THEPOWERGAME
Με την πληρότητα να ξεπερνά το 90%, το νέο παραθαλάσσιο resort Brown Beach Chalkida, του Ομίλου Brown Hotels, υποδέχτηκε τους επισκέπτες για το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου και βαδίζει ολοταχώς για το πρώτο crash test επιμήκυνσης της τουριστικής σεζόν.
Για την ακρίβεια, θα είναι το πρώτο beach resort που θα παραμείνει σε λειτουργία 365 ημέρες το χρόνο, και ήδη, η ζήτηση για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς κινείται σε ανοδική τροχιά από Έλληνες και ξένους ταξιδιώτες.
«Ανοίξαμε μόλις στα μέσα του Ιουνίου, και παρόλο που δεν είχαμε κλεισμένα συμβόλαια με tour operators, είδαμε τη ζήτηση να αυξάνεται πολύ περισσότερο από όσο αναμέναμε. Η μέση πληρότητα τον Αύγουστο ήταν 87%, αλλά ήταν πολλές οι ημέρες που αγγίξαμε το 100% », αναφέρει σχετικά ο Λεωνίδας Τσάγκαρης Cluster General Manager στα ξενοδοχεία Brown Beach Chalkida και Brown Beach Eretria.
Εξηγεί δε, πως οι πελάτες ανακάλυψαν το νέο resort κυρίως από διαφήμιση word of mouth και μέσα από τα συστήματα κρατήσεων, όπως είναι η Booking, όπου η νέα μονάδα διατηρεί εξαιρετική βαθμολογία 9.1.
Το Brown Beach Chalkida, αποτελεί ριζική ανακαίνιση του πρώην ξενοδοχείου Pelagos, και τη νέα του αρχιτεκτονική ανέλαβε και ολοκλήρωσε η Urban Soul Project (USP) που υπογράφει κι άλλες μονάδες της Brown Hotels στο κέντρο της Αθήνας.
Στο κέντρο του main lobby δεσπόζει ένα τζάκι, που θα συνδέει τη χειμερινή ατμόσφαιρα με το θαλασσινό τοπίο, αναδεικνύοντας τη Χαλκίδα ως κορυφαίο προορισμό για off season διακοπές.
Παράλληλα, διαθέτοντας αίθουσα συνεδρίων και εκδηλώσεων με δυνατότητα φιλοξενίας 100 άτομα, η μονάδα καταγράφει πολύ μεγάλη ζήτηση στο corporate κομμάτι από εταιρείες που ενδιαφέρονται για συνέδρια και επαγγελματικό τουρισμό καθόλη τη διάρκεια του έτους.
Οι κρατήσεις συνεχίζουν να κινούνται την τελευταία στιγμή, και οι τρεις μεγαλύτερες αγορές της μονάδας πέραν από την ελληνική είναι η Γαλλία, το Ισραήλ και η Ρουμανία.
Η φιλοσοφία ενός beach, αλλά και… city resort
Αυτή τη στιγμή το Brown Beach Chalkida διαθέτει 119 δωμάτια και bungalows με βασικό πλεονέκτημα τον ήσυχο κολπίσκο στην παραλία του Αγίου Μηνά όπου στα άμεσα σχέδια του ομίλου είναι να αναπτυχθεί και το διπλανό παραλιακό κομμάτι.
«Θα έλεγα πως το Brown Beach Chalkida είναι κάτι ανάμεσα σε ένα beach resort και ένα city resort καθώς απευθύνεται τόσο στο business οσο και στο leisure. Ας μην ξεχνάμε ότι στην Χαλκίδα, πολλές εταιρείες διατηρούν τα εργοστάσιά τους, κάτι που βλέπουμε να φέρνει κινητικότητα στον επαγγελματικό τουρισμό το επόμενο διάστημα», λέει ο Λ. Τσάγκαρης.
Από την πλευρά της η Δήμητρα Αρίδα VP Marketing & Sales της Brown Hotels, τονίζει την urban αισθητική της μονάδας – μια φιλοσοφία που έχουν σχεδόν όλα τα ξενοδοχεία του Ομίλου Brown – και περιγράφει το μεγάλο αβαντάζ του Brown Beach Chalkida να προσφέρει ξεκούραση ακόμα κι αν οι λόγοι διαμονής είναι καθαρά επαγγελματικοί, ενώ βλέπει να υπάρχει ζήτηση όλο το χρόνο καθώς η πρόσβαση από την Αθήνα είναι μόλις μία ώρα.
«Αυτή την περίοδο η τιμή δωματίου (δίκλινο, τρίκλινο) ανέρχεται στα 210 ευρώ και στο πλαίσιο ενός ειδικού πακέτου που θέλαμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας περιλαμβάνει όλα τα γεύματα, δηλαδή welcome drink, πρωινό, μεσημεριανό δείπνο και παράλληλα εμπεριέχει αναβάθμιση δωματίου και late checkout», συμπληρώνει η κ. Αρίδα.
Είναι ένα ξενοδοχείο που απευθύνεται τόσο σε ζευγάρια όσο και σε οικογένειες καθώς έχει εξασφαλίσει έναν ειδικό χώρο-παιδότοπο, αλλά και υπαίθριους χώρους στη φύση που παρέχουν ασφάλεια.
Ακόμη, μεγάλο κίνητρο για τους επισκέπτες δείχνουν να είναι οι αθλητικές δραστηριότητες αλλά και τα δύο γήπεδα που διαθέτει, για τένις και ποδόσφαιρο (φυσικό χορτάρι).
Ήδη, αυτές τις μέρες έχει εγκατασταθεί τηλεοπτικό συνεργείο από το Ισραήλ για τις ανάγκες γυρισμάτων ενός Reality TV Show με αθλητικό περιεχόμενο.
Η Brown Hotels επεκτείνει δυναμικά την παρουσία της στον ξενοδοχειακό κλάδο, έχοντας στα σκαριά άλλες εννέα νέες μονάδες σε Αθήνα, Κόρινθο, Χανιά, Λουτράκι και Θεσσαλονίκη, με στόχο να έχει αυξήσει στις 20 μονάδες από τις έντεκα που διαθέτει σήμερα μέχρι την άνοιξη του 2023.