THEPOWERGAME
Δυο εταιρείες – Μέλη της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, Νήσος και Coffee Island, παρουσίασαν χθες σε δημοσιογραφικό γεύμα το νέο, καινοτόμο τους προϊόν, Coffee Cold Brew Beer. Το κοινό προϊόν ανοίγει μία νέα αγορά καθώς συνδυάζει αυτό του καφέ και της μπίρας και είναι αποτέλεσμα της έμπνευσης και της δημιουργικής σκέψης των Coffee Island και της Νήσος, δύο διεθνώς βραβευμένων επιχειρήσεων με Έδρα, Παραγωγή και Ιδιοκτησία στην Ελλάδα.
Όπως ανέφερε χθες στην εκδήλωση ο Αλέξανδρος Κουρής, ιδιοκτήτης της Νήσος, είναι ένα προϊόν που χρειάστηκαν τέσσερις μήνες για να τελειοποιηθεί αν και οι δύο εταιρείες είχαν σχέδια για την παραγωγή του προϊόντος από χρόνια και άρα υπήρχε αρκετή προεργασία και από τις δύο πλευρές. Η Coffee Cold Brew Beer προορίζονταν να λανσαριστεί το 2023 όμως ο ενθουσιασμός των δημιουργών της, τους «έσπρωξε» και το προϊόν έκανε ανεπίσημη πρεμιέρα στα τέλη Ιουνίου του περασμένου καλοκαιριού. Η παραγωγή πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της Νήσος στην Τήνο έχει προηγηθεί όμως στις εγκαταστάσεις της Coffee Island στην Πάτρα η προετοιμασία του καφέ (κοπή και καβούρδισμα) ο οποίος με κρύα εκχύλιση θα προστεθεί στην μπίρα.
Από την πλευρά του ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, CEO της Coffee Island, ανέφερε ότι χρειάστηκαν μόλις πέντε λεπτά για να δώσουν τα χέρια με τον Αλέξανδρο Κουρή για να προχωρήσουν στην συνεργασία, ενώ τόνισε ότι το προϊόν δεν θα είχε βγει χωρίς τα εχέγγυα της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. Μέχρι στιγμής η μπίρα είναι τοποθετημένη στο δίκτυο καταστημάτων της Coffee Island με τα πρώτα στοιχεία να είναι ενθαρρυντικά. Στόχος είναι η δημιουργία και ενός δεύτερου κωδικού (ντεκαφεϊνέ) αλλά και η επέκταση της παρουσίας της εκτός Ελλάδας με πρώτους σταθμούς την Κύπρο και την Βρετανία.
Ο Πρόεδρος του ΔΣ της Πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, Άγις Πιστιόλας, στο πλαίσιο της εκδήλωσης σχολίασε: «Είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος για αυτή την κοινή δημιουργία της Νήσος και της Coffee Island. Είναι η πρώτη συνεργασία εταιρειών – Μελών μας που έχει ως αποτέλεσμα τη γέννηση ενός νέου προϊόντος. Η Coffee Cold Brew Beer αποτελεί ένα επιτυχημένο παράδειγμα συνεργατικής καινοτομίας και co-branding και επιβεβαιώνει ότι στους κόλπους της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ υπάρχουν οι συνθήκες που προωθούν και διευκολύνουν όλο και πιο σημαντικές συνέργειες μεταξύ των Μελών».