Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

LG Electronics: Έσοδα – ρεκόρ στο γ’ τρίμηνο του 2022

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε τα ενοποιημένα έσοδα του τρίτου τριμήνου 2022, τα οποία έφτασαν τα 21.2 τρισεκατομμύρια KRW, αύξηση 14.1% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, σημειώνοντας τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα στην ιστορία της LG Electronics. Τα λειτουργικά κέρδη για το τρίτο τρίμηνο ήταν 746.6 δισ. KRW, 25.1% ψηλότερα από το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Για το τρίτο τρίμηνο, η εταιρία σημείωσε αύξηση εσόδων από τις αυξημένες πωλήσεις premium οικιακών συσκευών συπεριλαμβανομένων και νέων κατηγοριών συσκευών και ανταλλακτικών αυτοκινήτων. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη τα έκτακτα κόστη που προέκυψαν πέρυσι, τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν λόγω της χαμηλής ζήτησης που προκλήθηκε από την παγκόσμια οικονομική επιβράδυνση.

Η LG Home Appliance & Air Solution Company σημείωσε έσοδα 7,5 τρισεκατομμυρίων KRW για το τρίτο τρίμηνο του 2022, με αύξηση 5.8% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου χρόνου, καταγράφοντας τα υψηλότερα έσοδα τρίτου τριμήνου στην ιστορία του συγκεκριμένου business unit. Tα λειτουργικά κέρδη των 228.3 δις KRW ήταν χαμηλότερα από την περσινή χρονιά λόγω των αυξημένων επενδύσεων στο marketing και την εφοδιαστική αλυσίδα.

Η αύξηση των εσόδων προήλθε από τις μεγάλες πωλήσεις σε premium συσκευές, συμπεριλαμβανομένων νέων κατηγοριών συσκευών, όπως προϊόντα υγιεινής που χρησιμοποιούν τεχνολογία ατμού στις βασικές περιοχές της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης. To business unit σχεδιάζει να συνεχίσει τη δυναμική του βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητα των premium προϊόντων και ενισχύοντας τη βασική σειρά του, μαζί με τη διαχείριση της δομής του κόστους για την ενίσχυση της κερδοφορίας.

Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα 3,7 τρισεκατομμυρίων KRW το τρίτο τρίμηνο και λειτουργική ζημία 55,4 δισεκατομμυρίων KRW, γεγονός που αντικατοπτρίζει υψηλότερες επενδύσεις μάρκετινγκ ως απάντηση στον έντονο ανταγωνισμό της αγοράς. Η στρατηγική οικιακής ψυχαγωγίας της LG θα επικεντρωθεί στην αποτελεσματική διαχείριση των δαπανών μάρκετινγκ και στην ενίσχυση του τμήματος τηλεοράσεων premium, εκτός από την εύχρηστη διαχείριση αποθέματος.

Η LG Vehicle component Solutions Company κατέγραψε πωλήσεις 2,3 τρισεκατομμυρίων KRW στο τρίτο τρίμηνο, αύξηση 45,6% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2021, σημειώνοντας τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα του συγκεκριμένου business unit. Τα λειτουργικά κέρδη τρίτου τριμήνου 2022 ήταν 96,1 δισεκατομμύρια KRW. Οι σημαντικά υψηλότερες πωλήσεις προήλθαν από την προβλεπόμενη ανταπόκριση στην υψηλότερη ζήτηση από αυτοκινητοβιομηχανίες με αποτελεσματική διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η εταιρία θα συνεχίσει να χτίζει ισχυρές σχέσεις με παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες και να εργάζεται για την αύξηση της κερδοφορίας μέσω της αποτελεσματικής διαχείρισης της δομής του κόστους.

Η LG Business Solutions Company κατέγραψε έσοδα τρίτου τριμήνου ύψους 1,4 τρισεκατομμυρίων KRW, με λειτουργικές ζημίες 14,4 δισεκατομμυρίων KRW, που προκλήθηκαν από το υψηλότερο κόστος πρώτων υλών και το αυξημένο παγκόσμιο κόστος logistics. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 9,7 τοις εκατό σε σχέση με έναν χρόνο πριν, κυρίως λόγω της ανάκαμψης του τμήματος B2B. Η εταιρία σχεδιάζει να στοχεύσει επιθετικά το τμήμα B2B που ανακάμπτει, αναπτύσσοντας πιο προσαρμοσμένες λύσεις και επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της για σταθερή ανάπτυξη, σε συνδυασμό με τη σταθεροποίηση της προσφοράς βασικών εξαρτημάτων, την ενεργή μείωση του κόστους και τη διαχείριση των πόρων πιο αποτελεσματικά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!