THEPOWERGAME
Μετά την Pepco μία ακόμη πολωνική αλυσίδα έρχεται να δραστηριοποιηθεί στην ελληνική αγορά τους επόμενους μήνες. Πρόκειται για την Sinsay, την επονομαζόμενη και πολωνική Zara, η οποία έχει παρουσία στη χώρα μας από πέρυσι μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος. Η θετική πορεία του τελευταίου στην Ελλάδα φαίνεται ότι έπαιξε καθοριστικό ρόλο για την έλευση της Sinsay και με φυσικό κατάστημα στην χώρα μας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε με αφορμή τα οικονομικά μεγέθη του πρώτου εξαμήνου η διοίκηση του ομίλου LPP, στον οποίο ανήκει η Sinsay, τα ισχυρά αποτελέσματα ήρθαν καθώς η Sinsay σημείωσε ταχεία ανάπτυξη με αύξηση εσόδων 63%, καθώς επεκτάθηκε σε νέες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, την Ισπανία και την Ιταλία. Οι αγορές της Δυτικής Ευρώπης αποτελούν τον επόμενο στόχο για ανάπτυξη με φυσικά καταστήματα καθώς πλέον έχει καλύψει σχεδόν όλη την Ανατολική Ευρώπη.
Η Ελλάδα εκτιμάται ότι θα είναι η δεύτερη αγορά στην Δυτική Ευρώπη που θα επεκταθεί καθώς μέχρι το τέλος του χρόνου έχει δρομολογηθεί να ανοίξει ένα κατάστημα στη γειτονική Ιταλία, ενώ για την χώρα μας προσδιορίζει την είσοδο «στις αρχές του επόμενου έτους». Ειδικότερα για την Ελλάδα, η είσοδος αναμένεται να πραγματοποιηθεί το πρώτο τρίμηνο του νέου οικονομικού έτους του ομίλου (σ.σ. στην Πολωνία οι οικονομικές χρήσεις ξεκινούν από τον μήνα Φεβρουάριο).
Για την είσοδο της Sinsay στην Ελλάδα έχει συσταθεί ήδη εταιρεία από τον περασμένο Ιούνιο, η LPP Greece Μονοπρόσωπη Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία. Διαχειρίστρια της εταιρείας είναι η Slawomir Loboda ενώ ενδεικτικό του επενδυτικού ενδιαφέροντος που υπάρχει για την ελληνική αγορά είναι ότι αρχικό εταιρικό κεφάλαιο ανέρχεται σε 1 εκατ. ευρώ.
Τα πολωνικά Zara
Τα Sinsay έχουν χαρακτηριστεί ως πολωνικά Zara καθώς ακολουθούν την πολιτική του fast fashion που κατέστησε παγκόσμια τάση ο ισπανικός όμιλος της Inditex. Όπως αναφέρεται στην παρουσίαση της εταιρείας, παρέχει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων σε χαμηλές τιμές. Σχεδιάζει σειρές μόδας που αποτελούν καθημερινή πηγή έμπνευσης για έφηβες και γυναίκες, καθώς και για άνδρες που προτιμούν ένα casual urban στυλ. Οι προτάσεις της μάρκας περιλαμβάνουν επίσης άνετα και λειτουργικά ρούχα για μαμάδες, καθώς και προϊόντα και αξεσουάρ για παιδιά. Η γκάμα της Sinsay συμπληρώνεται από την κατηγορία προϊόντωνδιακόσμησης σπιτιού και μια σειρά προϊόντων μακιγιάζ και περιποίησης δέρματος.
Ο όμιλος LPP
Ο όμιλος LPP, στον οποίο η Sinsay αποτελεί το νεότερο μέλος καθώς δημιουργήθηκε πριν μόλις εννέα χρόνια, είναι μια πολωνική οικογενειακή επιχείρηση και μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες ένδυσης στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Εδώ και 30 χρόνια, δραστηριοποιείται με επιτυχία στην Πολωνία και στο εξωτερικό, προσφέροντας τις συλλογές της σε μεγάλες πρωτεύουσες όπως το Λονδίνο, το Ελσίνκι ή το Τελ Αβίβ. Η LPP SA διαχειρίζεται πέντε επωνυμίες μόδας: Reserved, Cropp, House, Mohito και Sinsay με παρουσία σήμερα σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα σε σχεδόν 40 αγορές παγκοσμίως.
Ο όμιλος διαθέτει μια αλυσίδα με περισσότερα από 1.700 καταστήματα συνολικής επιφάνειας 1,4 εκατ. τ.μ. και διανέμει ρούχα και αξεσουάρ σε 3 ηπείρους. Η LPP απασχολεί πάνω από 24 χιλιάδες άτομα στα γραφεία και τις δομές πωλήσεών της στην Πολωνία, την Ευρώπη, την Ασία και την Αφρική. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήταν από τους πρώτους ομίλους που αποχωρήσαν από την ρωσική αγορά μετά την εισβολή στην Ουκρανία. Στην τελευταία διέθετε 159 καταστήματα πριν το πόλεμο. Σήμερα, συνεχίζει να έχει παρουσία με 96 καταστήματα ενώ έχουν κλείσει κάποια που βρίσκονται σε εμπόλεμες περιοχές ενώ 25 έχουν καταστραφεί εξαιτίας του πολέμου.