THEPOWERGAME
Επέκταση και δυναμική ανάπτυξη των Kiosky`s Convenience Stores σε όλη την Ελλάδα, σχεδιάζει η εταιρεία μέχρι το τέλος του έτους. Στόχος είναι η λειτουργία 100 καταστημάτων, τόσο ιδιόκτητων όσο και με τη μέθοδο franchise.
Η ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων υποστηρίζεται από τη σύνδεσή τους με την ηλεκτρονική πλατφόρμα ekiosky’s. Καθώς και από τη διανομή προϊόντων κατ΄ οίκoν, δημιουργώντας ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους με τρεις τρόπους
- από το φυσικό κατάστημα,
- από την ηλεκτρονική πλατφόρμα αλλά και
- τηλεφωνικά, με διευρυμένο ωράριο, έως τις 23:00, καθημερινά αλλά και τις Κυριακές.
Σημειώνεται ότι η πλατφόρμα ekiosky’s, ξεπέρασε σε ένα χρόνο από την έναρξη λειτουργίας της, τον στόχο των 300.000 παραγγελιών και των 2 εκατομμυρίων επισκεπτών, έχοντας στη διάθεση των καταναλωτών πάνω από 1.000 κωδικούς για τα μικροψώνια τους, που οφείλεται τόσο στη γενικότερη τάση απομακρυσμένων αγορών λόγω και της πανδημίας, όσο και στη δυνατότητα που παρέχεται στον καταναλωτή για διανομή κατ’ οίκον, μέσα σε λίγα λεπτά από την παραγγελία.
Περισσότερες από 300.000 παραγγελίες και των 2 εκατ οι επισκέπτες,
σε ένα χρόνο λειτουργίας
Με τον συνδυασμό του φυσικού καταστήματος με το ηλεκτρονικό, η Kiosky’s είναι η μοναδική εταιρεία που καλύπτει ήδη, σε επίπεδο διανομής προϊόντων μικρής λιανικής, περισσότερο από το 90% της γεωγραφίας της Αττικής.
Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 57 καταστήματα στην Αττική. Τους τελευταίους μήνες ξεκίνησαν τη λειτουργία τους τα πρώτα Κiosky`s Convenience Stores στη Θεσσαλονίκη. Αλλά και στον Πύργο Ηλείας, τη Λαμία και τη Σύρο. Το στρατηγικό πλάνο της εταιρείας προβλέπει την επέκταση του δικτύου της και σε άλλες πόλεις, με στόχο τη λειτουργία 100 καταστημάτων, μέχρι το τέλος του έτους.
«Η ανάπτυξή μας τα τελευταία χρόνια» σημειώνει ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιώργος Μούχαλης «μας δίνει τη δυνατότητα να κατακτήσουμε νέες προκλήσεις. Όπως η επέκταση του δικτύου μας και ο πραγματικός συνδυασμός φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος. Σε μια αγορά με μεγάλη κινητικότητα, έχουμε καταφέρει να υλοποιούμε μια στρατηγική που δείχνει το δρόμο για τη λιανική των επόμενων χρόνων».
Βρισκόμαστε ένα βήμα μπροστά από την ανάπτυξη της αγοράς και την διεύρυνσή της με νέους παίχτες
«Έχουμε παρουσία σε όλη την αλυσίδα της αγοράς. Από τα logistics και τη διανομή, μέχρι την πώληση των προϊόντων. Και από το φυσικό κατάστημα, στο ηλεκτρονικό κατάστημα και στην κατ’ οίκον διανομή. Βρισκόμαστε ένα βήμα μπροστά από την ανάπτυξη της αγοράς, η οποία διευρύνεται με νέους παίχτες. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε πρωτοπόροι, με τη δημιουργία δική μας τεχνολογίας για την ακόμη καλύτερη εμπειρία του καταναλωτή» δηλώνει ο πρόεδρος της εταιρείας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ