Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

SKY express: 10 βραβεία στα Peak Performance Marketing Awards

Στη μεγάλη πρωταγωνίστρια των φετινών Peak Performance Marketing Awards αναδείχθηκε η SKY express ξεχωρίζοντας για την αποτελεσματικότητα και τη δημιουργικότητα των πρακτικών της. O κορυφαίος θεσμός που επιβραβεύει την καινοτομία στο performance marketing διοργανώθηκε για έκτη χρονιά από την Boussias Communications με την υποστήριξη της Google, την Πέμπτη 06 Οκτωβρίου.

Εκεί, η αεροπορική της νέας εποχής απέσπασε ΔΕΚΑ συνολικά βραβεία, ως “BRAND OF THE YEAR” με τέσσερα GOLD, τρία SILVER, ένα BRONZE, καθώς και το PLATINUM Award στην κατηγορία Growth & Innovation in Performance Marketing.

Η ανατρεπτική στρατηγική της SKY express σε συνδυασμό με τις πρωτοποριακές μεθόδους digital marketing που εφάρμοσε σε συνεργασία με την Media Cube οδήγησαν σε εντυπωσιακά και κυρίως μετρήσιμα αποτελέσματα που αγκαλιάστηκαν από το επιβατικό κοινό και αναγνωρίστηκαν από την αγορά. Αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες της τεχνολογίας και των ψηφιακών εργαλείων, η εταιρεία κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα όχι μόνο να καλύψει, αλλά και να ξεπεράσει τους αρχικούς στόχους της.

Ο Εμπορικός Διευθυντής της SKY express Γεράσιμος Σκαλτσάς με την ομάδα της Media Cube και τα 4 εκ των 10 βραβείων που απέσπασε η εταιρεία στα φετινά Peak Performance Marketing Awards
Ο Εμπορικός Διευθυντής της SKY express Γεράσιμος Σκαλτσάς με την ομάδα της Media Cube και τα 4 εκ των 10 βραβείων που απέσπασε η εταιρεία στα φετινά Peak Performance Marketing Awards

Η βράβευση στα Peak Awards επιβεβαιώνει με τη σειρά της τους λόγους για τους οποίους η Google ανέδειξε πρόσφατα την SKY express ως διεθνές case study στην digital διαφήμιση. Αποτελεί επίσης μια έμπρακτη απόδειξη της δυναμικής πορείας που έχει πλέον εδραιώσει την εταιρεία στο χώρο των αερομεταφορών.

Όπως δήλωσε σχετικά ο Digital Marketing & Sales Manager, Μάρκος Μαρκάκης: «Η αναγνώριση σημαίνει πολλά για εμάς στην SKY express, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες στην Media Cube που μοιράζονται την ίδια φλόγα, το όραμά μας και το πάθος γι αυτό που κάνουμε. Από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας μας ακολουθούμε ένα διαφορετικό μοντέλο που στηρίζεται στην πρωτοπορία και τη διαρκή εξέλιξη και είμαστε υπερήφανοι γι’ αυτό. Αναζητούμε διαρκώς καινοτομίες και νέες πρακτικές με σκοπό να προσφέρουμε μια ξεχωριστή ταξιδιωτική εμπειρία και φυσικά να συμβάλλουμε στην προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος όλο τον χρόνο. Σύνθημα μας είναι το «κάθε μέρα μακρύτερα, κάθε μέρα ψηλότερα» και έτσι συνεχίζουμε».

Τα βραβεία που απέσπασε η SKY express:

  • GOLD, Best International Campaign
  • GOLD, Best Use of Technology
  • GOLD, Best Performance in Travel & Tourism
  • GOLD, Best Media Efficiency Strategy
  • SILVER, Best Modern Search Campaign
  • SILVER, Best Sales Campaign
  • SILVER, Best Use of Video for Performance Purposes
  • BRONZE, Most Innovative Campaign
  • Platinum Award, Growth & Innovation in Performance Marketing.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!