Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Έκθεση Sial 2022: Διευρύνει την παρουσία της σε αγορές της Ασίας

Με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της στην παγκόσμια αγορά, η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι συμμετείχε στη «Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Sial 2022» που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι στις 15 – 19 Οκτωβρίου.

Έχοντας ως όχημα το ελληνικό γιαούρτι αλλά και το παγωτό, η εξαγωγική δράση της Κρι Κρι συνεχίζει τη δυναμική της πορεία σε πάνω από 40 χώρες, σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία. Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης, τα στελέχη της Κρι Κρι πραγματοποίησαν περισσότερες από 100 επαφές με στελέχη από τις παραπάνω περιοχές, με τα Super Spoon High Protein και το Greek Frozen Yogurt να βρίσκονται στο επίκεντρο των συζητήσεων.

Το 2022, το ελληνικό γιαούρτι της Κρι Κρι σημειώνει υψηλή διψήφια ανάπτυξη ως προς τον όγκο πωλήσεων, αφού, πέρα από την εδραίωσή του σε Ιταλία, Αγγλία, Γερμανία, Βέλγιο, Αυστρία, εξαπλώνεται δυναμικά σε ολοένα περισσότερες αγορές τόσο στην Κεντρική Ευρώπη, όσο και σε Σκανδιναβία και Βαλκάνια. Η αιχμή του δόρατος είναι το Super Spoon High Protein που ανταποκρίνεται πλήρως στις διεθνείς καταναλωτικές τάσεις για απολαυστική γεύση σε συνδυασμό με λειτουργικά οφέλη.

Αλματώδης είναι η ανάπτυξη και στο παγωτό, με οδηγό την κατηγορία του Greek Frozen Yogurt. Η αυθεντικότητα και η μοναδική γεύση είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Κρι Κρι στη συγκεκριμένη κατηγορία, καθώς είναι η μοναδική εταιρεία στον κόσμο που χρησιμοποιεί το δικό της αυθεντικό ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι στην παραγωγή του Greek Frozen Yogurt, σε μια ποικιλία από γεύσεις και formats.

Το 2020, η Κρι Κρι λάνσαρε για πρώτη φορά κωδικούς Greek Frozen Yogurt στην Ιταλία, σε κύπελλα 320g, που βρέθηκαν στα ράφια των μεγαλύτερων retailers. Η επιτυχία ήταν άμεση καθώς οι πωλήσεις ξεπέρασαν το 1 εκατ. τεμάχια την πρώτη χρονιά (εν μέσω της πανδημίας του covid-19). Έκτοτε, η αλματώδης ανάπτυξη συνεχίζεται, με νέους κωδικούς σε κύπελλο και ξυλάκι. Για το 2021, το μερίδιο αγοράς σε όγκο της Κρι Κρι (Brand + Private Label) στην αγορά Frozen Υogurt της Ιταλίας ξεπέρασε το 30% (Nielsen 2021), οδεύοντας προς τριπλασιασμό του όγκου πωλήσεων το 2022.

Μετά την αξιοσημείωτη επιτυχία στην Ιταλία – τη χώρα του παγωτού- αλλά και τη θερμή υποδοχή στις μεγαλύτερες αγορές της Κεντρικής Ευρώπης, το Greek Frozen Yogurt αναπτύσσεται πλέον πολύ δυναμικά και στην Κορέα. Παράλληλα, βάζει πλώρη και για άλλες αγορές της Ασίας που είναι στρατηγικής σημασίας για την Κρι Κρι, όπως η Ιαπωνία, η Ταϊβάν, η Κίνα και η Σιγκαπούρη. Όσον αφορά στη Μέση Ανατολή, επιδιώκει περαιτέρω ανάπτυξη σε αγορές όπως: Ισραήλ, Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!