Γ.Δ.
1503.73 -0,48%
ACAG
+0,51%
5.95
BOCHGR
+0,42%
4.77
CENER
+0,40%
10.04
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.25
EVR
-1,66%
1.48
NOVAL
+0,63%
2.385
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,39%
40.2
ΑΑΑΚ
+7,14%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,85%
1.698
ΑΒΕ
+2,72%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-1,07%
2.77
ΑΚΡΙΤ
+7,89%
0.82
ΑΛΜΥ
-1,12%
4.425
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.718
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.37
ΑΣΚΟ
+0,31%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-3,02%
7.06
ΑΤΕΚ
+9,33%
0.492
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.25
ΒΙΟ
-1,19%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,25%
1.995
ΒΙΟΣΚ
-1,84%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.48
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-1,26%
12.51
ΔΟΜΙΚ
+2,01%
3.045
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,29%
2.06
ΕΕΕ
-1,37%
33.12
ΕΚΤΕΡ
+0,97%
1.868
ΕΛΒΕ
-1,78%
4.96
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,35%
2.19
ΕΛΠΕ
-1,30%
7.6
ΕΛΣΤΡ
-2,36%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.886
ΕΛΧΑ
-3,80%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
+0,02%
8.05
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.343
ΕΧΑΕ
-2,06%
4.75
ΙΑΤΡ
+1,21%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-3,75%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
-47,99%
0.031
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΤ
+0,41%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,68%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+0,57%
350
ΚΕΚΡ
-3,62%
1.33
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.479
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
1.428
ΚΟΥΕΣ
-1,62%
6.06
ΚΡΙ
-1,25%
15.8
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,39%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,60%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-2,04%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,99%
1.02
ΛΕΒΚ
+7,52%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-0,63%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+0,69%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.83
ΜΕΝΤΙ
-0,84%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,47%
21.3
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.68
ΜΟΤΟ
+1,47%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,78%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,88%
33.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+2,02%
0.808
ΞΥΛΚ
+4,91%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+8,64%
23.9
ΟΛΠ
-0,17%
30.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,89%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-1,79%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,93%
1.09
ΠΑΠ
-0,78%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,12%
4.19
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.34
ΠΛΑΘ
-1,66%
4.15
ΠΛΑΚΡ
-2,05%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.41
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.73
ΣΑΡ
+0,55%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,29%
6.1
ΣΠΙ
-2,74%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
-2,34%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,13%
3.955
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.6

Ταχιάος – Αττικό Μετρό: Τα οφέλη από τους 3 νέους σταθμούς στον Πειραιά

Στα εγκαίνια των τριών σταθμών του Μετρό στον Πειραιά αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, που το χαρακτήρισε ως ένα πολύ σημαντικό γεγονός για όλους τους Έλληνες, όχι μόνο για τους κατοίκους του Πειραιά.

«Το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας συνδέεται με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και μάλιστα αυτό που έχει την μεγαλύτερη ακτοπλοϊκή κίνηση και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Μέσα σε 55 λεπτά θα μπορεί κάποιος από το αεροδρόμιο να βρίσκεται στο λιμάνι και αυτό δεν αφορά μόνο τους χρήστες της Αττικό Μετρό, αφορά και τους επισκέπτες της χώρας. Αλλάζει τα δεδομένα στην Αττική, στον τουρισμό, αλλάζει και τα δεδομένα στον Πειραιά» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα.

«Για τον Πειραιά είναι μια πολύ μεγάλη μέρα. Είναι σταθμοί με εξαιρετική αρχιτεκτονική, με αναφορές στο Δημοτικό Θέατρο και στα αρχαιολογικά ευρήματα των ανασκαφών που έγιναν λόγω των έργων του μετρό. Αποτελούν κοσμήματα για τον Πειραιά» συμπλήρωσε.

Πέρα από τα οφέλη στην κυκλοφορία των οχημάτων της πόλης και την ευκολία στην μετακίνηση των επιβατών στην περιοχή, θα περιοριστεί σημαντικά και το ενεργειακό αποτύπωμα, καθώς το διοξείδιο του άνθρακα που εκλύεται στην ατμόσφαιρα θα μειωθεί κατά 150 τόνους, λόγω της μείωσης των οχημάτων που θα κυκλοφορούν στην περιοχή.

Τα έργο, ανέφερε ο κ. Ταχιάος, στοίχισε 730 εκατ. και χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ, από τον κρατικό προϋπολογισμό και από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. «Ξέρουμε ότι πρόκειται για ένα έργο που και αυτό επιβαρύνει τον φορολογούμενο Έλληνα καθώς ακόμα και τα δάνεια της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων εξυπηρετούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό για πολλά χρόνια. Κατά συνέπεια, είναι έργο που πρέπει να το αγαπήσουμε, πρέπει να το προσέξουμε, είναι έργο που εμείς ως διοίκηση της Αττικό Μετρό το διαχειριστήκαμε με πάρα πολύ μεγάλη προσοχή, με πάρα πολύ φειδώ, γιατί ξέρουμε ότι ο Έλληνας φορολογούμενος πληρώνει για αυτό» τόνισε.

Τι απάντησε εάν μπορεί να αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου

Ερωτηθείς εάν μπορεί να αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου, ο κ. Ταχιάος, απάντησε ότι δεν υπάρχει θέμα αύξησης στην τιμή του εισιτηρίου, στον βαθμό που μπορεί να γνωρίζει ο ίδιος. «Δεν υπάρχει λόγος, ούτε ήταν ποτέ στις προθέσεις οποιουδήποτε επειδή προστίθενται σταθμοί να αυξάνεται το εισιτήριο, ίσα ίσα οι σταθμοί γίνονται ώστε να εξυπηρετηθεί ο κόσμος να κάνει φθηνές μετακινήσεις σε σύντομο χρόνο» συμπλήρωσε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!