Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Navy & Green: Επεκτείνει τη συνεργασία της με τον Όμιλο EPSILON NET

H DIGITAL4U, μέλος του Ομίλου EPSILON NET, ανέλαβε την υλοποίηση Ecommerce & Digital Marketing έργου στην Navy & Green, μια από τις σημαντικότερες ελληνικές εταιρείες παραγωγής και πώλησης ανδρικών ενδυμάτων. Στόχος όπως σημειώνει είναι η αναβάθμιση όλων των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της, η ταχύτερη απόκριση και ενημέρωση του κοινού της και εν γένει η συνολική της ψηφιακή παρουσία.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, η Navy & Green αναπτύσσεται με σταθερά βήματα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με οδηγό τις αξίες της για ποιότητα, στυλ και αφοσίωση στον πελάτη. Για να επιτύχει τους στόχους της και να διασφαλίσει την επιχειρηματική της ανάπτυξη, επενδύει συνεχώς στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών. Σε αυτό το πλαίσιο, ύστερα από την επιτυχημένη υλοποίηση του νέου πληροφοριακού της συστήματος, PYLON ERP της EPSILON SINGULARLOGIC, συνεχίζει να εμπιστεύεται τον Όμιλο EPSILON NET για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, επιλέγοντας τη θυγατρική της DIGITAL4U.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, πρόκειται για ένα απαιτητικό έργο, που περιλάμβανε την κατασκευή e-shop, την υλοποίηση αμφίδρομης σύνδεσης με το PYLON ERP, καθώς και την εκτέλεση καμπάνιας SEO και 360° Digital Marketing στρατηγικής, καλύπτοντας όλο το φάσμα της διαδικτυακής προβολής της Navy & Green.

Με την παράδοση  του έργου, η Navy & Green απέκτησε :

  • Νέο ηλεκτρονικό κατάστημα, πλήρως φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης, με μοναδικό και πρωτότυπο περιεχόμενο, πλήρως φιλικά urls, ταχύτητα, βελτιστοποιημένα Core Web Vitals
  • Αμφίδρομη διασύνδεση μεταξύ του PYLON ERP και του ηλεκτρονικού καταστήματος, με real time ενημέρωση αποθέματος, εισαγωγή νέων προϊόντων και αυτόματη ενημέρωση παραγγελιών
  • Βελτίωση οργανικής θέσης του ηλεκτρονικού καταστήματος & αύξηση της επισκεψιμότητας
  • Αύξηση του ROAS στο σύνολο των διαφημιστικών καμπανιών μέσω Social Media, Google Ads, Email & Viber Marketing
  • Μελέτη για είσοδο σε αγορές του εξωτερικού, μέσω marketplaces, όπως τα Amazon & Asos
  • Ανάπτυξη Loyalty scheme για την ενδυνάμωση και την επιβράβευση της πιστότητας των πελατών
  • Custom υλοποιήσεις, που καλύπτουν τις επιχειρησιακές απαιτήσεις του Brand

Με γνώμονα την καλύτερη αγοραστική εμπειρία και τις ιδιαίτερες ανάγκες της Navy & Green, τα έμπειρα στελέχη της DIGITAL4U στήριξαν την υλοποίηση του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος με χρήση τεχνολογιών αιχμής, ενώ, παράλληλα, εκτελούν τη νέα, 360ο στρατηγική ψηφιακού marketing για το Brand.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!