Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Έκθεση Sial 2022: Διευρύνει την παρουσία της σε αγορές της Ασίας

Με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της στην παγκόσμια αγορά, η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι συμμετείχε στη «Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Sial 2022» που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι στις 15 – 19 Οκτωβρίου.

Έχοντας ως όχημα το ελληνικό γιαούρτι αλλά και το παγωτό, η εξαγωγική δράση της Κρι Κρι συνεχίζει τη δυναμική της πορεία σε πάνω από 40 χώρες, σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία. Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης, τα στελέχη της Κρι Κρι πραγματοποίησαν περισσότερες από 100 επαφές με στελέχη από τις παραπάνω περιοχές, με τα Super Spoon High Protein και το Greek Frozen Yogurt να βρίσκονται στο επίκεντρο των συζητήσεων.

Το 2022, το ελληνικό γιαούρτι της Κρι Κρι σημειώνει υψηλή διψήφια ανάπτυξη ως προς τον όγκο πωλήσεων, αφού, πέρα από την εδραίωσή του σε Ιταλία, Αγγλία, Γερμανία, Βέλγιο, Αυστρία, εξαπλώνεται δυναμικά σε ολοένα περισσότερες αγορές τόσο στην Κεντρική Ευρώπη, όσο και σε Σκανδιναβία και Βαλκάνια. Η αιχμή του δόρατος είναι το Super Spoon High Protein που ανταποκρίνεται πλήρως στις διεθνείς καταναλωτικές τάσεις για απολαυστική γεύση σε συνδυασμό με λειτουργικά οφέλη.

Αλματώδης είναι η ανάπτυξη και στο παγωτό, με οδηγό την κατηγορία του Greek Frozen Yogurt. Η αυθεντικότητα και η μοναδική γεύση είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Κρι Κρι στη συγκεκριμένη κατηγορία, καθώς είναι η μοναδική εταιρεία στον κόσμο που χρησιμοποιεί το δικό της αυθεντικό ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι στην παραγωγή του Greek Frozen Yogurt, σε μια ποικιλία από γεύσεις και formats.

Το 2020, η Κρι Κρι λάνσαρε για πρώτη φορά κωδικούς Greek Frozen Yogurt στην Ιταλία, σε κύπελλα 320g, που βρέθηκαν στα ράφια των μεγαλύτερων retailers. Η επιτυχία ήταν άμεση καθώς οι πωλήσεις ξεπέρασαν το 1 εκατ. τεμάχια την πρώτη χρονιά (εν μέσω της πανδημίας του covid-19). Έκτοτε, η αλματώδης ανάπτυξη συνεχίζεται, με νέους κωδικούς σε κύπελλο και ξυλάκι. Για το 2021, το μερίδιο αγοράς σε όγκο της Κρι Κρι (Brand + Private Label) στην αγορά Frozen Υogurt της Ιταλίας ξεπέρασε το 30% (Nielsen 2021), οδεύοντας προς τριπλασιασμό του όγκου πωλήσεων το 2022.

Μετά την αξιοσημείωτη επιτυχία στην Ιταλία – τη χώρα του παγωτού- αλλά και τη θερμή υποδοχή στις μεγαλύτερες αγορές της Κεντρικής Ευρώπης, το Greek Frozen Yogurt αναπτύσσεται πλέον πολύ δυναμικά και στην Κορέα. Παράλληλα, βάζει πλώρη και για άλλες αγορές της Ασίας που είναι στρατηγικής σημασίας για την Κρι Κρι, όπως η Ιαπωνία, η Ταϊβάν, η Κίνα και η Σιγκαπούρη. Όσον αφορά στη Μέση Ανατολή, επιδιώκει περαιτέρω ανάπτυξη σε αγορές όπως: Ισραήλ, Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!