THEPOWERGAME
Είσοδο στην ελληνική αγορά φαίνεται να εξετάζει, σύμφωνα με πληροφορίες, η Βρετανική Primark, μία από τις μεγαλύτερες ξένες αλυσίδες λιανεμπορίου, η οποία δραστηριοποιείται κυρίως στον κλάδο της ένδυσης – υπόδησης χαμηλού κόστους.
Μάλιστα, η Primark έχει ενδιαφερθεί να αναπτύξει κατάστημα χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων στο Ελληνικό και συγκεκριμένα στο ένα εκ των δύο εμπορικών κέντρων που σχεδιάζεται να αναπτυχθεί εκεί ή στον περιβάλλοντα χώρο του, σε αυτό που θα βρίσκεται επί της λεωφόρου Βουλιαγμένης.
Αρμόδιες πηγές υποστηρίζουν πως δεν έχει οριστικοποιηθεί κάποια συμφωνία ούτε με την Primark, ούτε και με άλλες μεγάλες λιανεμπορικές αλυσίδες που έχουν ενδιαφερθεί να αναπτύξουν καταστήματα στο Ελληνικό. Θα πρέπει να προηγηθεί το οικονομικό κλείσιμο της συναλλαγής για την παραχώρηση του Ελληνικού στη Lamda Development.
Primark: Η ιστορία πίσω από τον κολοσσό του λιανεμπορίου
Η Primark ιδρύθηκε το 1969 στο Δουβλίνο. Σήμερα διαθέτει 384 καταστήματα σε 13 χώρες παγκοσμίως (Ιρλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Πορτογαλία, Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Αυστρία, Γαλλία, Ιταλία, Σλοβενία, Πολωνία και ΗΠΑ).
Προσφέρει, σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, όπως βρεφικά και παιδικά ρούχα, γυναικεία ενδύματα, ενδύματα, οικιακά είδη, αξεσουάρ, υποδήματα, προϊόντα ομορφιάς και είδη μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής.
Από τον Ιανουάριο του 2018 πλησίασε και το vegan καταναλωτικό κοινό, προσθέτοντας στην γκάμα του και πολλά vegan σνακ.
H Primark είναι μία από τις μεγαλύτερες λιανεμπορικές επιχειρήσεις ένδυσης στην Ευρώπη. Αποτελεί θυγατρική εταιρεία του βρετανικού ομίλου ABF (Associated British Foods), εισηγμένου στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου, ο οποίος δραστηριοποιείται ακόμη στην παραγωγή ζάχαρης, στο λιανεμπόριο τροφίμων, στην παραγωγή πρώτων υλών αρτοποιίας και στην παραγωγή ζωοτροφών.
Στο Facebook δημιουργήθηκε ομάδα με την ονομασία «Θέλουμε Primark στην Ελλάδα/We want Primark in Greece» και έχει συγκεντρώσει ήδη περισσότερους από 2 χιλ. οπαδούς.
H είσοδος του βρετανικού κολοσσού του λιανεμπορίου στην ελληνική αγορά θα φέρει σοβαρές αναταράξεις στον επιχειρηματικό χάρτη της χώρας. Κι αυτό, γιατί θα ανταγωνίζεται κυρίως αλυσίδες όπως η ελληνική Jumbo, καθώς και ξένες όπως η H&M και τα Zara.