Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Ταχιάος – Αττικό Μετρό: Τα οφέλη από τους 3 νέους σταθμούς στον Πειραιά

Στα εγκαίνια των τριών σταθμών του Μετρό στον Πειραιά αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, που το χαρακτήρισε ως ένα πολύ σημαντικό γεγονός για όλους τους Έλληνες, όχι μόνο για τους κατοίκους του Πειραιά.

«Το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας συνδέεται με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και μάλιστα αυτό που έχει την μεγαλύτερη ακτοπλοϊκή κίνηση και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Μέσα σε 55 λεπτά θα μπορεί κάποιος από το αεροδρόμιο να βρίσκεται στο λιμάνι και αυτό δεν αφορά μόνο τους χρήστες της Αττικό Μετρό, αφορά και τους επισκέπτες της χώρας. Αλλάζει τα δεδομένα στην Αττική, στον τουρισμό, αλλάζει και τα δεδομένα στον Πειραιά» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα.

«Για τον Πειραιά είναι μια πολύ μεγάλη μέρα. Είναι σταθμοί με εξαιρετική αρχιτεκτονική, με αναφορές στο Δημοτικό Θέατρο και στα αρχαιολογικά ευρήματα των ανασκαφών που έγιναν λόγω των έργων του μετρό. Αποτελούν κοσμήματα για τον Πειραιά» συμπλήρωσε.

Πέρα από τα οφέλη στην κυκλοφορία των οχημάτων της πόλης και την ευκολία στην μετακίνηση των επιβατών στην περιοχή, θα περιοριστεί σημαντικά και το ενεργειακό αποτύπωμα, καθώς το διοξείδιο του άνθρακα που εκλύεται στην ατμόσφαιρα θα μειωθεί κατά 150 τόνους, λόγω της μείωσης των οχημάτων που θα κυκλοφορούν στην περιοχή.

Τα έργο, ανέφερε ο κ. Ταχιάος, στοίχισε 730 εκατ. και χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ, από τον κρατικό προϋπολογισμό και από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. «Ξέρουμε ότι πρόκειται για ένα έργο που και αυτό επιβαρύνει τον φορολογούμενο Έλληνα καθώς ακόμα και τα δάνεια της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων εξυπηρετούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό για πολλά χρόνια. Κατά συνέπεια, είναι έργο που πρέπει να το αγαπήσουμε, πρέπει να το προσέξουμε, είναι έργο που εμείς ως διοίκηση της Αττικό Μετρό το διαχειριστήκαμε με πάρα πολύ μεγάλη προσοχή, με πάρα πολύ φειδώ, γιατί ξέρουμε ότι ο Έλληνας φορολογούμενος πληρώνει για αυτό» τόνισε.

Τι απάντησε εάν μπορεί να αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου

Ερωτηθείς εάν μπορεί να αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου, ο κ. Ταχιάος, απάντησε ότι δεν υπάρχει θέμα αύξησης στην τιμή του εισιτηρίου, στον βαθμό που μπορεί να γνωρίζει ο ίδιος. «Δεν υπάρχει λόγος, ούτε ήταν ποτέ στις προθέσεις οποιουδήποτε επειδή προστίθενται σταθμοί να αυξάνεται το εισιτήριο, ίσα ίσα οι σταθμοί γίνονται ώστε να εξυπηρετηθεί ο κόσμος να κάνει φθηνές μετακινήσεις σε σύντομο χρόνο» συμπλήρωσε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!