Γ.Δ.
1598.8 -0,56%
ACAG
-1,98%
5.95
AEM
+0,13%
4.525
AKTR
-1,33%
5.18
BOCHGR
+0,38%
5.34
CENER
+0,22%
8.99
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
-0,84%
8.27
EVR
-2,62%
1.67
NOVAL
-1,96%
2.5
OPTIMA
-1,95%
14.06
TITC
-0,87%
39.75
ΑΑΑΚ
-10,00%
4.5
ΑΒΑΞ
-4,13%
2.205
ΑΒΕ
-1,42%
0.418
ΑΔΜΗΕ
-1,06%
2.79
ΑΚΡΙΤ
+1,35%
0.75
ΑΛΜΥ
-1,64%
4.2
ΑΛΦΑ
-0,39%
1.94
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,21%
10.64
ΑΣΚΟ
-2,26%
3.03
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.14
ΑΤΕΚ
-9,49%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.8
ΑΤΤ
-2,24%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.3
ΒΙΟ
-1,41%
5.6
ΒΙΟΚΑ
-3,47%
1.67
ΒΙΟΣΚ
-1,68%
1.465
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-2,67%
1.46
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,31%
18.1
ΔΑΑ
+1,85%
8.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,42%
12.9
ΔΟΜΙΚ
-0,55%
2.695
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,37%
0.344
ΕΒΡΟΦ
-3,23%
1.8
ΕΕΕ
+0,54%
41.18
ΕΚΤΕΡ
-2,59%
1.992
ΕΛΒΕ
+8,82%
5.55
ΕΛΙΝ
0,00%
2.15
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,44%
2.26
ΕΛΠΕ
-1,67%
7.67
ΕΛΣΤΡ
-2,16%
2.27
ΕΛΤΟΝ
-0,90%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,70%
2.135
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.095
ΕΤΕ
-0,16%
8.91
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,87%
5.83
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.485
ΕΧΑΕ
-0,72%
4.8
ΙΑΤΡ
-3,09%
1.88
ΙΚΤΙΝ
-5,29%
0.34
ΙΛΥΔΑ
-2,69%
1.625
ΙΝΛΙΦ
-2,85%
4.77
ΙΝΛΟΤ
+0,78%
1.03
ΙΝΤΕΚ
-1,17%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-0,98%
3.03
ΚΑΡΕΛ
-0,62%
322
ΚΕΚΡ
0,00%
1.29
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.95
ΚΟΡΔΕ
+0,46%
0.44
ΚΟΥΑΛ
-0,94%
1.27
ΚΟΥΕΣ
-1,31%
6.04
ΚΡΙ
-3,61%
16
ΚΤΗΛΑ
-0,53%
1.89
ΚΥΡΙΟ
+2,32%
0.97
ΛΑΒΙ
-2,63%
0.776
ΛΑΜΔΑ
-0,77%
6.46
ΛΑΜΨΑ
+0,54%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
+0,58%
1.74
ΛΟΥΛΗ
-3,25%
3.27
ΜΑΘΙΟ
+5,85%
0.76
ΜΕΒΑ
+0,51%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-1,34%
2.21
ΜΕΡΚΟ
-4,10%
37.4
ΜΙΓ
+2,49%
2.88
ΜΙΝ
-8,91%
0.46
ΜΟΗ
-2,40%
21.18
ΜΟΝΤΑ
+1,60%
3.8
ΜΟΤΟ
-1,82%
2.695
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-1,66%
26.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.83
ΜΠΡΙΚ
-0,84%
2.37
ΜΠΤΚ
0,00%
0.555
ΜΥΤΙΛ
-1,52%
34.96
ΝΑΚΑΣ
-1,96%
3
ΝΑΥΠ
+1,94%
0.84
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
+8,65%
0.402
ΟΛΘ
-0,71%
28
ΟΛΠ
+2,01%
32.95
ΟΛΥΜΠ
-1,95%
2.51
ΟΠΑΠ
-0,94%
16.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,50%
0.796
ΟΤΕ
0,00%
15.02
ΟΤΟΕΛ
+0,38%
10.66
ΠΑΙΡ
-5,05%
0.94
ΠΑΠ
0,00%
2.6
ΠΕΙΡ
-1,17%
4.48
ΠΕΡΦ
-0,97%
5.09
ΠΕΤΡΟ
-2,27%
7.76
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.87
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-1,24%
1.278
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.1
ΠΡΟΦ
-0,98%
5.03
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
-2,84%
12.32
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-3,77%
0.332
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.56
ΣΠΙ
+3,45%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,80%
20.16
ΤΖΚΑ
-2,11%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,55%
1.27
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,46%
4.04
ΧΑΙΔΕ
-3,52%
0.685

Άλμα για τη μετοχή της Renault

Άλμα κατέγραψαν σήμερα οι μετοχές της Renault SA, η οποία επιβεβαίωσε ότι βρισκόταν σε συνομιλίες για τη συνεργασία της με τη Nissan Motor Co., συμπεριλαμβανομένης μιας πιθανής επένδυσης στη νέα επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Νωρίτερα σήμερα, οι μετοχές της Renault σημείωσαν αύξηση κατά 5,1% στα 32,25 ευρώ.

Δημοσιεύματα την Παρασκευή, συμπεριλαμβανομένων των The Wall Street Journal και των Financial Times, ανέφεραν ότι η Nissan πίεζε τη Renault να πουλήσει ένα μέρος του μεριδίου της στην ιαπωνική εταιρεία με αντάλλαγμα την ένταξη της Nissan σε μια νέα μονάδα που δημιουργεί η Renault για να στεγάσει τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Η Renault και η Nissan δήλωσαν τη Δευτέρα ότι συμμετείχαν σε συζητήσεις σχετικά με την επένδυση της Nissan στην εταιρεία EV της Renault, η οποία θα υποστήριζε τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της Renault.

Πρόσθεσαν ότι οι συνομιλίες περιελάμβαναν συμφωνία για μια σειρά στρατηγικών κοινών πρωτοβουλιών σε αγορές, προϊόντα και τεχνολογίες.

Η άνοδος της τιμής της μετοχής δεν ήταν έκπληξη, σύμφωνα με τον αναλυτή της RBC Capital Markets, Τομ Νάραγιαν, ο οποίος ανέφερε ότι η δημιουργία εσόδων από το μερίδιο της Nissan βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των καταλυτών για πολλούς μετόχους της Renault.

Η μείωση του μεριδίου περίπου 6 δισεκατομμυρίων ευρώ της Renault (5,84 δισεκατομμύρια δολάρια) από 43% σε 15%, όπως ανέφεραν τα μέσα ενημέρωσης που δεν επιβεβαιώθηκαν από την εταιρεία, θα μπορούσε να σημαίνει τη δημιουργία εσόδων από μετοχές της Nissan αξίας 4 δισεκατομμυρίων ευρώ, είπε ο Νάραγιαν.

Ωστόσο, η απλή δημιουργία εσόδων από το μερίδιο της Nissan δεν σημαίνει ότι τα έσοδα μετρητών θα πάνε στους μετόχους της Renault, καθώς πολλά θα μπορούσαν να επανεπενδυθούν στην επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων, σε αντίθεση με το να καταβληθούν σε ειδικό μέρισμα στους μετόχους, προειδοποίησε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!