενδυνάμωση του σήματος Βίκος και την δημιουργία νέων προϊόντων.