Γ.Δ.
1390.65 0,00%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
0,00%
4.22
CENER
0,00%
8.77
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.2
NOVAL
0,00%
2.5
OPTIMA
0,00%
12.8
TITC
0,00%
32.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.478
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.36
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
3.25
ΑΛΦΑ
0,00%
1.401
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.755
ΑΣΚΟ
0,00%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
6.48
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.11
ΒΙΟ
0,00%
5.26
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.655
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.475
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.14
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.285
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.06
ΔΑΑ
0,00%
7.81
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
0,00%
12.03
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.62
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.277
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.42
ΕΕΕ
0,00%
33.04
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.454
ΕΛΒΕ
0,00%
4.86
ΕΛΙΝ
0,00%
1.98
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.712
ΕΛΠΕ
0,00%
6.73
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.75
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.1
ΕΤΕ
0,00%
7.31
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.77
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.94
ΕΧΑΕ
0,00%
4.26
ΙΑΤΡ
0,00%
1.48
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.283
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.71
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.845
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.3
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.978
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.01
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.25
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
0,00%
1.565
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.056
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.58
ΚΡΙ
0,00%
13.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.934
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.37
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
0,00%
0.268
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.29
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.17
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.24
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.52
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
0,00%
2.655
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.68
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.94
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
0,00%
0.892
ΞΥΛΚ
0,00%
0.268
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
29.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.36
ΟΠΑΠ
0,00%
15.25
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.801
ΟΤΕ
0,00%
15.28
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.06
ΠΑΙΡ
0,00%
1.01
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.598
ΠΕΡΦ
0,00%
5.86
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.96
ΠΛΑΘ
0,00%
3.635
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.142
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.635
ΣΑΡ
0,00%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.332
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.545
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.98
ΣΠΙ
0,00%
0.564
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.69
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.585

Κωνσταντινόπουλος – Coffee Island: Ίσως η πιο δύσκολη στιγμή που έχουμε ζήσει

Με τα μελανότερα χρώματα περιέγραψε την κατάσταση που επικρατεί στην εστίαση και συγκεκριμένα τον καφέ ο CEO της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, στο περιθώριο της εκδήλωσης για την παρουσίαση της Coffee Cold Brew Beer. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά: «Πρόκειται ίσως για την πιο δύσκολη στιγμή που έχουμε ζήσει, καθώς είναι η πρώτη φορά που συμβαίνουν τόσα πολλά αρνητικά πράγματα μαζί», αναφερόμενος στις ελλείψεις και τις αυξήσεις των τιμών των πρώτων υλών, του μεταφορικού και ενεργειακού κόστους, των πληθωριστικών πιέσεων και της ανατροπής της ισοτιμίας ευρώ – δολαρίου.

Δήλωσε, ακόμη, ότι ασπάζεται την επιστολή του διευθύνοντος συμβούλου της Βενέτης, Παναγιώτη Μονεμβασιώτη, προς τον πρωθυπουργό για την ενέργεια, ενώ για τα Coffee Island τόνισε ότι οι ανατιμήσεις αγγίζουν το 70%, με τη διοίκηση να στηρίζει με κάθε τρόπο το δίκτυο των καταστημάτων, τα οποία στη συντριπτική τους πλειονότητα έχουν δημιουργηθεί μέσω του συστήματος franchise. Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι «αν δεν ξεφύγει περαιτέρω η κατάσταση», δεν πρόκειται να κλείσει κανένα κατάστημα της Coffee Island.

Πέρα από τα προαναφερόμενα προβλήματα, ένα ακόμη σημαντικό που έχει να αντιμετωπίσει ο κλάδος, όπως και η Coffee Island, είναι ο περιορισμός της κατανάλωσης. «Στην περίπτωσή μας οι έρευνες που πραγματοποιούμε δείχνουν ότι υπάρχει πιστότητα από τους καταναλωτές στο σήμα της Coffee Island, όμως αρκετοί είναι αυτοί που έχουν μειώσει την κατανάλωση, που αφορά κυρίως το δεύτερο ή τον τρίτο καφέ της ημέρας. Για εμάς το θετικό είναι ότι η μείωση είναι μικρότερη απ’ ό,τι στη συνολική αγορά, οπότε βελτιώνουμε τα μερίδιά μας», ανέφερε. Για τη φετινή χρονιά, την οποία χαρακτήρισε κακή, εκτιμά ότι οι πωλήσεις της εταιρείας θα είναι μειωμένες κατά 8% σε αξία, ποσοστό που θεωρεί ότι είναι ιδιαίτερα χαμηλό, εξαιτίας της αστάθειας της αγοράς. Στη συγκράτηση της πτώσης έχει συμβάλει σε μεγάλο βαθμό η ανάπτυξη του τμήματος του non coffee (κυρίως food snack), το οποίο φθάνει πλέον έως και το 25% των συνολικών πωλήσεων ενός καταστήματος.

Παραγωγή κάψουλας στην Ελλάδα

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες στις εγκαταστάσεις της Coffee Island στην Πάτρα θα ολοκληρωθεί η συναρμολόγηση της γραμμής για την παραγωγή και συσκευασία μεταλλικής κάψουλας καφέ, για την οποία έως τώρα συνεργαζόταν με εταιρεία του εξωτερικού. Εκτιμάται ότι από τον Δεκέμβριο η τροφοδοσία των σούπερ μάρκετ θα γίνεται από το εργοστάσιο της Πάτρας. Για τον κ. Κωνσταντινόπουλο η αγορά της κάψουλας είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς είναι η πλέον ανερχόμενη κατηγορία στο χώρο του καφέ μέσα από το κανάλι των σούπερ μάρκετ, με τα μεγέθη της πλέον να πλησιάζουν, σε επίπεδο αξίας, αυτά του ελληνικού καφέ. Στόχος για την Coffee Island, που είναι σχετικά νέος παίκτης στη συγκεκριμένη κατηγορία, είναι η είσοδός της σε περισσότερα καταστήματα σούπερ μάρκετ.

Σε ό,τι αφορά στο δίκτυο, η αλυσίδα διαθέτει 479 σημεία και το βάρος το επόμενο διάστημα θα πέσει στην επέκταση στο εξωτερικό. Στο πλαίσιο αυτό, αναμένεται να ανοίξει δεύτερο κατάστημα στο Λονδίνο έως τα τέλη του έτους, ενώ στην ανεύρεση του σημείου που θα λειτουργήσει το δεύτερο κατάστημα βρίσκεται και στο Βουκουρέστι. Σε ό,τι αφορά στην αγορά του Καναδά, η Coffee Island προχώρησε πρόσφατα σε λύση της συνεργασίας (joint venture) με τοπικό συνεταίρο και επανατοποθετείται με την προοπτική ανάπτυξης μέσω franchise, ενώ στην Αίγυπτο, όπου έχει παρουσία με δύο Coffee Island στο Κάιρο, στόχος είναι η δημιουργία άλλων δύο σημείων το επόμενο διάστημα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!